Guest madde(Guest) Kirjoitettu February 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2006 Aion yrittää tehdä nämä pallerot itse Sinooperin itsekovettuvasta massasta, on kohtalaisen kevyttä joten uskon sopivan kakunkoristeeksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mussukka Kirjoitettu February 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2007 http://www.comicspage.com/comicspage/main....p;dir=%2Floveis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teepu Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Onko joku nähnyt Love is-kakun koristetta jossain? En tiedä onko tälläistä edes olemassa, mutta tuli mieleen kun meillä mukana häissä Love is- teemaa niin ois aika ihana jos löytäis sellasen kakun koristeen. Jos joku on nähnyt jossain ja tietää mistä vois hankkia tai jos jollain on sellainen niin tarjoa:[email protected]Kiitti etukäteen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaChevy Kirjoitettu September 12, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2007 Heissan kaima!Meilläkin on tuo sama teema mielessä Saako udella miten teema näkyy teillä muuten? eli kutsut, ohjelmat koristelu? Meillä suunnittelu vielä niin alkutekijöissä että ideat olisi kultaakin kalliimpia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaChevy Kirjoitettu September 16, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2007 Yritin etsiä mutta en löytänyt ketjua jossa olisi ollut ideoita "Rakkautta on..." aiheeseen.Kaikki mahdolliset ajatukset ja kuvat ovat tervetulleita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane-79 Kirjoitettu September 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2007 http://members.lycos.nl/webmic1/love10/index.htmlTuosta osoitteesta pitäisi löytyä mm. "rakkautta on"-kuvia. Tosi kivoja ideoita olen ainakin itse saanut, ovat osa meidän teemaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumikukka-81 Kirjoitettu September 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2007 Täälläkin love is teemana pari kirjaa olen ostanut josta olisi tarkoitus tehdä hääkarkkien kanssa jotain.Netistä olen yritellyt etsiä jotain mitä voisi hyödyntää mut eipä oikein taho löytyä.Oletteko löytänyt jotain kivaa? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaChevy Kirjoitettu October 3, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2007 Meillä on nuo kaikki 3 "rakkautta on" kirjaa, hirveä kasa netistä löydettyjä kuvia ja lisäksi sain kummitädiltäni varmaan 100 suomenkielistä kuvaa jotka ovat jostain 70-80 luvun lehdistä leikattu. Eli ei ole vaikea avata meidän teemaa! Nyt pitäisi käydä jostain konditoriasta kyselemässä sitä kakun koristetta. Olisiko kenelläkään ideoita mihin pöin voisin lähteä. Asumme Vantaalla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvaChevy Kirjoitettu October 26, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2007 Nostellaans aihetta vähäsen. Kai joku muukin suunnittelee ensi kesälle häitä joissa olisi Rakkautta on - teemaa? Meillä tulee kutsuihin ja kiitos-kortteihin hää-aiheinen rakkautta on kuva. Lisäksi joku kuva laitetaan häälehden kanteen ja servetteihin. Ja jos jaksamme, askartelemme vieraille muistoksi rakkautta on- magneetit.Niin ja kakunkoristeeksi tulee kyseinen pariskunta.Onko tuossa jo liikaa aiheesta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumikukka-81 Kirjoitettu October 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2007 Heips meilläkin kyseisestä love is jutuista tulee kuvia käyttöön, mutta oletko löytänyt jostain hääkakun koristeen vai oletko jossain teettänyt? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 Jotkut firmathan tekevät marsipaanista koristeita toiveiden mukaan? En nyt muista mitä ne olivat, mutta joku varmasti muistaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kianea Kirjoitettu January 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2008 Meillä kanssa tulee olemaan rakkaus on... häiden teemana mutta netistä ei oikeen tunnu löytyvän mitää.... Apua saa antaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinjami Kirjoitettu January 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2008 Mulla on koneella skannattuja suomen kielisiä "Rakkautta on..."-kuvia jonkin verran... Voisin tarvittaessa lähettää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kianea Kirjoitettu January 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2008 Siskoni oli löytänyt kaksi aivan ihanaa kuvaa netistä ja oli pakko laittaa kuvat tänne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helkky84 Kirjoitettu February 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2008 tää on niin ihana. Ihastuin itsekkin ja aion hääjuhlassa hyödyntääkin näitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tahdon-08 Kirjoitettu March 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2008 Meillä Rakkautta on-teema häissä. Kutsuissa, hääohjemissa ja karkeissa rakkautta on kuvat.Kakun koristetta vailla olen minäkin? Onko ideoita?!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suvis Kirjoitettu March 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 28, 2008 En ole ainakaan löytänyt mistään kyseistä kakunkoristetta valmiina, mutta sellaisenhan saa teettämällä, esimerkiksi marsipaanistahan noita ammattilaiset tekee. Foorumilla on jossain linkkikin liikkeeseen joka ainakin tekee tosi hienoja, mutta juuri nyt en linkkiä löytänyt... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amon-Ra Kirjoitettu March 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2008 Meillä ei ollu varsinaisesti "Rakkautta on.." -teemaa, mutta hääkarkkien tekstit alkoi kaikki niin. Osa otettiin niistä kirjoista ja sitten loput keksittiin itse ihan arkipäiväisistä rakkauden osoituksista. Eli meillä oli kaikkiaan 160 erilaista "Rakkautta on..." - mietelmää. Muutama esimerkki: "Rakkautta on... pyyhkiä kyyneleet", "Rakkautta on... puhdistaa auto lumesta", Rakkautta on... tehdä hänelle työeväät", Rakkautta on... remontti kalja", "Rakkautta on... kantaa kauppakassit" jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydänkäpynen Kirjoitettu September 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 26, 2008 Kommentoin tännekin, vaikka ei varsinaisena teemana olekaan tämä Rakkautta on... Olen itse teini-iässä leikannut sanomalehdistä talteen Rakkautta on-kuvia noin 100 kpl ja säilönyt ne kansioon. En muistanut kuvia ollenkaan, kunnes häitä suunnitellessa törmäsin niihin vahingossa. Päätin silloin, että ne on ehdottomasti otettava käyttöön. Itse kopioin kuvat helmiäishohtoiselle paperille, josta leikkaan ne irti ja liimaan hääkarkkipussien kylkeen. Eivät siis liity varsinaiseen teemaan, mutta ovat itselleni erittäin tärkeä muisto nuoruudesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Omppu Kirjoitettu January 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2009 Mulla on koneella skannattuja suomen kielisiä "Rakkautta on..."-kuvia jonkin verran... Voisin tarvittaessa lähettää...Hei Timjami!saisinko noita e-mail: [email protected]Kiitos!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu January 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2009 Timjami voisitko lähettää myös minulle sähköpostini on [email protected]Kiitos jo etukäteen!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Taiskuli_* Kirjoitettu February 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2009 Hei Timjami! Saisinko minäkin noita rakkautta on suomenkielisiä juttuja sähköpostiini? Ja myös muut jos sattuu olemaan nimenomaan suomenkielisiä, niin laittakaa. Miljoonat kiitokset! taiskuli(ät)luukku.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Elohäät -09 Kirjoitettu February 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2009 Hei Timjami! Samalla asialla.. Eli voitko laittaa Rakkautta on.. -materiaalit minullekin , os. [email protected]? Kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikki Kirjoitettu July 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2009 kakunkoristeita tutkaillessani osui silmiini tälläisiä:täältä:linkki ebay-kauppaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_nunnu_* Kirjoitettu July 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2009 Ihana tuon edellisen toisiksi viimeinen kuva, nuo näyttää ihan meiltä! Olisikohan vaikea toteuttaa sokerileipurilla marsipaanista? Ei taida enää tuota tuolta löytyä :/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts