Mai2010 Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Näitä kun luin, niin tajusin, että mehän on päästy halvalla, vaikka itellä meinas liikeessä hirvittääkin. Yhteensä kihlat ja mun vihki n. 500e. Miehen sormus on 7mm leveä keltakultainen ja mun sormukset yhteensä 5 mm (myös keltakultaa) Mun kihlassa on kaks 0,02 timanttia. Vihkisormuksessa on sitten kaks pientä rubiinia ja noin 0.1 timantti.Kullat ja isoin kivi oli omasta takaa, että periaatteessa maksettiin vaan töistä ja noista pienemmistä kivistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu March 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2010 Meillä mentiin ihan peruslinjalla, eli puolipyöreät keltakultaiset 3mm sormukset löytyy nyt kummankin vasemmasta nimettömästä. Hintaa tuli alennusten jälkeen yhteensä noin 160€. Vihkisormukseeni voi sitten pistää hitusen enemmän rahaa jos tarve niin vaatii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonsq Kirjoitettu March 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2010 Meidän titaanista teetetyille kihloille tuli hintaa vähän reilu 1150e plus postikulut Ruotsista. Omani on 6mm flakka, 7x0.05ct TW VS briljanteilla ja satiinipinnalla oli n.850e ja sulhon 8mm flakka, kapealla 24K kultaraidalla ja satiinipinnalla n.300e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleon Kirjoitettu March 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2010 Meidän kihlat on yksinkertaiset valkokultaiset 4mm. Yhteensä hintaa tuli n. 450 €. Puhe oli että panostetaan sitten vihkisormukseen enemmän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninni89 Kirjoitettu March 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2010 Meidän kihlat maksoi yhteensä 800e. Saatiin yli 150e alennusta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Puzzle2010 Kirjoitettu March 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2010 Mediän kihlat alennuksineen yhteensä 1035 euroa.Minun sormukselle tuli hintaa noin 755 euroa, sulhasen sormukseen meni siis loput yhteissummasta.Minulla valkokultainen kihla jossa 7 x 0,05ct timantit. Miehellä taas 5mm leveä flakka valkokultainen sormus, jossa pieni keltakultainen raita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cressie Kirjoitettu March 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2010 Olenkohan minä tähän vastannut? Minun sormukseni maksoi 140€ (keltakultaa ja valkokultaa) ja miehen tavallinen kultainen rinkula oli muistaakseni siinä 100€ paikkeilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinga Kirjoitettu March 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2010 Meillä mies haki eräänä päivänä opiskelijapudjetilla perus keltakultaiset kihlasormukset, alen jälkeen hinta oli muistaakseni 120e yhteensä. <3Hienosti kiiltelee kun vähän tuossa on kuvioita pinnassa. Vihkisormuksiin sitten panostetaan enemmän, miehellä vaihtuu kihla sitten pois ja tilalle tulee leveä vihkisormus. Oli se hienoo kuuden vuoden jälkeen tuohon sormeen se rinkula saada, hinnasta viis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupska Kirjoitettu March 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2010 Meillä hintaa tulee 970e käsinkaiverruksineen ja miehen sormukseen mattapinnan tekoineen. Mulle valkokultaa pikkutimanteilla ja miehelle keltakultaa Ihanat on ja pikkusen aikaa pitää vielä oottaa, kunhan mun sormus tulee sepältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Miimos Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Päätettiin pitää budjetti inhimillisenä joten päädyimme puolipyöreisiin 4mm valkokultasormuksiin. Käsinkaiverruksilla yhteishinta oli muistaakseni noin 360€... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickyRE79 Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 En tiedä hintaa kun mies kosi, mutta arvioin kihlasormuksen olleen noin viidensadan euron paikkeilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maria Corona Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Aika maltillisella linjalla mentiin; meillä molemmilla valkokultaiset flakkamalliset sormukset ja yhteensä niistä pulitettiin noin 450 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joanna^ Kirjoitettu April 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2010 Jännä miten en itse muista ollenkaan mitä kihlasormukset maksoi, vaikka yhdessä niitä oltiin ostamassa. Olin varmaan niin muissa maailmoissa etten sitte summaa painanut mieleen. Kihlani on sileä, puolipyöreä, keltakultainen 2mm leveä kolmella pienellä timangilla. Sulholla samanlainen ilman timantteja. 2mm sopii hyvin näihin nakkisormiini, eikä mielestäni ole ollenkaan liian "ohut". Tykkään hirrrveästi kihlastani Tuskin kihlat kauheasti maksoivat, villi veikkaukseni on, että suunnilleen 200€ niistä yhteensä pulitettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luna Kirjoitettu April 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2010 (muokattu) 99€ yhteensä maksoi plus kaiverrukset 7€ mitä väliä hinnalla kunhan on sormukset joista tykkää vihkisormukseni maksoi 140 € ja mies halusi uuden sormuksen, leveämmän. se maksoi muistaakseni jotain 100€ kieppeille. Muokattu: April 19, 2010, käyttäjä: Luna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Picky Kirjoitettu April 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2010 Metalleista kaikkein kaunein on mielestäni hopea - ja käytän oikeastaan pelkkiä hopea koruja. Olen maksanut hopeakoruista useita satasia, jos design miellyttää. Edes valkokulta, titaani tai teräs eivät vedä vertoja. Toisille keltakulta sopii hyvin, mutta itse koen sen vieraaksi.Nämä seikat oli mieskin pannut merkille, sillä oli valinnut ihan tyyliseni 5,5 mm leveän hopea sormuksen. Hinta oli vähän alle 100 euroa.Kosimisen jälkeen käytiin etsimässä hänellekin kihlasormus. Mieluinen löytyi Kalevala Korun mallistosta, hopeisena 39 eurolla.Omasta sormuksestani pidän niin paljon, että harkitsen käyttäväni sitä vihkisormuksenakin. Kyllähän hopea naarmuuntuu (tämäkin on "elänyt" vuodessa jonkin verran), mutta elämähän se on, mikä siinä näkyy.Onko siitä mitään traditioita, että morsiamella pitää olla erikseen kihla- ja vihkisormus? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamukahvi Kirjoitettu May 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2010 Minä sain valkokultaisen rinkulan, sopivan kokoisella timantilla. Mieheke päätyi valkokultaiseen flakkaan. Serkku-alennuksen jälkeen hintaa sormuksille jäi yhteensä vajaa 500€. Olemme molemmat aivan super tyytyväisiä valintoihimme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu June 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2010 Me laitettiin juuri tilaukseen Kalevalakorun Räisälän sormukset kultaisina. Aivan ihanat ja just meidän tyyliä, hinta on noin kakssataa per sormus. Tyytyväisempi en voisi olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sukkamieli Kirjoitettu June 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2010 Oma maksoi kaiverruksineen 256€. Semmonen 14k keltakultainen, jossa keskellä timanttileikkaus <3 Ukolle löytyi semmonen ihan perus kultarengas jonka hinnaksi jäi vain 101€, kun liikkeessä oli -30% remonttiale. Melkein olin ihmeissäni kun tällä opiskelijabudjetillakin sai just ne mieleiset sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
majafi Kirjoitettu June 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2010 Meillä on katsottuna mallit valmiiksi, odottelen milloin sitten saan oman. Molemmille teetetään platinasta, minulle timanteilla ja sinisafiirilla yhteensä 11 kiveä ja miehelle sileä sormus. Hintaa tulee yhteensä noin 3000€. Platina tuli valittua kun saadaan molemmat kaikki hajalle, lapsena meille olisi ollut ratakiskonpätkä sopiva lelu... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Topperi Kirjoitettu July 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2010 Meillä noi kihlat on molemmilla 5mm sileet palladiumit.Hintaa yhteensä 198€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taigaQ Kirjoitettu July 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2010 Metalleista kaikkein kaunein on mielestäni hopea - ja käytän oikeastaan pelkkiä hopea koruja. Olen maksanut hopeakoruista useita satasia, jos design miellyttää. Edes valkokulta, titaani tai teräs eivät vedä vertoja. Toisille keltakulta sopii hyvin, mutta itse koen sen vieraaksi.Tähän voin täysin yhtyä, itselläni myös kaikki korut ovat hopeaa. Mitään muuta en tunne "omakseni".Kihlat maksoivat alennuksessa yhteensä n. 70€ ovat meidän näköiset. Itseäni ei hopean kuluminen haittaa, koska eletyn elämän pitää näkyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride11 Kirjoitettu July 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2010 Meidän kihlasormukset maksoivat yhteensä vajaa 700 euroa. Otettiin valkokultaiset sileät. Päätettiin, että satsataan sitten kunnolla mun vihkisormukseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
akrim Kirjoitettu July 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2010 (muokattu) Meidän kihlat maksoi yhteensä 800e. Teetettiin valkokultaiset flakkasormukset mattapinnalla. Meistä tosi tyylikkäät. Teetetään mun vihkisormus samassa.Muoks. mun sormus on 4mm ja miehen 6mm. Muokattu: July 21, 2010, käyttäjä: akrim Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ellis Kirjoitettu July 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2010 Meidän kihlat maksoi yhteensä 800e. Teetettiin valkokultaiset flakkasormukset mattapinnalla. Meistä tosi tyylikkäät. Teetetään mun vihkisormus samassa.Muoks. mun sormus on 4mm ja miehen 6mm.Kai tiedät että se mattapinta kuluu pois ajan myötä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs.S.L.M. Kirjoitettu July 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2010 Meillä kihlat maksoivat yhteensä hieman yli 1800 euroa. Ovat samanlaiset muuten, mutta minulla arvokkaampi kivellinen sormus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts