Breda Kirjoitettu April 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2009 Oih, Tiffanyn turkoosi gift box. Se saa aina mielihyvän väristyksiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
joku2 Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 Meillä turkoosi väriteema.. Olen tilannut bridezilla nettikupasta turkoosia tavaraa. Jenkeistä turkoosia satiininauhaa, makso 1euron ja postimaksu samanverran! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Kirjoitettu May 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2009 Meillä väriteema valikoitui pukuni mukaan, joka on turkoosin-/vaaleansininen. Pöytiin tulee turkoosit kaitaliinat ja kirkkaat Galej-tuikut. Mietin hääkarkeiksi pöytiin, kuppeihin turkoosin ja valkoisen värisiä lakritsi/salmiakki karkkeja. Meidän pöytään tulee Iittalan turkoosit Kivi-tuikut ja valkoisia silkkiruusuja sekä mahdollisesti turkoosia tylliä. Pöytäohjelmiin löysin Prismasta laguuninsinistä kartonkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elerya Kirjoitettu May 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2009 Minäkin olen miettinyt teemaväreiksi turkoosia ja lisäksi ruskeaa, ihania vihjeitä täältä saa! En ollut myöskään hoksannut ettei kukkien tarvitse välttämättä olla sen tietyn värisiä, nauhoilla yms näyttää saavan ihmeitä aikaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleksa Kirjoitettu May 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2009 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PirpanaPiiranen Kirjoitettu May 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2009 Meilläkin teemaväreissä turkoosi. Muut värit ovat ruskea ja ripaus kultaa ja helmiäisen valkoista. Vaikka alkuun ajttelin, ettei meille mitään teemavärejä tule mutta niinpä ne vaan nyt toistuu sitten vaatetuksessa, korteissa ja muissa koristuksissa. Turkoosia nauhaa etsiville vinkiksi, että nettikauppa Papruksesta löysin itse täydellistä turkoosia nauhaa kortteihin. Nauhassa on organzaa ja satiinia, keskellä ohut kultalanka.....Tosi kaunis! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jepa280810 Kirjoitettu August 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2009 Ihania ideoita ja mahtavaa että tällainen "turkoosi-ketju" on muodostunut tänne! Vieläkö löytyy joltakulta turkooseja ideoita? Itse haaveilen väriteemasta, jonka päävärinä on valkoinen, mutta selvästi erottuisivat myös mausteina olevat turkoosi ja tummanruskea. Ruskea tulisi erilaisten risusomisteiden myötä ja turkoosia pitäsi sopivasti lisätä joukkoon. Myös kukkiin jotakin "pientä" turkoosia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naele Kirjoitettu September 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2009 Mä laitan mun omia turkooseja ideoita. Meille tulee turkoosi-hopea-valkoinen värimaailma häihin. Paikkakortit vesiväreilläTiimarin turkoosia teemaaOstamiani teemavärisiä kynttilöitäNetistä löytynyt turkoosi karkkibuffetTurkoostit kynttilälautasemme <3Netistä löytyneitä kuvia: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ansku81 Kirjoitettu October 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2009 Meillekin todennäköisesti tulossa turkoosi ja ruskea teemaväreiksi. Olen pohtinut kutsuasiaa, että pitäisikö tehdä itse vaiko tilata jostain.... Now and Foreverilla ei ainakaan ollut kutsuja, joissa olisi nuo värit. Onko kellään kokemuksia mistä muualta saisi tilattua juuri tuon värisiä kutsuja? Kai sitten täytyy vaan ruveta tekemään itse, on jo muutama idea, millainen kutsu voisi olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellen Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Olen yrittänyt etsiä turkoosia kuitukangasta pöytien koristeluja varten, mutta en ole missään törmännyt turkoosiin kuitukangasrullaan. Ajateltiin, että kuitukankaasta voisi leikata sopivan kokoisen palasen menemään pöydän poikki, eli liina olisi vastakkaisten vieraiden välissä. Onko kukaan törmännyt turkoosiin kuitukankaaseen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappisilmä Kirjoitettu January 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2010 Olen yrittänyt etsiä turkoosia kuitukangasta pöytien koristeluja varten, mutta en ole missään törmännyt turkoosiin kuitukangasrullaan. Ajateltiin, että kuitukankaasta voisi leikata sopivan kokoisen palasen menemään pöydän poikki, eli liina olisi vastakkaisten vieraiden välissä. Onko kukaan törmännyt turkoosiin kuitukankaaseen?Oletko sinellistä käynyt katsomassa? Meillä Teema värit on hopea, valkoinen ja turkoosi. Pöytäliinat valkoset ja päälle hopea kuitusilkki ja somisteeksi kirkkaita kynttiläkuppeja joihin on timantteja liimattu ja pöydälle turkoosia jäähilettä ja valkosiksi maalattuja käpyjä ainakin. kutsut on helmiäis hopeat ja niihin turkoosi nauha ja valkoset helmet naruihin. Karkkiaskit on samaa sävyä korttien kanssa siihen vaan lisätään vielä helminauhaa kiertämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsian 2010 Kirjoitettu February 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2010 Minä ainakin löysin Now and Forveriltä turkoosin kortin , servetit ja nauhaa sekä tilattiin kyltti hääautoon ja juhlapaikalle turkoosilla painettuna. Siihen yhdistetään valkoista ja espresson ruskeaa, tulee varmaan ihan tyylikäs kokonaisuus. Hääapaikan ikkunoista näkyy meri...en melkein malta odottaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ginamaria Kirjoitettu June 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2010 Vinkkinä että kesän myötä kauppoihin on ilmestynyt paljon ihania turkoosin värisiä tavaroita. Esim. Tiimarissa ja Anttilassa oli turkoosin värisiä lautasliinoja, kaitaliinoja, kynttilöitä, astioita, tuikkuja.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gredelin Kirjoitettu July 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2010 paljon on puhetta turkoosin ja ruskean yhdistämisestä, mutta mitä mieltä olette turkoosin ja viininpunaisen yhdistelmästä? Meillä on juhlapaikalla viininpunaiset pöydät ja lattiassa sini-valkoisia laattoja, joten ajattelin teemaväreiksi valkoista, ruiskaunokin sinistä ja turkoosia. Niin ja sitä viininpunaista, kun sitä väkisin on siellä juhlapaikalla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu September 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunetti Kirjoitettu September 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts