Pintaliitäjä Kirjoitettu April 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2006 Mistä ja mihin hintaan voisi löytää pieniä saippuakuplapulloja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu April 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2006 Tällaisia löytyy ainakin Calligraphenilta: http://www.nowandforever.fi/index.aspx?typ...nd&PC=36275 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hapeli Kirjoitettu April 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2006 http://www.juhlantaika.fi/index.php?cPath=24 Täältä löytyy useammanlaisia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu September 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2006 Tällaisia löytyy ainakin Calligraphenilta: http://www.nowandforever.fi/index.aspx?typ...nd&PC=36275Tuolta minä tilasin ja olen ihan tyytyväinen, mitä nyt olen täällä kotosalla puhallellut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anetka77 Kirjoitettu October 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2006 ^ Meidänkin häissä oli juuri noita saippuakuplia ja ovat todella riittoisia ja kestäviä!! Suosittelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiralove Kirjoitettu June 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2007 Onko kenelläkään kokemusta mm. krumeluurin myymästä saippuakuplakoneesta?Kuinka paljon "syö" saippuakuplanestettä...? kuinka suuria kuplia tulee ja millä vaudilla...? Millä liikkuu?Meillä on jo tämän tyylinen kone:Mutta se syytää kuplia siihen tahtiin, että vähempikin riittäisi. Maksimiin täytetty kuplanesteastia (n. 4dl) tyhjenee vartissa! Kuplat ovat pieniä, n. 3cm halkaisijaltaan... Ja jos ei halua vieraiden hukkuvan kupliin, pitäisi kone viedä varmaan 50m päähän että kuplia leijailisi kauniisti ja ennenkaikkea sopivasti ilmassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eemeli Kirjoitettu June 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2007 kaikkein hauskimman näkönen ja toimivin saippuakuplakone joka ei syö karmeesti ainetta tehdään näin: suuta kohti oheneva noin 40 cm korkea maljakko johon vähän yli puoleenväliin saippuakupla-ainetta. tähän yhdistetään akvaarion hapettaja. ilma johdetaan pikkuputkea myöten maljakon pohjalle. takapuolelle tuuletin pyörimään sopivalla nopeudella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiralove Kirjoitettu June 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2007 Ei ole kokemuksia koneesta, mutta kysyisin mistä oot ostanut ja paljon maksoi?http://www.mulletoi.com/PublishedService?f...p;itemcode=2040http://www.krumeluuri.fi/epages/Kaupat.axl...ducts/1007-8015 ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
moomio Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Kovastihan ne kaupat väittää ettei aine tahrais. Me saatiin Onnen kupla- näytepullo kun ostin hääpuvun, ja kokeiltiin sit miehen pukuun ja mun toisen puvun helmaan niin että tiputettiin sitä sormen pään kokoinen tippa siihen. Annettiin kuivua seuraavaan päivään ja katsottiin miten kävi. Tahrahan siinä möllötti molempien puvussa. Että ihan ei kyllä mua vakuuttanut tuo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petronella Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Auh! Tuota mä pelkäänkin... Onko joku käyttänyt häissään ja voisi kertoa kokemuksia?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 10907 Kirjoitettu July 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2007 Mun mielestä valmistajat mainostaa nimenomaan niin et kuplana ei tahraa, mut jos sitä kaatuu vaatteille ni sit jää jälki. Ite en kyllä oo käyttäny, mut vakavasti oon harkinnu saippuakuplien hankkimista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
buam Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Kavereiden häissä oli saippuakuplat ja heillä oli "tahraamatonta" kupla-ainetta ja siellä oli ihan hyvin mainittu se että jos kaatuu puvulle niin jää tahra ja että kuplat ei tahraa.Ja kyllähän niitä kuplia tuli puhalleltua, eikä tahran tahraa tullut.Meidän häihin tulee kuplat myös ja siinä luvattiin kanssa se että kuplat ei tahraa, vaan että nimenomaan sitten se tahraa jos sitä puvulle kaatuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
moomio Kirjoitettu July 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2007 No mä taas en voi käsittää tota että miten kuplat muka ei tahrais mutta neste sinällään kyllä tahraa :Jos sata vierastakin puhaltaa kuplia ja käy huonosti eli kaikki tulevat morsiusparin päälle, niin mitenkäs kuvittelette käyvän? Onko nesteen määrä silloin sama kuin pienien tippojen vai ei? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrsB Kirjoitettu July 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2007 Minakin etsin tahraamatonta, toistaiseksi kaikki kuplapurkit joita olen nahnyt tahraavat. Mutta jos joku tietaa tahraamattomia olevan...ilmoittakoon se tanne. KIITOS Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feyah Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Amoriinin sivuilla on Saippuakuplatesti 2, jossa on testattu Onnenkuplat-saippuakuplia... auttaisiko? :-?(Amoriini - Hääopas - Askartelut - Riisit ja heiteltävät - ja ihan sivun loppu) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sasu82 Kirjoitettu August 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2007 Varoituksen sanana: useissa materiaaleissa (esim. silkki) nuo saippuakuplistakin tulevat pisarajälet tulevat esiin vasta kun vaate pestään.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu June 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2011 Te joilla on riisin tilasta ollut kuplia, kuinka monelle niitä olette ostanut? Meille tulossa 100 vierasta niin kannattaako ostaa se 100kpl vai vaan vähän? 100 tuntuu jotenkin vähän turhalta, mutta mitä mieltä olette? Riisiä kun ei saa heittää. :/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kellen Kirjoitettu June 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2011 Itse en ostanut jokaiselle vieraalle pulloa. Kun osa lapsista on niin pieniä, että ei välttämättä osaa oikein puhaltaa ja kaikki aikuiset eivät sitten muuten vain innostu ideasta. Ja pariskunnat pystyy helposti puhaltaa samasta. Meille tulee vieraita n.70 ja ostin pulloja n.50kpl. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu June 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2011 Mä kyllä ostaisin lähes kaikille eli laskisin mahdolliset imeväiset pois ja muutama tyyppi tietysti heiluu varmasti kamera kädessä ;P Musta olisi hassua jos pariskunnalle on varattu puokkiin yksi saippuakuplapullo ja todella tylsä jos joku jää ilman vaikka haluaisi puhaltaa (ei ne kuitenkaan NIIN paljoa maksa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jemppa Kirjoitettu June 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2011 meille tulossa noin 50henkeä ja ajattelin ostaa noin 24kpl niitä pulloja. Luulisin tosiaan ettei vanhemmat ihmiset tykkää puhallella ja muutenkin ajateltiin kiiruhtaa kirkosta hääautoon ettei jäädä odottelemaan että kaikki halukkaat saisi puhaltaa:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu June 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2011 Mä kyllä ostaisin lähes kaikille eli laskisin mahdolliset imeväiset pois ja muutama tyyppi tietysti heiluu varmasti kamera kädessä ;P Musta olisi hassua jos pariskunnalle on varattu puokkiin yksi saippuakuplapullo ja todella tylsä jos joku jää ilman vaikka haluaisi puhaltaa (ei ne kuitenkaan NIIN paljoa maksa) No ei se ny hinnasta ole kiinni, lähinnä luontoa ajatellen, kulutusta ja kuinka turhaa olisi ostaa niitä kasapäin, luulen, että lapsille ne on kuitenkin tärkeempiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian-88 Kirjoitettu June 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2011 Päädyin tosiaan ostamaan 30kpl niitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata-Pultti Kirjoitettu June 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2011 saippuakuplia meillekkin tulossa, osaisko joku neuvoa mistä sais vähän fiksumman näköisiä saippuakuplajuttuja kuin ne mitä on lapsille tarkoitettu? Mietin että vois tuunata niitä silleen että tekis omat etiketit.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieladaniela Kirjoitettu June 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2011 Meillä oli sellaiset valkoiset pienet häihin tarkoitetut saippuakuplapullot, siinä purkissa oli korkissa 2 sydäntä ja muutenkin olivat tosi nätit. Ostin ne muistaakseni Tiimarista joku eurolla 3 pulloa. Tälläisiä myy Now &Foreverhttp://www.nowandforever.fi/index.aspx?type=Product&Lang=finland&PId=1020612&tagval=&menuIdx= Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kata-Pultti Kirjoitettu June 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2011 Kiitos linkistä, empäs tiennyt että näitä on ihan häitä varten omanlaisiaan myytävänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts