Fbride Kirjoitettu January 12, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2015 Me kierreltiin katsomassa sileitä valkokultasormuksia ja päädyttiin tilaamaan netistä kultakauppa.comin mallistosta, molemmat sormukset oli yhteensä alle 400 ja oli ihan vastaavat mitä sovitettiin kaupoissa. Toimituskin tuli kolmessa päivässä, ainut että kaiverrukset jouduttiin teettämään kultasepällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanguis Kirjoitettu January 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2015 Tonnin taisi olla, utelin mieheltä hinnan ja vihkisormus samaa luokkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hali_2015 Kirjoitettu January 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2015 Kihla sormus oli n. 600e alennuksen kanssa. Laadukas sormus on myös samalla sijoitus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anskutibanskuti Kirjoitettu January 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2015 Minun timantteja sisältävä valkokultainen kihlani maksoi noin 600e. Miehen valkokultainen sormus noin 400e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmels Kirjoitettu February 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2015 Yhteensä 123 euroa kaiverruksineen.Kaksi titaanista pyöristettyä sileää sormusta. Omani 3 mm ja miehen 4 mm. Täydelliset meille ja edullisuus ei todellakaan haitannut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heinärouva Kirjoitettu March 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2015 Mun kihla oli hinnaltaan 550€ ja sulhon oli 270€. Mun sormus on keltakultainen ja siinä on viisi kiveä. Miehen sormus on keltakultainen 5mm flakka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu April 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2015 Mun kihla himpun vajaa 400e, maksettu itse. Valkokultaa ja 11 timanttia. Miehen kihla 79e, maksaa itse. Hopeaa ja mustia zirkoneita (leveä ja paljon metallia). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willow Ptarmigan Kirjoitettu May 24, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2015 muistaakseni jotain 49 euroa/kpl plus kaiverrukset. mut mulle piti vuoden päästä ostaa jo uus sormus, kun alkuperäinen kävi isoksi hieman laihduttuani eikä tungsten-sormuksia voi pienentää.. eli siis kaiken kaikkiaan kihlat kustansi sen 147 euroa plus kolmet kaiverrukset (minkä hintoja en enää muista..) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenkäfriikki Kirjoitettu May 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2015 N.800€ ja vajaa 500€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu June 5, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2015 1100€ ja 350€. Molemmat 14k valkokultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvs Kirjoitettu June 15, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2015 Mun sormus maksaa 673 euroa ja puolison 770 euroa. Kallistuu tämä kihloihin meno kerta kerralta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu June 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2015 Meidän vaatimattomat terässormuksemme maksoivat muistaakseni 16,70e kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu July 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2015 Vajaa 400 e mun, miehen joku 80 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
narimii Kirjoitettu July 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2015 Mulla makso valkokultainen 2,5mm leveä sileä kohinoor my love kihla 126e (ovh 158) ja ukolla schalinsin kiiltävä puolipyöreä 5mm leveä titaanisormus 84e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RiikkaN Kirjoitettu July 16, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2015 Titaaniset sormukset (minulla yhdellä kivellä) maksoi yhteensä noin 100e, mutta olivat 30% alennuksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu January 17, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2016 Minun valkokultainen kihlasormukseni maksoi 140 €. Sulhasen sormus on hopeaa ja maksoi 40 € Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matltamaton Kirjoitettu January 31, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2016 Miehen perus 2 mm puolipyöreä keltakultasormus oli 150e ja minun kelta-, valko- ja punakultaa sisältävä 6mm leveä sormus oli 800e. Molemmat oli kyllä alennuksessa, eli alunperin olivat kallimpia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu February 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2016 Meidän kihlat on hopeiset vain, n. 20€ kpl siis. Vihki maksoi sitten 200€ /kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
galaktinen-sadonkorjuu Kirjoitettu March 1, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2016 Maksoin kosittuani 2 x 6 euroa ruusukullan värisistä tungsten-sormuksista molemmille. Eivät naarmutu sitten millään, säilyttävät kiiltonsa, näyttävät hienoilta ja tuntuvat mukavan konkreettisilta painonsa takia. Eläköön ei-korumetallit! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iiduli Kirjoitettu March 6, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2016 Noin 750€ minun, mutta alennuksen jälkeen taisi olla noin 500€. Minulla valkokultainen rivitimanttisormus. Miehen titaaninen maksoi 85€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ir Kirjoitettu March 22, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2016 Valkokultainen, timanttikaiverrettu kihlasormukseni oli 20% opiskelija-alennuksen kera muistaakseni n. 110€ hintainen, lisäksi piti maksaa kymppi kaiverruksesta. Miehelle puolestaan ostettiin parillakympillä hopeinen perusrinkula, hän kun tahtoo hankkia varsinaiseksi käyttösormukseksi uuden vihkisormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bloody Mari Kirjoitettu May 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2016 Joulualennuksen ansiosta sain itselleni sievän keltakultaisen sormuksen viidellä timantilla, hintaa oli 100€. Maksoin myös miehen kihlan, se on sellainen perus hopeinen rinkula joka kustansi 30€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eevann Kirjoitettu August 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2016 170e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleze Kirjoitettu August 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2016 Mun valkokultainen timanttikihla maksoi 400 euroa, ja miehen sileä hopearinkula 20-30 euroa (en muista ihan tarkasti). Mies olisi halunnut ostaa mulle vielä arvokkaamman, mutta budjetti ei antanut myöden - mulle olisi kelvannut halvempikin Aika iso hintaero, mutta siihen on syynsä Sovittiin miehen kanssa, että hänelle ostetaan vihkisormus, valkokultainen sellainen, ja sen saatuaan hän ei enää pidä kihlaa sormessa. Siksi tuntui vähän tuhlaukselta käyttää paljon rahaa sormukseen, jota sulhoni pitää reilun vuoden. Mä taas aion käyttää sekä kihlaani että vihkiä loppuelämäni ajan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ishe Kirjoitettu October 4, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2016 Onnistuin löytämään unelmien kihlasormuksen -50%, ilman sitä ei olisi ikinä ollut varaa! Lopullinen hinta oli 449€. Valkokultaa ja 20 timanttia. Vihkikin on alesormus (miten niin pihi?), hinnaksi jäi 215€. 23 timanttia ja valkokultaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts