nuudeli Kirjoitettu October 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2009 Meillä on molemmilla samanlaiset sormukset, kultaiset tynnyrimalliset ihan sileät. Sormukset maksoivat yhteensä noin 600 euroa. Etukäteen olin kuvitellut niitä vähän halvemmiksi, kun ei niissä ole edes mitään timantteja, mutta toisaalta kyllä kihloihin meno oli niin iloinen asia, että eipä siinä kohtaa tuntunut lainkaan siltä, että olisi halunnut ruveta pihistelemään. Ja nuo sormukset ovat kotimaista työtä, ja hyvin laadukkaan oloisia, ja se on tietenkin tärkeää, pitäähän niiden kestää hyvännäköisinä monta vuosikymmentä vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merenneito Kirjoitettu October 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2009 Olen autuaan tietämätön, mitä kihlani maksoi, kun sulho kävi itse ostamassa sormukset. Enkä kysellyt perään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantogrator Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Ostimme Kalevala- sarjan valkokultaiset sormukset ilman timantteja, maksoivat kumpainenkin n. 350 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vamppu Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Meillä miehen kanssa teetetyt sormukset, yhteensä 800€. Oma valkokultainen flakka 5mm leveä, suunniteltu niin että siihen sitten sopii tietynlainen kaveriksi. Miehellä 8mm leveä palladium, hieman harjattu pinta siinä. Tyytyväisiä olemme molemmat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmarie Kirjoitettu November 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2009 (muokattu) Tässä meidän kihlasormukset Minun maksoi alennusten jälkeen 370€ ja miehen 120€. Muokattu: November 5, 2009, käyttäjä: elmarie Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kala Kirjoitettu November 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2009 Meillä on samanlaiset sormukset; keltakultaiset, puolipyöreät ja 3,5mm leveät. Mun sormus maksoi 80e ja miehen 100 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pöppe Kirjoitettu November 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2009 Meillä erilaiset kihlat. Miehen oma perus puolipyöreä alennuksen jälkeen 125 euroa ja minun oma puoliallianssi reilu 700e. Hintaeroa jokuinen raha, mutta molemmat saatiin sellaiset jotka haluttiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mehilainen Kirjoitettu November 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2009 Meillä muuten samanlaiset valkokultaiset 5mm sormukset, mutta minulla on kolme timanttia. Mun sormus oli muistaakseni 480€ ja miehen 179€. Tykätty ollaan kovasti kummatkin omistamme! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 (muokattu) Me ostimme samanlaiset sormukset molemmille (kuten ilmeisesti aiemmin on ollut tapana?). Valkokultaiset 2,5mm yht. 600€. Miehen oli vähän kalliimpi kun oli isompi koko! Tästä minun sormuksesta sitten muokataan vihkisormus, toista ei tule ja timantteja ei tule Budjetti oli 1200€ kun ei ollut harmainta aavistustakaan paljon tälläinen perus hyvälaatuinen rinkula maksaa Muokattu: December 1, 2009, käyttäjä: lokakuunmorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janamma Kirjoitettu December 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2009 Minun sormus valkokultainen kolmella pienellä timantilla 325e ja miehen sormus 5mm keltakultainen 166e.Hintavertailu kyllä kannattaa ehdottomasti, toisessa kultasepänliikeessä täysin samat sormukset melkein tuplahintaiset. huhhuh. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimotus Kirjoitettu December 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2009 Kaverialen kanssa sormukset maksoi yhteensä 270 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edeea Kirjoitettu December 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2009 Meillä miehen kihlasormus maksoi 80e (hopeaa, 8mm leveä ja aika paksu/korkea sormus) ja minulle ostettiin väliaikainen hopeinen sormus (olikohan 30e)Nyt on varsinainen kihlasormus sormessa ja tämä on valkokultaa, sormuksessa neljässä rivissä pieniä timantteja, yht. 0,25ct. Maksoi 199e (ovh 459, ollut alessa 359 ja nyt oli 199, eli aika suuri alennus).Todennäköisesti ostetaan miehelle uusi valkokultainen (tmv) sormus, koska nykyinen kihlasormus on käynyt hieman pieneksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinkdream Kirjoitettu December 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2009 Itse olen ainakin jo miehellenikin sanonut, että haluan vain yksinkertaisen kihlasormuksen. Vihkisormuksella voi sitten prameilla. Eli ei varmasti tule mitään noin "hirveitä" summia maksamaan, kun monella täällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 (muokattu) viestin saa poistaa. Muokattu: March 20, 2010, käyttäjä: Iki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMK75 Kirjoitettu December 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2009 Meillä kihlat maksoi yhteensä noin 300e. Ihan tavallaiset 4,5 keltakultaiset puolipyöreät. Haluttiin että kihlat ovat samanlaiset molemmilla. Vihkisormus saa maksaa sitten enemmän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrmy Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Minun sormus maksoi 210 € (valkokulta, 4mm, oiskohan tuo sitten puolipyöreä..?). IHANA.Miehen sormuksen hintaa en nyt tarkalleen muista, mutta 300 € pinnassa se pyöri (keltakultaa, 4mm, kulmikkaampi ja reilusti painavampi kuin omani). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesä2010 Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 En vieläkään tiedä kihlasormukseni hintaa, koska mies oli sen salaa hankkinut ennen kosintaa, eikä mielestäni ole kiva kysyä että paljonko se maksoi (koska sillä ei ole mitään merkitystä) Sormukseni on muutaman millin leveä, kaunis valkokultainen viidellä timantilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebsu Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Meillä on valkokultaiset, minulla ympärseen timanttikoristeleikkauksella, joten kimaltelee hienosti, miehellä vähän mattapintaisemmaksi hiottu, missä kulkee reunoilla suorat timanttileikkaukset. Hinnat ois olleet reilu 400 yhteensä, mutta tingattiin 300 kaiverruksineen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nebsu Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Meillä on valkokultaiset, minulla ympärseen timanttikoristeleikkauksella, joten kimaltelee hienosti, miehellä vähän mattapintaisemmaksi hiottu, missä kulkee reunoilla suorat timanttileikkaukset. Hinnat ois olleet reilu 400 yhteensä, mutta tingattiin 300 kaiverruksineen. Niin ja siis nämä on kummatkin tasaiset, kun ei haluttu kuperanmallisia, vaan kaikin puolin erilaiset, kuin ekoilla kierroksilla aikoinaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Keltakultanen flakka-malli, 109€... Tosin sille taitaa tulla muodonmuutos eteen.. tai uusi vihkin kaveriks.. mieluiten se muodon muutos.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suziel Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Meillä valkokultaiset, minulla 5 timanttia ja miehellä leveähkö sileä jonka reunat "terävästi" viistetty. Minun sormus maksoin n.550e ja miehen n. 200e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piki Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Minulla on valkokultainen 5 kivellä 299e ja miehellä palladiumia 110e. Molemmat olemme sitä mieltä että nämä ovat myös tulevat vihkisormuksemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Eowyn Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Kihlani on valkokultainen Silvan, jossa 12 kpl pieniä Briljantti timantteja (0,24ct). 14 karaatia. Saatiin alesta 570€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lilla My Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Minulla ei ole hajuakaan meidän kihlojen hinnoista, koska näin kihlasormukseni ensimmäisen kerran, kun minua kosittiin. Ihana yllätys ! Sormus on keltakultaa ja siinä on timanteista tehty sydän. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miriamele Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Ei se tosiaan hinnasta ole kiinni Kultasormukset naarmuuntuu hetkessä.. Ostin itse Tungsten sormuksen Tunteella.fi kaupasta. Se kun on täysin naarmuuntumaton materiaali ja näyttää ihanan modernilta, kun on valkokullan värinen. Toinen vaihtoehto oli terässormus, vaikka kivillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts