TsN Kirjoitettu July 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2009 (muokattu) Meillä yhteensä (saatiin vähän alennusta) 490 euroa siis kihlasormukset. meillä siis valko-keltakultasormukset. Muokattu: July 12, 2009, käyttäjä: TsN Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kissanjalka Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 Me käytiin juuri ostamassa omamme, päälle 700€ olivat yhteensä. Noilla sitten mennään, eli kummallekaan ei tule erikseen vihkisormusta. Ja noikin laitetaan sormiin vasta maistraatissa, eli kukaan muu kuin kultasepänliikkeen myyjät ei tiedä meidän ostoksista mitään.Sormukset on siis valkokultaa, toinen osa mattapintaa ja toinen kiiltävää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlene Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 Meidän kapeat keltakultaiset perusrinkulat maksoivat aikanaan yhteensä 55e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielina Kirjoitettu July 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2009 Kävimme tilaamassa miehen titaanikihlan parisen viikkoa sitten, ja minun valkokultaflakkani jossa 7x0,10 ct timantit, eilen.Miehen sormus on jo maksettu, se oli 280 euroa, ja minun sormukseni hinta-arvio on 1000 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu July 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2009 260 e yhteensä, keltakultaiset ja pieni timantti koristeena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anri_a Kirjoitettu August 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2009 Molemmille 4mm keltakulta, kaiverruksineen yhteensä 285e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jilia Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 (muokattu) Kullan sormus oli alennusten jälkeen 110e (ihan perus puolipyöreä, valkokultaa). Omastani en tiedä (valkokultaa myös, puolipyöreä, toiseen reunaan istutettu pieniä kiviä koko sormuksen ympäri), ennenkuin edes ehdin kysymään (vaikka tarkoitukseni ei ollut edes kysyä), niin kultani totesi että "älä sitten mieti sitä hintaa". Muokattu: August 17, 2009, käyttäjä: jilia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keksi Kirjoitettu August 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2009 Meillä oli ihan perus keltakultaa olevat yksinkertaset sormukset, hintaa yhteensä joku 180 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinga Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 Juu meillä myös kihlat, perus keltakultaiset maksoivat alennusten jälkeen 110e Jos niistä toisista sitten vähän kalliimmat ja prameammat . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viinivaahtera Kirjoitettu August 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2009 Minun kihla 169e, toisen puoliskon hinnasta ei mitään hajua kun yllätyksenä haki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hullunaSinuun2010 Kirjoitettu August 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2009 (muokattu) Meidän kihlat kesällä 08 taisivat maksaa n.300e per sormus, miehen oli hieman kalliimpi suuremman koon takia. En kyllä näin jälkikäteen tajua miten 2 valkokultaista sormusta ilman mitään ihmeellisyyksia, koristeita/kiviä/kaiverruksia tuli maksamaan yli 600e, mutta hyvät on kyllä olleet. Muokattu: August 27, 2009, käyttäjä: hullunaSinuun2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venluus Kirjoitettu August 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2009 Ostettiin "kaksi yhden hinnalla"-tarjouksesta. Taisi siis maksaa meidän valkokultaiset rinkulat yhteensä 239€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Kirjoitettu September 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2009 Heh heh mulla taitaa olla keskivertoa kalliimpi kihlasormus En halunnut tavallista rinkulaa vaan jotain todella ihanaa ja suloista Miehen kihla tulee tilaustyönä ja on aiheuttanut paljon päänvaivaa vaikka kyseisestä paikasta saa kyllä loistavaa palvelua. Mun vihkisormuksesta tulee vähän halvempi vaikka siinäkin on kyllä dimangeja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elisa_82 Kirjoitettu September 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2009 (muokattu) Meille tulee nämä sormukset Ei mullekaan siis kahta sormusta, ja laitetaan sitten vasta maistraatissa. Hintaa näillä kahdella yhtensä n. 140 €. Materiaali siis teräs. Muokattu: September 14, 2009, käyttäjä: Elisa_82 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Mulle tuli niin päin että kivellinen sormus ensin, muutoksineen ovh n. 1500e. Miehelle teetettiin tillanderilla 6mm tynnyrimallinen valkokultasormus mattahionnalla ja rodinoimattomana, ovh. n 800-900e ja jää näillä näkymin ainokaiseksi.. Saatiin kyllä suhteilla tosi hyvät alennukset noista hinnoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SoMa Kirjoitettu September 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2009 Me ostettiin kihlat Kreetalla hinta oli yht. 250€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellen Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Miehen teetetty, 4 mm:n valkokultainen flakkasormus oli 300 €, mun teetetty timanttikihla maksoikin sitten nelinumeroisen luvun. Maksoimme puoliksi koko kihlasormuspotin, sillä ylitin sulhasen antaman budjetin reilusti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
soopa Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Me saatiin yhteensä satasella molemmille sormukset Haettiin mustaa (ei mustattua) ja Bosielta löyty sopivat. Miehellä erilainen kuin mulla kun haluttiin molemmille omaan tyyliin sopivat. Itellä 6mm sirompi ja miehellä 8mm ihan erilainen kuin mulla. Kaiverrukset pitäis saada aikaseks.. Eihän tässä oo oltu ku vuoden verran kihloissa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
march26 Kirjoitettu September 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2009 Meillä mittatilauksena teetetyt palladium-kihlat Wedding Rings Direct-yhtiöltä ( WRD ), täältä lontoosta, missä asutaan tällä hetkellä. Yhteensä sormukset oli 690 puntaa (eli noin 700 euroa). Eivät siis olleet halvimmasta päästä, mutta saatiin juuri sellaset kun haluttiin ja tarkotus kuitenkin niitä loppuelämämme pitää, niin miksi ei panostaa, etenkin kun mies mahdollisesti pitää tuon sormuksen vihkisormuksenakin.Sormusten painot 4,8 g ja 5,7 g (leveys molemmissa 5 mm, paksuus 1,7 mm), ja mun sormuksessa 0,045 karaatin timantti briljanttihionnalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Visitor Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Meillä on molemmilla kiiltävät valkokultaiset flakkamalliset kihlasormukset. Miehellä mittatilaustyönä teetetty 7 mm leveä ja itselläni 4,5 mm leveä yhdellä suurehkolla timantilla. Miehen sormus maksoi muistaakseni n. 750 euroa ja omani n. 950 euroa, kun kosinnan jälkeen tietysti urkin salapoliisityönä hinnat selville Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Mulle tuli niin päin että kivellinen sormus ensin, muutoksineen ovh n. 1500e. Miehelle teetettiin tillanderilla 6mm tynnyrimallinen valkokultasormus mattahionnalla ja rodinoimattomana, ovh. n 800-900e ja jää näillä näkymin ainokaiseksi.. Saatiin kyllä suhteilla tosi hyvät alennukset noista hinnoista Tuo mattahionta ei kyllä välttämättä kauan pysy mattana, kai otitte sen huomioon? Itselläni rodinoimattomasta valkokullasta molemmat sormukset, se on ollut hyvä päätös, väri ei muutu eikä tarvitse olla rodinoimassa vähän väliä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bona Dea Kirjoitettu October 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2009 Meillä kihlat oli hieman keskimääräistä hinnakkaammat. Itse halusin keltakultaisen rivitimanttisormuksen, jota löytyi Tillanderilta kahdella eri timanttikoolla. Minulle olisi käynyt myös pienemmät timantit, mutta sulho halusi sormukseeni välttämättä ne suuremmat. Hintaa sormukselle tuli hieman vajaa 2k euroa. Sulhon leveähkön puolipyöreän keltakultasormuksen hinnaksi tuli n. 500e. Sulholle ei tule vihkisormusta, mutta itse haluan rivisormukselleni kaveriksi melko näyttävän yksitimanttisen sormuksen. Ensi kesää odotellessa:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu October 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2009 (muokattu) Kävimme eilen hankkimassa sormukset , tosin minä en vielä saanut omaani, sillä koko ei ollut oikea. Hintaa kertyi omalle timanttisormukselleni n. 1400 euroa (jonka hinta tosin oli laskettu väärin liikkeessä, joten saimme sen paljon edullisemmin kuin "olisi pitänyt saada" ). Mieheni taas onnistui löytämään itselleen hyvin yksinkertaisen ja juuri hänen näköisen sormuksen n. 200 eurolla. Tosin tämä hinta oli vertailun tulosta - olimme jo ostamassa samaa sormusta 550 eurolla, kun päätimme vielä käydä eräässä toisessa liikkeessä, joten vertailu kannattaa! Muokattu: August 15, 2010, käyttäjä: Diora Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zebraliini Kirjoitettu October 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2009 Meillä maksoivat kihlasormukset yhteensä 25 e , moneen kertaan olen nauranut, että halvalla pääsi sulho, kun valitsin liikkeen havimmat sormukset. Mutta sain silti juuri sen, mitä halusin, puolipyöreä sileäpintainen hopeasormus molemmilla. Mun tyyliini ei vaan soveltuisi mitkään kimurantti kultainen timanttisormus. Vihkisormus tulee sitten olemaan hieman toista hintaluokkaa, tetetään mulle ainakin hopeinen sormus, kenties sulhollekin, jos tykkää siitä, mihin mun sormuksen suunnittelussa päädytään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mako Kirjoitettu October 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2009 Meidänki kihlat olisivat olleet keskimääristä hintaavampia. Mutta loppuhinnaksi tuli vain materiaalikulut (yhteensä n. 600e), ku perheenjäsen teki sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts