tumpelo Kirjoitettu January 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2005 Koska me kummatkin ollaan kesäihmisiä ja perhoset on kovin kauniita, mietittiin hää"teemaksi" perhosia. Onko ideoita miten tätä voisi toteuttaa? Oletteko nähnet jossain valmiita perhoskoristeita, netissä tai kaupoissa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippileena Kirjoitettu January 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2005 Perhosteemaa voisi toteuttaa ainakin niin, että esim. kutsuissa, serveteissä ja vaikkapa kukka-asetelmissa olisi perhosia...Eiköhän kesän lähestyessä ainakin Tiimarista ja Sinooperista löytyisi aiheeseen liittyvää matskua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Syysmorsian05 Kirjoitettu January 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rulle Kirjoitettu April 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taika-lilja06 Kirjoitettu April 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vaniljapingviini Kirjoitettu April 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2006 Tarvisin apua keksimiseen, kun haluaisin tehdä morsiusparin pöytään sellasen nauhan tai rautalangasta väännetyn ( ;D) jutun, mihin kiinnittäisin perhosia jotka tekisin ite jostain ni MITEN mä ne siihen nauhaan kiinnittäisin? :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vaniljapingviini Kirjoitettu April 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2006 Tai jos sen sijaan laittasin vaan niitä perhosia pitkin liinan etumusta ilman että ne ois jossain langassa kiinni, niin millä ne sais kiinni siihen pöytään? Vai ihan hakaneuloilla vaan Oonkohan mä nyt vähän typerä : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cake78 Kirjoitettu April 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2006 Tai jos sen sijaan laittasin vaan niitä perhosia pitkin liinan etumusta ilman että ne ois jossain langassa kiinni, niin millä ne sais kiinni siihen pöytään? Vai ihan hakaneuloilla vaan Oonkohan mä nyt vähän typerä :me laitettiin äitini kanssa yksissä häissä pöytäliinaan ihan vaan hakaneulalla. Niissä perhosissa oli rautalankavarsi, jonka kiersin alapuolella perhosen ympäri ja sitten hakaneula. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu April 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2006 Tiaroja: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumreli Kirjoitettu October 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dannii Kirjoitettu October 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2006 Aika erikoiset sormukset. ;D täällä paljon perhos aiheisia kakunkoristeita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dannii Kirjoitettu October 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2006 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteria Kirjoitettu February 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2008 (muokattu) Tämänkin on ehkä pakko olla täällä, vaikka harvempi varmaan tahtoo toteuttaa, on tuo sen verran huomiotaherättävä (tai no mistäs minä tiedän, nättihän se on kuin mikä):http://www.lovelylivtyler.com/gallery/pics...rd_TheR0082.jpgTässä kruunu takaa: Muokattu: February 18, 2008, käyttäjä: Esteria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 Ja ne ketkä haluaa vapauttaa perhosia... niin osa niistä perhosista kuolee... ei olis kivaa sitte vaan tiputtaa sitä kuollutta perhosta... ja muutenkin... tykkään perhosista, mutta en tie tosta vapautusideasta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilaJana Kirjoitettu March 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2008 Täällä tunnustautuu yksi perhosiin hurmaantunut. Itselläni perhosihastus on jatkunut jo useamman vuoden, minkä huomaa mm. koruistani ja peräti kumisaappaistanikin. *hih*Nyt häiden lähestyessä ja teemaa miettiessä minulla ei oikeastaan ollutkaan muuta vaihtoehtoa kuin perhoset, ja miekkonenkin siihen suostui murahtaen "no ota sitte kun ne kerta sulle jotain merkkaa". Ihania kuvia ja ideoita olen saanutkin tästä ketjusta, mutta mielelläni kuulisin, mistä olette todella ostaneet perhoskoristeita?? Itseäni kiinnostavat erityisesti tämän tyyliset perhoset: http://bugs-n-blooms.com/product_info.php?...products_id=697...eli ikään kuin rautalangasta ja sukkahousukankaasta tehdyt. Tietäisikö kukaan mistä niitä saisi Suomessa??Kaikki muutkin perhosteluvinkit ja ostospaikat otettaisiin ilolla vastaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pfg Kirjoitettu March 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2008 Täällä kaikennäköistä http://www.bridalpeople.com/butterfly-wedding/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katjus Kirjoitettu May 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2008 Ihania kaikki noi perhoskorut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lunainlove Kirjoitettu June 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2008 Meillä on myös perhosteema, värinä violetti. Olen askarrellut perhosen malliset tienvarsikyltit violetille kartongille (päällystetty kontaktimuovilla ja kiinnitetään vanerikeppeihin). Auton takaikkunalle tulee perhosen mallinen kyltti (itse askarreltu). Meidän pöytään tulee koristeeksi sydän, jossa kaksi perhosta (itse tekemäni). Meidän laseihin Tiimarista ostetut perhostarrat. Kutsuissa oli perhonen, sekä tietenkin kuoressa. Pöytäkortteihin, joihin tulee menu ja ohjelma, tulee yhdelle sivulle häätanssin sanoista pätkä ja mikäs muu kuin perhonen. Hyviä ideoita oli tullut muiltakin. Voin laittaa kuvia, kunhan saamme juhlat juhlittua vajaan kuukauden kuluttua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nindy Kirjoitettu November 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anilize Kirjoitettu April 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2010 Meillä perhosteemaa myös! Harmi vaan kun en löydä enää joulukoristeperhosia, joita myytiin kodin ykkösessä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelliette Kirjoitettu April 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2010 Meillä ei varsinaista perhosteemaa, mutta somisteeksi ja koristeeksi niitä on tulossa mm. kutsuihin, ohjelmiin ja mahdollisesti kimppuun sekä kampaukseen. Itse teen paljon käsilläni, ja nyt on perhosen ensimmäinen prototyyppi valmis. Virkkasin sen pienen pienestä langasta pienen pienellä koukulla suunnilleen tämän ohjeen mukaan: Orvokin blogi, perhosia vielä kesken on toisenkinlainen perhonen, mutta luulen että päädyn näihin eri väreillä tehtynä ja helmillä koristeltuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu December 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2012 (muokattu) Kaikennäköisiä perhosjuttuja saa varmasti jo mainituista Tiimarista ja muista askarteluliikkeistä, asustekaupoista (Glitter, Accessories jne jne), mutta myös ihan tavarataloista ja marketeista.Suomalaisista verkkokaupoista bongattuja:Perhos(hius)koru Perhoshiuskoru, pinni Perhosriipuksia (vaikka kiitoslahjaksi) Perhonen tyllillä (lila) Perhonen pannassa (Cailapin) kynsikoriste perhonen Toinen kynsikoriste ja kolmasPerhoskoriste klipsulla Perhoskoriste värillinen Perhoskoristevalot MetalliperhonenSilikonimuotti perhoset Piparimuotti perhonen leikkurisetti Sisustustarra toinen sisustustarra ja kolmas seinäkoristePerhos"konfettia" Perhoskoriste riippuva ja toinen Perhoskoriste paperinen KangasperhosiaKakunkoriste syötävät kakunkoristeet ja toiset syötävät vohveliperhosetOrganza-kangas perhosinerilaisia hääjuttuja perhosilla, tässä esim. kirjanmerkki tässä yksi verkkokauppa, ja toinen ja kolmas ja neljäsSuklaaperhosten teko-ohje (tässä blogissa ja tässä tehty myös niitä)Tässä blogissa perhoshäät; tässä toisen blogin postausUlkomaisia sivustoja, jossa perhoskoristeita yms.:http://www.balloons-...t_butterfly.cfmhttp://www.modastro.ee/hae/?s=perhonen (suomenkieliset sivut)Wayne Rooneyllä ja Colleen McLoughlinilla oli muuten perhoshäät Muokattu: December 5, 2012, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts