Tulisielu Kirjoitettu March 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2007 Muovitukussa Nuppulantiellä oli ainakin vähän aikaa sitten sellaisia kun kävin siellä. Siellä on kynttilöitä ihan hirveäniso valikoima muutenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijoma Kirjoitettu March 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2007 Onko kukaan törmännyt missään kultaisiin lämpökynttilöihin? Mistään ei tunnu löytyvän - kaikkia muita ihania värejä kyllä Haviltakaan eivät tunustaneet valmistavansa. Vinkit otetaan innolla vastaan - teemana kun on kulta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarppas Kirjoitettu March 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2007 Tiimarista mä ainakin löysin niitä joskus.Mulla taitaa olla n.15kpl vielä kaapissa, jos kiinnostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kijoma Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Kysäisenpä vielä sieltä Tiimarista. Tarvitsisin niin paljon enemmän kuin 15 kpl Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feyah Kirjoitettu March 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2007 Itse etsin moisia viime jouluna niin silloin löytyi Tiimarista ja Stockmannilta. Sekä jalkoja että kynttilöitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rva Ka Kirjoitettu March 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2007 Itse näin jokin aika sitten Sokoksella! Siis se folio tms. on kultainen, itse kynttilä on ihan perusvalkoinen.Jos et mistään löydä valmiina, niin spray-maali kouraan ja suihkuttelemaan tavallisia hopeisia kääreitä! Helppoa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu April 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2007 Onko olemassa tuikkuja, jotka palaisivat kauemmin kuin sen normaalit 4 tuntia? Olen nähnyt Stockmannilla myynnissä tuikkuja, joiden paloaika oli jotakuinkin 8 h, mutta ne olivatkin halkaisijaltaan niin isoja etteivät mahdu tavallisiin pieniin tuikukuppeihin (esim. Galej-kipot).Haluaisin juhliimme paljon tuikkuja, mutta eihän kukaan ala niitä vaihtamaan uusiin muutaman tunnin juhlinnan jälkeen enkä haluaisi niiden sammuvankaan ihan niin aikaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu April 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2007 ööööööh...kyllähän galej-kippoihin menee pienet pöytäkynttilät jotka palaa 7-8 tuntia...Mä ainakin koepoltin just, ja viikon päästä polttelen montamontamonta lisää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu April 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2007 no mutta sehän ratkaisee asian kuvittelin että polttaakseni pöytäkynttilöitä, pitäis ne kipot täytellä hiekalla, jotta ovat tukevia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu April 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2007 Kyllä se sinne nätisti sulaa vaikkei mitään olisi pohjalla Itse päätin kuitenkin lisätä pohjalle sentin koristehiekkaa, mutta vain koristelu tarkoituksella.Kynttilä suli hiekan päälle, eli hiekka on aivan roskiskamaa sen jälkeen, mutta toisaalta taas kuppi hiekkoineen jää vielä pöytään koristeeksi, jos/kun kynttilä ehtii palaa loppuun juhlien aikana, niinku meillä varmastikin ainakin ehtii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonse Kirjoitettu April 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2007 Virgot: mitä pöytäkynttilöitä oot kokeillu ja paljon ne maksaa? Meillä on tarve n. sadalle kynttilälle joten se tulee jo maksamaankin... tuikut tulis halvemmiksi. Mutta sama ongelma, en oikein usko että kellään on haluja ravata vaihtamassa uusia tuikkuja palaneiden tilalle pitkin iltaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiralove Kirjoitettu April 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2007 Oiskohan näistä mihinkään...? Paloaika 10h:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=40117319;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu April 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2007 Virgot: mitä pöytäkynttilöitä oot kokeillu ja paljon ne maksaa? Meillä on tarve n. sadalle kynttilälle joten se tulee jo maksamaankin... tuikut tulis halvemmiksi. Mutta sama ongelma, en oikein usko että kellään on haluja ravata vaihtamassa uusia tuikkuja palaneiden tilalle pitkin iltaa!En nyt muista merkkiä, mutta maksoi 1,20e/6kpl. Ihan semmosia peruskynttilöitä kuitenkin joita saa varmasti mistä kaupasta tahansa. Omani taisin ostaa citymarketista Värivaihtoehtojakin löytyy jos kuinka paljon... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu April 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2007 Oiskohan näistä mihinkään...? Paloaika 10h:http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...Number=40117319;DKaikkien hajusteille herkkien vieraiden mielestä on varmaankin todella hauskaa, jos heidän ympärillään poltetaan sataa tuoksutuikkua... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Kaikkien hajusteille herkkien vieraiden mielestä on varmaankin todella hauskaa, jos heidän ympärillään poltetaan sataa tuoksutuikkua...Juu mä en myöskään lähtis noita polttelemaan....varsinkaan sataa kappaletta Jos päätyisin pelkkiin tuikkuihin pöytäkynttilöiden sijaan, niin ehkä muutaman tuoksukynttilänkin vois heittää sinne tänne sekaan ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Itelläni on kans noita galej-kippoja ja päädyin siihen, että teen niihin itse geelikynttilät. Paloaika on pitempi, halpoja(luullakseni) ja kun käyttää vielä sen geelin värjäysainetta saa sopivan väriset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rottation Kirjoitettu April 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2007 Luulisin että lyhtykynttilät saattaisivat olla oikea vaihtoehto. Siis ne ovat sellaisiin noin desin vetoisiin muovikippoihin valettuja kynttilöitä. Niitä pitäisi löytyä joka marketista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ullis Kirjoitettu April 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2007 Mä ostin Stockamannilta sellaisia tuikkuja, jotka palaa noin 8 tuntia. Varmaan niitä saa muultakin. Pussissa on 50 kappaletta ja se maksoi noin 8 euroa. En ole vielä ehtinyt kokeilemaan, palaako ne oikeasti niin pitkään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NipsuK Kirjoitettu April 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2007 Löytääkö tähän vuodenaikaan jostain oikeasti kynttilöitä? Olen kiertänyt täällä Kuopiossa Tiimarit, marketteja yms, eikä missään ole enää myynnissä kynttilöitä... Ikeassa ja stockmanilla ilmeisesti kirjoituksista päätellen löytyy... Olen viikonloppuna menossa helsinkiin, niin täytynee käydä hamstraamassa kynttilähyllyt... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minku81 Kirjoitettu April 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2007 Ostin juuri Stockalta Jumbosta. Muistaakseni pussissa n. 50 kpl ja hinta oli vajaan viitosen. Näissä on siis kuoret kultaiset ja sisus perusvalkoinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu May 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2007 juu, minunkin ongelma ratkesi. Löysin Stockalta sellasia 8 tunnin tuikkuja, joista Ulliskin mainitsi. Pussissa on 50 kappaletta ja maksoi jotakuinkin sen 8 euroa. Niillä sitten pärjättävä paloi kauan tai ei. Kyllä ne ainakin ruokailun loppuun jaksaa palaa, ja sen jälkeen kun tunnelma rentoutuu, ei ole niin väliksi palavatko enää...muoks. ai juu nää siis ostin pari viikkoa sitten, että kyllä niitä tuntuu olevan kesäaikaankin tarjolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sipe81 Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Pohjanmaalla asuville tiedoksi; itse löysin Ylivieskan Kärkkäiseltä yli 6 tuntia palavia tuikkuja. Merkiltään Spaas, pakkauksessa 120 kpl, maksoivat alle 6 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Ja vinkkinä, että kun pitää tuikkuja pakastimessa ennen polttamista, palamisaika pitenee hieman, mun kokemuksella perustuikuissa n. ½-1h Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iippo Kirjoitettu September 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2007 Selailin kuvastoa talvihäitä varten ja silmiin osui kivan näköisiä pallonmuotoisia FLORERA -pöytäkynttilöitä (n. 3 €/kpl). Onko kellään kokemuksia Ikean kynttilöistä, että palavatko kunnolla? Jotkut halvat kynttiläthän palavat aika huonosti, eikä huvittaisi sellaisia laittaa hääpaikalle kituuttamaan. (Tulikohan tuo kuva näkyviin...?) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
he-na Kirjoitettu September 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2007 Hei! Meille on tulossa maaliskuussa häät ja nyt olen jo paniikissa miettinyt mihin sijoitan kynttilät..?! :-/ siis pöydille tietysti. ajattelin ensin jotain peiliä jonka päälle laitan tuikkuja mutta sit mietin, millä ihmeellä ne saa kiinni siihen alustaan ettei ne lennä minne sattuu jos joku tönäisee pöytää.. jos ostaisin kaupasta esim. iittalan tuikkuja, tulisi meille suuri lovi budjettiin koska niitä täytyy olla paljon. (talvihäät nimittäin kyseessä) olisiko kenelläkään ideoita miten ne tuikut saisi laitettua hienosti esille ja turvallisesti?? tai miten saisi itse värkättyä joitain kivoja telineitä yms....??? apua kaivataan ja kovasti! kuvia saa laittaa jos mieleen tulee..!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts