Guest pactasuntservanda Kirjoitettu February 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2014 Meillä on samanlaiset kihlasormukset ja ne maksoivat yhteensä n.330€ (sattuivat olemaan kaikki sellaiset kihlat -20%). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noonis_aussie Kirjoitettu February 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2014 Meillä kihlasormus pelkästään mulla, hintaa n. 2500 e, sisältäen oman, isoisän hioman kiven sekä 10g perinnöksi saatua kultaa, eli me maksettiin vaan työstä, palladiumista valkokultausta varten ja keskuskivenä toimivan kunziitin ympärille istutetuista 10 timantista. Vihkisormukset tulee sitten taas molemmille, ja niitä ei olla vielä mietitty yhtään. Oon tosi ilonen, että sain yhdistettyä jotain suvun vanhaa uuteen sormukseen. Nyt en malttaisi odottaa, että saisin sen ihanuuden sormeeni korusepältä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katti23 Kirjoitettu April 25, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2014 Kaksi 3mm valkokultaista sormusta kaiverruksen kera 360€. Sattui juuri sopiva malli olemaan tarjouksessa ja liittymällä liikkeen kanta-asiakkaaksi sai vielä kaiverruksestakin muutaman euron alennuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulikellohame Kirjoitettu June 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2014 Opiskelijabudjetilla muistaakseni n. 50e yhteensä. Olen ollut tyytyväinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
athella Kirjoitettu June 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2014 Mun sormus maksoi alennuksen jälkeen 300e, miehen 110e. Molemmilla valkokultaa ja nelisen milliä leveät sormukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katatiita Kirjoitettu June 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2014 Minulla on ihan perus sileä puolipyöreä kihlasormus, maksoi 170 euroa muistaakseni Miehelle tulee vasta pelkkä vihkisormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrissey Kirjoitettu June 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2014 Meillä kihlasormukset maksoivat yhteensä 1700 €, ovat kultasepällä teetettyjä, keltakultaisia ja mulla timanttien kera. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2014 (muokattu) Minulla keltakultainen .11ct ja miehellä vk flakka n. 5 mm yht. n. 650 € (saatiin alennusta aika paljon, enkä muista edes tarkkaa loppusummaa, kun mies maksoi ne). Muokattu: June 17, 2014, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannalol Kirjoitettu June 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2014 Meillä on miehen kanssa aika erilainen maku,. Minun sormukseni, tälläinen harakka kun olen, on valkokultainen yhdeksällä 0.05ct timantilla ja maksoi alennuksen jälkeen 890e. Sulhaseni halusi tumman ja matan sormuksen ja päätyikin titaaniseen, joka maksoi alennuksen jälkeen 30e molemmat ollaan tosi tyytyväisiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pöms Kirjoitettu June 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2014 Oma kihlani maksoi alennuksessa noin 200€ ja miehen oma noin 800€. Opiskelijoita ollaan, mutta sormuksiksi päätimme ostaa juuri ne sormukset, jotka oikeasti tuntuvat meidän omilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wedsy Kirjoitettu June 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2014 Mä jo ehdin kadehtia Tipzilla että teillä on ihan HUIKAISEVAN hyvät työntekijäalennukset (ajattelin että nämä on pakko olla nyt sitten siltä ajalta kun sanoit työskennelleesi alalla) ennenkuin korjasit noita timanttien speksejä. Mutta siis yhä kuulostaa kyllä hyvältä, vaikkeikaan ihan yhtä tajunnanräjäyttävältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2014 ^ joo, ei kannattaisi kirjoitella puhelimella ollenkaan.. Tuli vähän tuplana numeroita.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu July 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2014 Jo kuopatun HEL-korun 18K valkokultainen ja 0,15ct sormus oli onnekseni puoleen hintaan ja kustansi 495€. Miehellä 14K valkokultainen, timanttileikattu sormus 140€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhYeah! Kirjoitettu July 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2014 Meillä kihlasormukset makso molemmilla 120€,keltakultaset toissa kesänä omani putos järven pohjaan uidessa harmittaa ihan vietävästi,nykyinen kihlasormus ei tunnu miltään,kun se ei ole se elämäni ensimmäinen kihlasormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu July 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2014 650e oli mun sormus, alkuperähinta 850e. Mies tykkäsi eniten terässormuksista ja sellanen ostettiin hänelle, 120e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuiskumorsian Kirjoitettu July 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2014 Yhteensä molempien kihlasormukset maksoivat n. 2500€. Miehen oli kalliimpi, koska hänelle tulee vain yksi sormus ja minulle tulee vielä erillinen vihkisormus hinta n. 1700€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Whouston Kirjoitettu August 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2014 Meillä kihlat hankittiin Kultasepät Andreasenilta.Minun:Valkokultaa, 0,32 karaattia (v/vs timantit 0,2ct/kpl -> 16kpl yht.) = 920eMiehen:Keltakultaa, pyöristetty sisäpuolelta (oli mukavuuden hakuinen) = 380eMielestäni inhimilliset hinnat ja saatiin juuri sitä, mitä toivottiin Vihkisormus on jo valittuna ja luultavasti hinta pyörii siinä 1300-1500e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenni Elisa Kirjoitettu August 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2014 (muokattu) Meidän kihlat maksoi yhteensä noin 40 euroa, eli alle 20e kummallekin hopeiset sormukset joulun alennusmyynneistä. Tänään käytiin ostamassa vihkisormukset, omani noin 90 euroa, myös hopeaa. Miehelle tulee noin 600 e kultasormus.Mua kauhistuttaa, että olisi parin tonnin sormukset sormessa, vaikka hyvin ymmärrän että moni sellaiset haluaa. Jos hopeiset koruni joskus liikaa kuluvat, niin voihan ne vaihtaa sitten uusiin vaikka joidenkin pyöreiden hääpäivien (esim 30v) yhteydessä. Mutta sillä tavalla en siis ajattele, että sormuksen tarvitsee olla ikuinen. Muokattu: August 16, 2014, käyttäjä: Jenni Elisa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emina Kirjoitettu September 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2014 Mun kihlasormus oli alennusten jälkeen n. 650 euroa ja miehen valkokultainen n. 450 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dove4 Kirjoitettu October 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2014 Minun kihlasormukseni maksoi viitisensataa. Miehen oli halvempi, ehkä n. 300 €. Vihkisormukseni teetettiin ja se maksoi vajaan tonnin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
superlightbeer Kirjoitettu October 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2014 Nyt, kun on katsellut jo vihkejä, niin tuntuu hassulta, miten ei silloin kihloja ostettaessa vertailtu hintoja yhtään. Ostettiin kihlat ensimmäisestä liikkeestä missä käytiin, ihan tavalliset, perinteiset sileät keltakultaiset (4 mm muistaakseni leveyttä). Hintaa niille tuli yhteensä reilut 600 euroa. Näköjään edullisemminkin olisi voinut vastaavanlaiset saada jostain toisesta liikkeestä. Vihkisormuksen/sormusten kohdalla tietää sitten vertailla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvi-kukka Kirjoitettu November 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2014 Kihlasormukseni teetettynä Design Henry Viljasella maksoi 360€. Tehty omista materiaaleistani, hiukan lisää kultaa jouduin ostamaan kultasepältä. Miehen kihla 25€ Timanttisilta, taisi olla terästä. Vihkisormukseni Aurifaberilla maksoi 550€, myös omista materiaaleista teetettynä ja hiukan lisäkultaa sepältä. Miehelle ei olla vielä etsitty sormusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emina Kirjoitettu December 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2014 (muokattu) Mulla kihla ja vihki suunnilleen saman hintaiset. Kummastakin saatiin ihan hyvät alennukset ja n. 700 euroa jäi molempien hinnaksi. Miehelle ei tule kuin kihla, johon sitten luultavasti kaiverretaan lisäksi hääpäivämäärä. Muokattu: December 1, 2014, käyttäjä: emina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Littis Kirjoitettu January 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2015 (muokattu) Mun Sanbergin valkokultainen kihla yhdellä timantilla maksoi noin 600€, miehellä varmaankin aavistus edullisempi. Muokattu: January 1, 2015, käyttäjä: Littis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanitas Kirjoitettu January 10, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2015 (muokattu) Mun kihla oli kuutisensataa, miehen satasen-pari halvempi. Muokattu: January 10, 2015, käyttäjä: Vanitas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts