Guest Kirjoitettu June 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2014 Mä pidän sormusta aina, kun en ole kotona ja lähes aina kotonakin. En kuitenkaan suihkussa, tiskatessa tai ruokaa laittaessa - en myöskään nukkuessa. Viimeksimainitusta johtuen tosin on pari kertaa käyny niin, että sormus on unohtunut kotiin. Luotan siihen, et kun oon pitempään käyttänyt ja tottunut, niin en enää unohda! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
athella Kirjoitettu June 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2014 Käyttönhän sormus tulee. Eli eiköhän tuo pysy sormessa lähes koko ajan. Saunassa, uimassa ja salilla sen voi ottaa pois, mutta muuten tulen kyllä käyttämään ihan koko ajan. Mua itse asiassa pelottaa, että hukkaisin sen. Paremmin pysyy tallessa kun käyttää koko ajan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu July 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2015 Pidän sormusta lähes aina. Myös nukkuessa. Suihkussa ja saunassa en pidä, enkä hiuksia värjätessä. En ole uimaan mennyt tänä kesänä, mutta sitten kun joskus tulee taas uimaan mentyä, otan siksi aikaa pois. Sulhanen toimii samoin. Muuten sormus on yötä päivää käytössä, mutta suihkussa ja saunassa ei pidä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu July 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2015 Aina, paitsi esim. leipoessa ja joissain harrastuksissa (kuten pehmomiekkaillessa ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu July 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2015 Pidän, paitsi salilla, rasvatessa ja tallilla. Muuten on koko ajan sormessa. Niin ja sillon harvoin kun leivon, ei ole myöskään. : D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rompotti Kirjoitettu August 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2015 Kihlasormusta pidän lähes tulkoon aina, on titaaninen, niin tiedän, että se kestää pienet vastoinkäymiset. Vihkisormuksessani taas on pieni timantti ja se on keltakultaa, niin sitä en välttämättä pysty koko ajan pitämään, sillä olen maatilalla töissä ja siellä voi sattua ja tapahtua mitä vain, joka voisi olla 'vaaraksi' sormukselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2015 Jos joudun pitelemään kylmiä vesiä, otan pois, koska sormukset hulahtavat muuten itsellään irti. Saunaan mennessä otan pois. Uimaan mennessä otan pois (olen joskus joutunut uima-altaan pohjalta hakemaan...). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnibeth Kirjoitettu August 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2015 Otan kihlasormuksen pois siivotessa,ruokaa laittaessa, suihkuun mennessä, saunassa, uidessa ja tehdessäni mitä tahansa mikä voisi vahingoittaa sormusta. Lisäksi otan sen myös yöksi pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts