heinämorsian 2010 Kirjoitettu August 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2009 (muokattu) hei Timjami, minäkin olisin vailla noita tekstejä ja kuvia. Niin ja se mun osoite on: [email protected] Toi voisikin olla hyvä teema. Mä oon nuorempana noita lukenu ja ihastellu. Tässä välissä se unohtui ja tämän ketjun myötä muistin sen uudelleen. Onneksi ei olla viellä lyöty mitään lukkoon. Muokattu: August 16, 2009, käyttäjä: heinämorsian 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ileya Kirjoitettu August 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2009 Itse näin Suomalaisessa kirjakaupassa löytönurkassa kirjan, joka oli täynnä suomalaisia "Rakkautta on..." värssyjä ja kuvia. Eli siitä on kirja. Josko vaikka kirjastoista löytyisi?http://www.kirja-arvostelut.com/9516071961 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
michie Kirjoitettu August 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2009 Kannattaa kirjastosta lainata. Sieltä saa 3 eri rakkautta on... kirjaa lainattua, itselläkin näitä kuvia skannattuna jonkin verran joita sitten olen värittänyt ja olen myös piirtännyt omiakin kuvia pienistä/huonolaatuisista kuvista graafisella ohjelmalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Nämä Rakkautta on... jutut on aivan ihania ja haluaisin niitä omiin häihinikin Pitää vielä vähän kehitellä ideoita, kuinka hyödyntää tätä teemaa... Tähän mennessä olen onnistunut muokkaamaan jo n.80 kuvaa, joihin kirjoitin itse Rakkautta on... ja joku meidän elämäämme koskeva juttu. Alunperin noissa kuvissa oli saksankieliset tekstit, eikä tuo saksa oikein ole hallussa. Copypaste ja kuvankäsittelyohjelma ratkaisee kaikki ongelmat Te, jotka olette jo Rakkautta on... -häänne viettäneet, olisi kiva nähdä millaisia juttuja teitte. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nina84 Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Minä haluaisin myös nähdä valmiita ideoita miten olette keksineet käyttää Rakkautta on...-teemaa, joten kuvia kehiin kenellä on!Ja kaikki joilla on jo skannattuna noita kuvia tai suomenkielisiä versioita, niin laittaisitteko myös niitä tänne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
michie Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 (muokattu) Tässä muutama pienennetty kuva omista tekeleistäni ja nämä siis tulevat karkkien kanssa jaettavaksi mietelauseiden sijaan:(ei saa kopioda)Suurimman osan olen noista piirtännyt pienemmistä kuvista vektorigrafiikka ohjelmalla ja kaikki väritykset tehnyt itse ja suurin osa teksestä itse keksitty kuvaan. Muokattu: January 10, 2010, käyttäjä: michie Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts