Penny Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 4 mm leveät keltakultaiset sormukset maksoivat yhteensä 300 euroa. Sormukset eivät ole samanlaiset, miehen sormus on hieman littanampi kuin omani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whisky Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Molemmille tuli samanlaiset sileät 3mm keltakultaiset kihlat, 79€/kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
j0nnu Kirjoitettu November 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2008 Tahdoimme molemmat kihlasormuksiksi Kalevala Korun Uskelan isokylän sormukset ja hintaa näille ihanuuksille tuli yhteensä 448 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hippaleidi Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Oma kihlani oli 780 euroa ja miehen kihla hieman edullisempi, olisiko ollut 500 euron paikkeilla (jota hän käyttää myös vihkinä). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pupujussi Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Me päästiin halvalla Omani Kalevakorun sormus pronssisena (mielestäni kaunein väri) maksoi vain noin 40€, miehelleni saman tyylinen pronssinen alle 50€. Ajatus tärkein ja rakastan sormustani, ehkä juuri eniten siksi, että se on persoonallinen ja oman tyylinen! Vihkisormukset tulevat tilalle jo alle vuoden kuluttua ja ne ovat sitten varmaan kultaa. Mutta eivät niitä joita näkee lehtien sivuilla vaan jotain persoonallista ja käsin tehtyä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allure Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Minähän en _tiedä_ varmaksi, millä hinnalla on sulho hankkinut, oliko ollut alessa tai jotain. Mitään aitoustodistuksia en tosiaan halunnut itseleni, säilyttäköön hän. valmistajan sivuilta kävin vakoilemassa ja siellä ohv taisi olla noin 3600 euroa. Pelottaa kamalasti että onnistun hävittämään, mutta onhan tämä ihan kamalan kaunis... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimi85 Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Meidän kihlat maksoi 200€ (100€ per naama), vihki oli sitten 940€, mies tyytyi vanhaan. =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allure Kirjoitettu November 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2008 (muokattu) katotaan onnistunko...No, eipä mikään paras kuva. Mutta sormus kyllä on ihana.... Muokattu: November 19, 2008, käyttäjä: Allure Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu November 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2008 Hieno sormus Allurella. Rahallisen arvon lisäksi varmaan tunnearvo on mittaamaton.. Itse ehkä kumminkin vakuuttaisin moisen ihanuuden. Ei se pahaa mieltä tahi tunnearvoa tietenkään korvaa, jos jotain käy, mutta saisi tuosta muusta arvosta jotakin takaisin. Voihan vaikka miehesi vakuuttaa sen, jos et todellista hintaa halua itsellesi paljastettavan?Meidän kihlat olivat reilusti edullisemmat, yhteensä taisi tulla alennuksineen sormuksille 300€ hinnaksi. Vihkisormusta ei ole vielä valittu. Sormuksemme ovat yksinkertaiset, mutta itse olen mieleisen sormuksen sormeeni valinnut. Eli meidän näköiset, kapeat sormukset. Tuonne kuvaosioon laittelen kuvia kunhan kerkiän ne linkittämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elisaveta Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 1450€ maksoi meidän kihlat yhteensä alennettuun hintaan siis. Miun sormuksesta saimme -20%, mieheni -35%, mutta jäihän noille hintaa silti. Ihanat ovat! ((: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
giselle Kirjoitettu November 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2008 Meillä maksoi teetetyt kihlat yhteensä 400 euroa: mulla 4 mm valkokultainen, 0,10 kivellä 250 euroa ja miehellä 5 mm valkokultainen 150 euroa...olen kyllä tosi tyytyväinen molempiin, hienoa työtä on kultaseppä tehnyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Del Kirjoitettu December 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2008 Vihdoin ja viimein sain kihlan tilattua kultasepältä. Hinnaksi tulee 850€. Valkokultaa, runko 3mm leveä ja päällä timanttiosio, jossa on 16 x 0,01 timanttia. Kultaseppä luki mua ku avointa kirjaa enkä malta odottaa, että saan sormuksen vähän ennen joulua sormeeni Välillä ihmettelen mistä te löydätte niin edullisesti sormuksia ku miehen sormukselle kysyin hinta-arviota kultasepältä myös ja ihan perussormus, valkokultaa ja 5mm leveä (eikä edes korkea), maksais 400€.. Jos joku muu on saanu 400€ kaks sormusta niin tuntuu vähän kalliilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu December 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2008 Kihlat kotiutuivat tänään. Mun valkokultainen flakka 8x0,03 W/VS -kivillä maksoi 730€ ja miehen 5 mm leveä hiekkamatattu valkokultaflakka 230 €, teetettyinä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu December 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2008 Mahdetaankohan olla ainoa pari päällä maan, jolla miehen sormus on maksanut enemmän..? Meilläkin miehen sormus maksoi enemmän... Mutta ei mallin takia, vaan meillä on täsmälleen samanlaiset puolipyöreät keltakultaiset - sillä erolla, että mun sormukseni on kokoa 15,5 ja miehen muistaakseni 19-! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeiniNi Kirjoitettu December 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2008 Minun Sandbergin malliston valkokultainen sormus maksoi 580 €.. Oli kyllä hiukkasen enemmän kuin olin ajatellut, mutta se oli ainoa jomka sykähdytti pienellä timantillaan. naureskelimme sulhasen kanssa kuitenkin että eihän siitä monta euroa tule per vuosi tulevaisuudessa.. Miehen 5 mm paksu flakkasormus maksoi 250 €. Hieman hirvittää välillä kuin huomaa, että päällä on yli 1000€ arvosta koruja, jos on kaikki kellot, kaulakorut ym., Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChasingHarryWinston Kirjoitettu December 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2008 Meidän kihlamme maksoivat yhteensä hieman yli 5000 €. Minun sormukseni on teetetty, keskuskivenä 0.72ct:n timantti, materiaali valkokultaa. Miehellä on Georg Jensenin Fusion-sormus samoin valkokultaa. Pysyimme kuitenkin hyvin budjetissa. Ja tarkoitus olisi katsella näitä loppuelämä, kyllästyä tuskin voi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu December 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2008 yhteensä maksoi 153,5 €, kun kultajousessa oli hyvä tarjous. mun sormus oli muutenkin alennuksessa 129 € ja miehen sormus maksoi alunperin 89 € josta lähti pois 64,5 € eli suht halvalla päästiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hattivatti Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 Onko kenelläkään kokemuksia Tampereen Timanttiset liikkeistä? Ajattelin käydä Timanttisilta katsomassa E-520 sormusta, koko olisi 17.Mietin vain, että saako niistä yleensä kuinka monta prosenttia alennusta? Tuo E-520 taitaa olla n. 450e koolla 17. Paljonkohan tuosta voisi saada alennusta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gilda Kirjoitettu December 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2008 Me ostettiin kihlasormuksiksi ihan tavanomaiset sileät (pyöristetyt) sormukset. Miehen sormus on tosin valkokultaa ja hieman leveämpi kuin minun. Yhteensä hinnaksi 190 euroa kaiverruksineen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Hattivatti: en osaa sanoa mitään prosenttimäärää, riippuu vähän myyjästäkin. Joitain kymppejä voi hinnasta saada pois. 15 % saa sitten asiakasomistajapäivillä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuttis Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 meidan kihlat tais olla oikeelta hinnaltaan n. 630 euroo kappale, mutta liikkeessa oli 20% alennus kaikista kihloista niin hinnat tippu 500 euroon kappale.. yhteensa pari euroa yli 1000 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu January 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2009 Meidän alkuperäiset kihlat taisivat maksaa yhteensä n. 800 €, miehen jokusen kympin enemmän kuin minun. Molemmilla kivettömät kalliomatat punakultaiset flakat, mulla leveys 4 mm ja miehellä vissiin 5. Vaihdan oman kihlan nyt vihkisormuksen oston yhteydessä ja pari milliä leveän valkokultaisen kivettömän flakan hinnaksi tuli 120 €. Joku kaunis päivä kun on varaa, hommataan miehelle Georg Jensenin Fusion (valkokultainen + punakultainen) ja se tulee kaiketi maksamaan n. 800 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riikka_K Kirjoitettu January 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2009 Mä en itse muistanut, mitä nää meijän kihlat makso, mutta mies muisti heti. Ehkä siksi, koska ne itse silloin maksoi 90 euroa kappale. Nämä on normaalit sileet keltakultaset kihlasormukset, niitä tyypillisimmän näkösiä. ehkä vähän leveämpi kuin mitä usein näkee. Halusin tarkoituksella tämän, kun on sitten helpompi löytää se vihkisormuskin. Ja haluisinkin vihkisormuksen, joka on tätä samaa sormusta, siis täysin sama malli, mutta yhdellä pienellä timantilla, ja sitten haluisin ne yhteen juotettuna . (olikohan oikea sanamuoto.. )Hirvittäis kantaa jotain montaasataa euroa sormessaan.... Kävi myös mielessä, että jos tähän kihlaan saisi sen yhden pienen timantin, mutta haluan kuitenkin toisen sormuksen. Sen verran turhamainen haluan olla mutta kadehtien katselen niitä isotimanttisia näyttäviä sormuksia toisten sormessa!! ei ole vaan mun juttu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enny Kirjoitettu January 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2009 Meidän kihlat yhteensä 800 euroa. Ennen alennuksia hintaa hippasen yli tuhat euroa. Sandbergin sormus on mulla ja tillanderin miehellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silmäterä Kirjoitettu January 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2009 Meillä on molemmilla sileät pyöreät valkokultaiset sormukset, mulla 3mm leveä ja miehellä 4mm. Mun sormus maksoi 105€ ja miehen 135€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts