limetti Kirjoitettu June 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2005 (muokattu) edit. Muokattu: October 18, 2009, käyttäjä: limetti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amazon Kirjoitettu June 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2005 Mun sulholle ei tule vihkisormusta ollenkaan, kihlaan tulee uusi kaiverrus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruttusukka Kirjoitettu June 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2005 Meillä taas ei miehellä ole kihlasormusta ollenkaan...ei vaan olla saatu aikaiseksi hommattua :Nyt sitten tulee Tammen upea vihkisormus ja siihen sama kaiverrus kuin minunkin vihkisormukseen :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepulis78 Kirjoitettu July 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2005 Meillä tarkoituksena teettää miehen kihlasormuksesta ja yhdestä omasta vanhasta sormuksestani minulle vihkisormus. Sulho ostaa sitten itselleen vähän jyhkeämmän (Kalevala-korun) vihkisormukseksi. Oma kihlani on keltakultaa, sulhon valkokultaa, nämä sitten yhdistellään. Minusta kiva idea, näin hänen kihlansa tulee minulle käyttöön! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest NektaRiina Kirjoitettu July 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2005 Meillä tulee miehellekin vihkisormus Sormus, minkä hän haluaa, ei oikein sovi nykyisen kihlan kanssa, joten voi olla, että kihla menee kaappiin ja uusi sormus tilalle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chandra Kirjoitettu July 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2005 Emme ole sormuskihloissa, joten ostimme kummallekin vihkisormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cinnie Kirjoitettu July 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2005 Miehelle tulee luultavasti uusi sormus, koska nykyisin kummallakin on samanlaiset kulta-valkokultasormukset. Miehellä ei ole hirveästi mielipidettä asiasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest empu Kirjoitettu July 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2005 Meillä miehen aloitteesta kihlaan kaiverretaan vihkipäivä, ei siis tule toista sormusta Kihloja ostaessamme valitsimme vähän tuota mahdollisuutta ajatellen kauniit ja vähän erilaiset somukset. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninni78 Kirjoitettu July 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2005 Meille tulee molemmille vihkisormukset, mies kun välttämättä haluaa eikä mulla sitä vastaan mitään olekaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 9.7.2005_V+M Kirjoitettu July 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2005 Kummallekin myös vihkisormus kihlan viereen. Samanlaiset, mutta morsian saa lisäksi timanttinsa omaansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Julia. Kirjoitettu July 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2005 Molemmille vain vihkit. Mä en halunnut kahta sormusta ja se olis ollut hassua, jos sulholla olis ollut kihla ja mulla vihki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesimarja Kirjoitettu July 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2005 Meille tulee molemmille vain vihkisormukset, kihlat heivataan jonnekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vinkuiitu Kirjoitettu August 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2005 Ukko ei halua erillistä vihkisormusta. Hänellä siis pelkästään simppeli kihlasormus johon otti kaiverruksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zanne Kirjoitettu August 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2005 Eikö ole vähän outoa ja naisellistakin, jos miehellä on kaksi sormusta?? Meillä hän ei onneksi sellaista edes ole ehdottanut! : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mileia Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Meilläkin ollut koko ajan ajatuksena, että kummallekin tulee toinen sormus kihlasormuksen viereen, ihan jo tasa-arvonkin vuoksi. Tätä lukiessani olen huomannut, että kovin moni on samalla kannalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZinkHink Kirjoitettu August 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2005 Meillä tulee molemmille vihkisormukset ainoaksi sormukseksi. Kihloissa emme ehdi olla niin pitkään, että olisi tarpeellista hankkia sormuksia, ja saapahan sitten pidennettyä sitä siviilivihkitoimitusta silläkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MaaritK Kirjoitettu August 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2005 Nään töissäni paljon käsiä ja oon huomannu et aikas monella miehellä, varsinkin nuorilla, on kaksi sormusta.Mun sulho sillai kautta rantain vihjaillen kysy sormusta... ja varmaan meille sit molemmille tulee vihkisormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vee Kirjoitettu August 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2005 Taitaapi tulla kummallekin rinkula, varmaankin samanlaiset. En oo ite kovin timanttihenkinen eikä sulho sellaisia kaipaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
outituulia Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Meillä oli ensin ajatuksena, että mulle vaan tulee vihki kihlan viereen, mutta sitten sulho alkoi pohtia, saisiko hänkin uuden sormuksen. Vihkit tulee sitten varmaan molemmille, ja näköjään monet muutkin sulhot on samaa mieltä. Ei ole tosin vielä päättänyt, pitääkö sitä kihlan kanssa vai ilman. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirsmo Kirjoitettu August 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2005 Mies itse haluaa vihkisormuksen joten tottakai hän sen saa. Eli meille molemmille tulee vihkirinkulat, mä aion pitää sekä kihlaa että vihkiä sormessa, mies pelkkää vihkiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu August 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2005 Miehelle hankitaan vihkisormus, koska kihlasormus hävisi . Olen myös itse ajatellut jättää kihlani pois kun menemme naimisiin. syynä on materiaalivalinnat ja haluamani sormusmalli on niin leveä ettei kihlaa pystyisi pitämään samaan aikaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cinnie Kirjoitettu August 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2005 Tänään teimme (tein!) lopullisen päätöksen, että miehelle hankitaan vihkisormus, joka korvaa nykyisen kihlan. Uusi sormus on melko leveä ja vähän spesiaalimpi. Kestää varmasti myös paremmin vuosikymmenien käyttöä. Sitä ei ole kuitenkaan vielä hankittu. Tarjouksia odotellessa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mari-emilia Kirjoitettu August 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2005 Mä on kanssa nähnyt varsinkin nuorilla miehillä kaksi sormusta, kuten usein on naisilla. Musta se on aika tyylikkään näköistä, varsinkin niin että toinen sormus on kultaa, toinen valkokultaa. Oon yrittänyt ehdottaa miehelleni että hankittaisiin hänellekin vihkisormus kihlan viereen mutta, ei ainakaan vielä ole lämmennyt. Itse aion pitää sekä kihlaa että vihkiä TAHDON jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuppu78 Kirjoitettu August 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2005 Me hankille kummallekkin uudet sormukset- vanhat kiillotetaan ja laitetaan kaappiin. Nyt meillä on sekä valko- että keltakultaiset sormukset, voi joskus vaihdella.Minä taasen aioin käyttää kihlasormustani silloin, kun en voi käyttää timanttisormusta esim. harrastuksissa ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hr Kirjoitettu August 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2005 Mun miehellä ei ole kihlaa lainkaan. Minä sain sormuksen, kun mies kosi. Meille on suurempi asia vaihtaa sormukset sitten alttarilla. Miehelle tulee teetty keltakultainen ja mulle timantteja ja valkokultaa. Miehille on muuten todella vähän sormusmalleja, ainakin kultasepänliikkeissä! Mistään ei meinaa löytyä vähän erikoisempaa, kun mies ei halua aivan sileää sormusta. Onneksi tuttavapiiristä löytyy kultaseppä, joka tekee mieleisen sormuksen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts