Guest Pipsa Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Huomasin ruokaostoksia tehdessäni kaupan hyllyllä Lambi-vessapaperia, johon on painettu varmaan ystävänpäivän kunniaksi vaaleanpunaista sydänkuviota. Itse oon etsinyt hääaiheista vessapaperia, mutta tuon Lambin nähtyäni otin heti pari pakettia niitä. Nehän ovat mainiota vessapaperia hääjuhlaan, kun niissä on se sydänjuttu eikä hintakaan ole mun mielestä paha (vrt. hääkuvioituihin papereihin). Eli tässä vinkki, jos haluaa jotain juhlavampaa veskipaperia häihinsä. Minä ainakin oon sen verran häähössö, että halusin vähän "hienompaa" paperia ja nyt sitä sain! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pallokala Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Heh hauska yksityiskohta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenni81 Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 kiitos Pipsa hyvästä ideasta Pitääkin suunnata tänään tuota etsimään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
timanttisormus Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Kiitos vinkistä! Oon kans ajatellu jotain hääaiheista vessapaperia, mut ei niitä oikeen raaski ostaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kesamorsian07 Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Kiva idea. Mistä kaupasta löysit, Pipsa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsätähtönen Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Hauska idea! ;D Kiitos vinkistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pipsa Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Itse ostin paperini Siwasta, mutta näin sitä myös Prismassa. Että ihan tavallisesta ruokamarketista sitä saa. Ja hinta jotain vähän yli 2,- paketti (6 rll), joten hinta ei siis mun mielestä ole ollenkaan paha. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AnuTar Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Hei, ihana vinkki!!! Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tare Kirjoitettu February 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2007 Tattista vinkistä! Yritin heti googlettaa kuvaa tuotteesta mutten löytänyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miva Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 Mä ostin Pirkan vessapaperia, ja siinä on vaaleansinisiä sydämiä..ihan kivaa sekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 Voisin ostaa meille kotiin muutaman rullan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
betty-84 Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 vautsi kiitos ideasta tarviikin pitää silmät auki kun lähden kohta ruokakauppaan : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bravo Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 Hei!!!Täällä Tampereen suunnalla tota "sydänvessapaperia" saa ainakin ympärivuoden lähes kaikista kaupoista, että ei syytä huoleen, jos sen valmistusta ei lopeteta!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilleRiina Kirjoitettu February 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2007 Tosi kiva idea! Täytyyhän huippuhäissä olla viimeisen päälle kaikki. Jopa se joka menee viemäristä alas!!Huomenna ruokakauppaan... häähöpsötys alkaa tulla ihanasti joka paikkaan /me Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
betty-84 Kirjoitettu February 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2007 kävin turtolan sittarissa enkä löytänyt kun sitä pirkan sinisydämellistä paperia mistäköhän löytäisin sitä punasydämellistä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Happy Bunny Kirjoitettu February 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2007 Helsingissä Citymarketissa ei myöskään ollut muuta kuin tuota pirkan :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edla Kirjoitettu February 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2007 Itse ostin sellaista just married wc paperia ja ainakin Juvan ABC:llä sitä on. http://www.paper-design.de/Englisch/Kollke...ryDay_ToP1.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu February 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2007 Helsingissä Citymarketissa ei myöskään ollut muuta kuin tuota pirkan :-/Sama juttu Myyrmannin Cittarissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tare Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Pakko nyt huhuilla, että onko kenelläkään havaintoja punaisella sydämmellä kuvioiduista wc-paperista Etelä-Pohjanmaan alueella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherry77 Kirjoitettu February 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2007 Mä löysin omani Prismasta! Eli luulisin, et Prismat ympäri maan myy tuota paperia...Kiitos pipsa kivasta vinkistä!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bumber Kirjoitettu April 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2007 aika dyyris hinta rullalla...kallista on pyyhkiminen 8-) mut sinänsä ihana....http://www.polttarishop.com/kauppa/products.php?p=db4856 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kirsmo80 Kirjoitettu April 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2007 Tare Mä ostin kotiin meille tuota kyseistä wc-paperia Hyllykallion Prismasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tare Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Juu.. sieltä minäkin sitä viimein sitten löysin, joten ostokset tehty! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pallokala Kirjoitettu April 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2007 Askartelulikkeessä oli kanssa noita yksittäinpakattuja rullia. Voi hurja miten maksaa. 5,90e maksoi yksi rulla!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teiju-keiju Kirjoitettu May 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2007 Löytyyköhän niitä Lambin sydänkuviollisia vessapaperirullia vielä Tampereen tai Seinäjoen seudulta? Ne olisivat ihan täydellisiä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts