Winky Kirjoitettu September 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2007 Olen nowandforeverin sivuilta katsellut upeita love pikareita mutta tietysti olisi kivempi jos jostain löytyisi vielä halvemmat maljat, jotka ei näytä tavallisilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vren Kirjoitettu September 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2007 Ite ihastuin tähän:Hääpikarit sydänjalustallahttp://www.kellopuoti.fi/eshop/categories/82/Oli jopa edullisempi kuin jossain muualla missä törmäsin samaan morsiusmaljaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Caro Kirjoitettu November 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2007 En tiedä, ootko jo hommannu omasi, mutta laitanpa nyt kuitenkin. Me luultavasti hommataan tällaset, kun meillä on teemana luonto ja sadut: Löytyy Lahjatalo Pastelista ja myös muutamissa muissa paikoissa on näitä nähty, kaikkialla on maksanu 19€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu November 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2007 mäkin oon noita pikareita kattellu, kun meillä liihottelee perhosia muutenkin. mutta www.nallentassu.fi sieltä noi samat lasit saa tilattua 15.90. tosin siihen tulee postimaksu vielä päälle: "alle 400gramman tilaukset 3e ja yli 400gramman tilauksen lähetyskulut 6e/tilaus.Tilatessasi useita tuotteita, maksat kuitenkin vain yhden postikulun!" enkä kyl tie mitä noi lasit painaa, mut periaattees kannattaa sitte tilata muutaki. siel on esim. samaa sarjaa vieraskirja ja kakkulapio ja haarukka vai mikä onkaa. ite haluisin vaan noi laist, enkä tie kannattaako niitä vaan tilata. mä en oo nähny niitä missään muualla... oliskohan turussa päin tai raumalla päin noita jossain kaupassa? tiedättekö? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoniina Kirjoitettu November 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2007 Minä katselin ebaysta laseja -hieman edullisemmalla pääsee kuin suomessa. Lopulta päädyin kuitenkin "tuunaamaan" tavalliset lasi -saa ainakin persoonalliset.Tälläiset tuli: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu November 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2007 meillä just samanlaiset kuin Tinjamilla ;D vaaleanpunaisella jalalla kylläkin. mie tykästyin heti näihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu November 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2007 tinjami ja kristallihevonen: minkä värisiä niitä on? olisko keltasia tai sinisiä jalkoja? ;D kun jos noin halvalla saa ja noin nätit, ni voisin mäki vähän vaan tuunata niitä. ku noi perhospikarit... ni niissä toi alimmainen perhonen on ehkä mulle vähän liikaa, näyttää jo vähän mauttomalta, jos olis ollu vaan se ylempi ni olisin ne ottanu ilman muuta. mut nii mitä värejä noista löytyy? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu November 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2007 tinjami ja kristallihevonen: minkä värisiä niitä on? olisko keltasia tai sinisiä jalkoja? ;D kun jos noin halvalla saa ja noin nätit, ni voisin mäki vähän vaan tuunata niitä. ku noi perhospikarit... ni niissä toi alimmainen perhonen on ehkä mulle vähän liikaa, näyttää jo vähän mauttomalta, jos olis ollu vaan se ylempi ni olisin ne ottanu ilman muuta. mut nii mitä värejä noista löytyy? En muista oliko niitä muita värejä, sillä ostin omani jo kesällä. ja toisaalta minun huomio ei välttämättä kiinnittynyt muihin kun noihin vaaleanpunaisiin : käy katsomassa anttilasta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu November 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2007 kristallihevonen: kiitti vastauksesta. joo täytyy käydä kurkkaamassa. (sitten kun pääsen jonnekin, missä on anttila, raumalla ei oo! tyhmää!) voi kyllä olla sitten ettei niitä enää edes ole, jos kesällä niitä on osteltu. mutta voi sielä jotain muitakin värillisiä olla. ja jossain muuallakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinjami Kirjoitettu November 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2007 Mulla vähän sama juttu, olen ko kesällä nuo ostanut, niin en muista mitä muita värejä oli. Ainakin täällä Salossa on edelleen noita samoja laseja, jos haluat, voin käydä huomenna kurkkaamassa värivaihtoehdot... Sattuu olemaan muutakin asiaa sinne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinjami Kirjoitettu November 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2007 Kävin katsomassa ja noita samaisia löytyy vihreän ja vaaleanpunaisen lisäksi vaaleanlilana. Lisäksi Anttilassa oli tosi kauniita tummanlila/kirkkaita laseja, joissa oli "kuvioitu" lasiosa. Tosin niitä oli vain viinilaseina, ei kuoharilaseina... :-/Mut tuossa noita... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu November 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2007 kiitos tinjami tiedosta. ;D harmi vaan ettei sitte sovi meidän värimaailmaan... mut ehkäpä mä jotkut jostain vielä löydän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camitzu Kirjoitettu November 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2007 Onko kukaan ottanut kaiverruksia omiin laseihin? Meillä olisi maljat valmiina ja nyt ajateltiin sitten niihin kaiverruksia. Minkähän hintaista tuo vaan on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Appelsiini-Sonja Kirjoitettu November 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2007 Kaiverrus ei montaa kymppiä maksa (tai riippuu missä olet kaiverruttamassa niitä). Kannattaa kysellä kultasepiltä paljonko ottavat, hinnoissa voi olla erojakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heko Kirjoitettu November 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2007 Itse koristelen minäkin nuo lasit. Ja suosittelen kyllä (minäkin) noita eräänlaisia geelikyniä. Niitä saa ainakin Sinellistä ja tarttuu ja pysyy tosi hyvin lasissa. Niillä saa niin tekstiä kuin väritettyä ääriviivatarrojen sisällön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Choko Kirjoitettu January 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2008 Minä otin omista kuohuviinilaseista kaksi kappaletta, pesin ne ja kirjoitin kultaisella kimalleliimalla laseihin M<3A, ja sommittelin ne nätisti. Tuli halvat, ja kuka sitä tietää onko ne itsetehdyt vai teetetyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kainuli Kirjoitettu January 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 Minä ostin kivat, meille sopivat lasit EuropeHousesta. Sellaiset kirkasta lasia olevat, joissa sellainen hauska "kierre"jalka, siis ei suora. Ja sen jalan yläosassa, sen "kuppiosan" alapuolella on iso lasinen punainen sydän. Olipa huonosti selitetty...kuvaa ei valitettavasti ole. Maksoivat muistaakseni 5,90 kpl ja ne on just meille sopivat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu January 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2008 (muokattu) mä kävin ostamassa sokokselta.olivat aika tavalliset,siinä keskellä oli semmoista koukerokuviointia,maksoivat 4,50e/kpl.olivat kauniita ja yksinkertaiset.mekin mietittiin sitä kaiverrusta,en ole vielä käyny kyselemässä tässä lasit:http://www.aijaa.com/v.php?i=1518171.jpg Muokattu: January 28, 2008, käyttäjä: NeRi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 pistänpä tänne toiseenki ketjuun vielä tän. eli meille tulee tälläset. tuolla on varjo taustalla... ja pohjassa vielä hintalappu ja sit toi tarra jalasta lähtee kanssa poistässä näkyy sitä kuvioo paremminostin kodin ykkösestä turusta, nää oli viimiset (joulualesta ostin, eli on jo aikaa) makso yhteensä 6,70 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camitzu Kirjoitettu February 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2008 Meillä on nuo aivan samat Sokoksen lasit kuin NeRi:llä. Tosin vain ilman koukeroita Olivat musta nätit ja näyttävät ottaen huomioon, että maksoivat vain 2,60 e/kpl.Itse olen ajatellut tehdä lasiin koristeita myös Sinellin ääriviivatarroilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilith Kirjoitettu February 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Mä tuunasin kans itse meidän lasit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna 08 Kirjoitettu February 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2008 Onko kukaan nähnyt missään kuoharilaseja, joissa olisi lila (miel. tumma) jalka??? Tai jotain muuta lilaa?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hix Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Maaliskuun (tänään pitäs ilmestyä uus nro) Trendi lehdessä oli parissakin kuvassa punertava/violetihtava kuoharilasi. Oli Stockmannilta hintaan 14,90. Voi olla et siel olis muitakin värejä tarjolla...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu February 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2008 Vapaavalinnassa on juurikin niitä kuoharilaseja, joissa on jalassa se on punainen lasisydän. Maksavat 3,90e/PARI joten eivät ainakaan hinnalla ole pilatut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JetS Kirjoitettu March 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2008 En tiedä missä kaikkialla ko liike toimii, mutta Carlssonilla on ollut tänä keväänä tosi nättejä morsiusmaljoja alle 15€ ja jotain värillisiä skumppalaseja myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts