yael Kirjoitettu June 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2011 http://verkkokauppa.pirteapaketti.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/22032010-1068/Products/050Meille tulee tällaiset. Minusta kivat, kun ovat eri malliset kuin "normaalit" saippuakuplapakkaukset. Laitamme ehkä jotkut nauhat vielä noihin, saas nähdä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
medde Kirjoitettu June 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2011 Meille tulee kans tuon malliset kuplapullot kun Yaelille ja me kyllä varauduttiin siihen, että jokaiselle vieraalle on oma pullo (n.100 kpl). Eikö esim. riisiäkin ole varattu aina kaikille vieraille heitettäväksi niin miksipä saippikset olis sitte eri asia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurjenpolvi Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Ihanat nuo hääsaippuakuplajutut! Mä ajattelin ettei hankita kaikille, osalle vain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reeta- Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Meille on tulossa myös noita yael:n linkittämiä saippuakuplia. Aikuisvieraita on 60 ja lapsia 12. Tilasin 24kpl noita putkiloita ja nyt tajusin, että sehän taitaa olla ihan liian vähän? Vielä varmaan ehtisin pyytää lisäämään tilaukseen noita, mutta montako tuolle vierasmäärälle olisi hyvä? Riittääkö 48kpl? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Meille on tulossa myös noita yael:n linkittämiä saippuakuplia. Aikuisvieraita on 60 ja lapsia 12. Tilasin 24kpl noita putkiloita ja nyt tajusin, että sehän taitaa olla ihan liian vähän? Vielä varmaan ehtisin pyytää lisäämään tilaukseen noita, mutta montako tuolle vierasmäärälle olisi hyvä? Riittääkö 48kpl?Mun mielestä toi on tosi hyvä määrä, ei ketään aikuista OIKEASTI kiinnosta saako se jonku pikku saippuakuplapullon vai ei. Kunhan kaikille lapsille on. Mulle ainakin sanottiin jo tosta munkin määrästä kaverit ja sukulaiset, että miksi ihmeessä niin paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juusto-hiiri Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Onko kellään kokemusta tahraako saippuakuplat miten pahasti? En haluaisi pukuuni ikäviä läikkiä hääpäivänäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Onko kellään kokemusta tahraako saippuakuplat miten pahasti? En haluaisi pukuuni ikäviä läikkiä hääpäivänäni No kaikista eri pulloista mitä minä luin, luki ettei ole tahraavaa. Eiköhän se jos joku ole otettu huomioon, uskoisin. Kun kerta ovat vielä erikseen hääsaippuapulloja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reeta- Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Meille on tulossa myös noita yael:n linkittämiä saippuakuplia. Aikuisvieraita on 60 ja lapsia 12. Tilasin 24kpl noita putkiloita ja nyt tajusin, että sehän taitaa olla ihan liian vähän? Vielä varmaan ehtisin pyytää lisäämään tilaukseen noita, mutta montako tuolle vierasmäärälle olisi hyvä? Riittääkö 48kpl?Mun mielestä toi on tosi hyvä määrä, ei ketään aikuista OIKEASTI kiinnosta saako se jonku pikku saippuakuplapullon vai ei. Kunhan kaikille lapsille on. Mulle ainakin sanottiin jo tosta munkin määrästä kaverit ja sukulaiset, että miksi ihmeessä niin paljon. Tarkoititko että 24 on hyvä määrä? Vai tuo 48? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Meille on tulossa myös noita yael:n linkittämiä saippuakuplia. Aikuisvieraita on 60 ja lapsia 12. Tilasin 24kpl noita putkiloita ja nyt tajusin, että sehän taitaa olla ihan liian vähän? Vielä varmaan ehtisin pyytää lisäämään tilaukseen noita, mutta montako tuolle vierasmäärälle olisi hyvä? Riittääkö 48kpl?Mun mielestä toi on tosi hyvä määrä, ei ketään aikuista OIKEASTI kiinnosta saako se jonku pikku saippuakuplapullon vai ei. Kunhan kaikille lapsille on. Mulle ainakin sanottiin jo tosta munkin määrästä kaverit ja sukulaiset, että miksi ihmeessä niin paljon. Tarkoititko että 24 on hyvä määrä? Vai tuo 48? Hehe siis se 24 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coraline Kirjoitettu June 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2011 Mulle kaaso tilasi saippuakuplaputkiloita ebaysta. Tuli shippinginkin kanssa paljon halvemmaksi, kuin Suomesta tilata. Tosin eivät ole vielä tulleet, joten en tiedä onko tämä aivan mitääntekemätön vinkki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakkautta vain Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Vinkkinä voin antaa, että ainakin omasta mielestäni täältä: http://www.juhlamaailma.fi/juhlatuotteet/pienta-ja-vankaa/pearl-ribbon-saippuakuplat-24-kpl-ltk.htmllöytyi halvalla hintaaa saippuakuplia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ini2 Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Täällä oli aika kivoja saippuakupla purkkeja. Meillä oli täältä ostetut http://www.bridezillas.fi/saippuakuplat-c-66.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninzia Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Meillä tulee jokaiselle ihan omat saippuakuplat. Mua ainakin itseäni harmittais jos oisin häissä vieraana enkä sais omaa pulloa mut ehkäpä tääkin on taas makuasia Saippuakuplia saa aika edullisesti myös Sinellistä ja myyvät niitä myös yksittäin jos ei tarvitse koko pakettia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Meille tulee kyllä kanssa kaikille - ei kyl käynyt mielessäkään, että ostettais vaan osalle. Ja josseivat kaikki käytä, niin sittenpä eivät käytä. Ei tuo nyt rahallisesti _niin_ iso satsaus ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu July 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2011 Häät ohi ja hyvin menivät saippuakuplienkin osalta, miksi kaikki puhuvat rahasta yhtäkkiä? Ei se siitä kiinni ollut vaan turhuudesta ja vähän ajattelin luontoakin. Ei ollut yhtään liian vähän kuplia muuten, eipä kovin moni pystynyt edes puhaltelemaan kun olivat niin tiiviisti siinä seinustalla. Lapset saivat mikä oli pääasia ja moni muukin.Eli onneksi ei hankittu turhaan niitä 100kpl Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
yael Kirjoitettu July 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2011 Häät ohi ja hyvin menivät saippuakuplienkin osalta, miksi kaikki puhuvat rahasta yhtäkkiä? Ei se siitä kiinni ollut vaan turhuudesta ja vähän ajattelin luontoakin. Ei ollut yhtään liian vähän kuplia muuten, eipä kovin moni pystynyt edes puhaltelemaan kun olivat niin tiiviisti siinä seinustalla. Lapset saivat mikä oli pääasia ja moni muukin.Eli onneksi ei hankittu turhaan niitä 100kpl Eikun ihan itseni kannalta mietin tuota rahallista satsausta, että onko kannattavaa ostaa kaikille vai ei. Olen aika pihi monessa asiassa ja yritämme päästä mahdollisimman edullisesti, mutta olen tyytyväinen, että kuplat tuli ostettua kaikille. Hienoa, että teille teidän hankkima kuplamäärä riitti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu July 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2011 Häät ohi ja hyvin menivät saippuakuplienkin osalta, miksi kaikki puhuvat rahasta yhtäkkiä? Ei se siitä kiinni ollut vaan turhuudesta ja vähän ajattelin luontoakin. Ei ollut yhtään liian vähän kuplia muuten, eipä kovin moni pystynyt edes puhaltelemaan kun olivat niin tiiviisti siinä seinustalla. Lapset saivat mikä oli pääasia ja moni muukin.Eli onneksi ei hankittu turhaan niitä 100kpl Eikun ihan itseni kannalta mietin tuota rahallista satsausta, että onko kannattavaa ostaa kaikille vai ei. Olen aika pihi monessa asiassa ja yritämme päästä mahdollisimman edullisesti, mutta olen tyytyväinen, että kuplat tuli ostettua kaikille. Hienoa, että teille teidän hankkima kuplamäärä riitti! Ok Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pikku-Mansikka Kirjoitettu August 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2011 Meillekään ei tule kaikille vieraille omia saippuakuplapulloja. Ja tämä on mielestäni myös yksi sellainen "ei niin tärkeä" asia, jossa voi säästää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sussune Kirjoitettu August 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2011 Tilasin 80 kpl saippuakuplaputkiloita.. kutsuttuja oli 76.Lapset saavat sitten puhallella loput Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
THJ Kirjoitettu September 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2011 Meillä olisi ollut hääpäivä syyskuussa, se siirrettiin joulukuulle. Ostin syyskuisia häitä varten saippuakuplia mutta nyt kun häät onkin joulukuuss, voiko niitä käyttää sillon? Onko hassua puhallella kuplia jouluna? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huraira Kirjoitettu September 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2011 (muokattu) Minä tein nopean hinta tutkimuksenSinelli120kpl 60eNow & forever120kpl 67,5ePutket108kpl 89,7ePirteä pakettiPutket120kpl 99,75eJuhlamaailma120kpl 43e Muokattu: September 16, 2011, käyttäjä: Huraira Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunmaid Kirjoitettu September 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2011 Olin pari vuotta sitten kaasona häissä joissa oli saippuakuplia osalle vieraista (tiedettiin ettei kaikki lämpeä) ja sitten yhdellä lapsivieraalla sellainen saippuakulpa"pyssy", josta tuli oikeen kunnolla kuplia! Oli hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu September 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2011 Olin pari vuotta sitten kaasona häissä joissa oli saippuakuplia osalle vieraista (tiedettiin ettei kaikki lämpeä) ja sitten yhdellä lapsivieraalla sellainen saippuakulpa"pyssy", josta tuli oikeen kunnolla kuplia! Oli hyvä!Haha, tuo pyssy on aika hauska Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mysi Kirjoitettu October 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2011 Voiko kuplia puhallella talvellakin? Kestävätkö ihan samalla tavalla kuin kesälläkin?Löysin vähän ristiriitaista tietoa, jossain oli että poksahtavat heti, jossain että "jäätyvät" ja jossain että ihan yhtä hyvin toimivat pakkasella kuin kesälläkin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
t_m_a Kirjoitettu February 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2012 Onko kellään kokemusta hääkauppa.fi saippuakuplista? Tekstissä lukee "ei tahraa!", mutta tätä palstaa lukiessani aloin kuitenkin epäilemään tuota tahraamattomuutta... Suunnitelmissa siis tilata tällaiset hopeahiutale-saippuakuplat sieltä: http://www.haakauppa.fi/saippuakuplat-hopeahiutale-p-994.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts