Mrs M. Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Elena87, olisko sulla kuvaa teidän karkkibuffetista? Minusta nuo kuvat on ihania! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
evele Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Mitähän karkkeja voi laittaa tarjolle, jos teemavärit ovat oranssi, suklaanruskea ja kulta? Mitkä karkit ovat tuon värisiä? Lähinnä oranssi tuottaa päänvaivaa näin äkkiseltään ajateltuna.Oranssista tulee mulle mieleen "lätkäkarkit", niissähän on oranssipohjaiset paperit. Ei ehkä sovi kaikkien tyyliin, mutta mä kyllä tykkäisin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mii- Kirjoitettu March 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mii- Kirjoitettu March 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maiku Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 En jaksanut selata koko keskustelua läpi, joten pahoittelut jos tämä on jo vanha idea. Kerronpas siis idean jonka näin eräässä kukka-asetelma -kirjassa. Siinä oli laitettu kirkkaan kukkavaasin sisälle toinen, pienempi vaasi ja näiden vaasien väli oli täytetty karkeilla. Koska karkit eivät koske kukkia eivätkä vettä, ovat ne vielä syötävissä juhlien jälkeen. Näytti tosi kivalta sellaiset värikkäät hedelmäkarkit (ei tietenkään mitkään viinikumityyppiset karkit ), ja varmaan sopisi kivasti karkkiteemaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu June 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2010 Nostan tätä. Olisi kiva nähdä kuvia naikkareiden omista karkkibuffeteista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rain Kirjoitettu June 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2010 ^ Kannattaa katsoa myös ruokapuolen karkkibuffaketju, siellä ainakin muutamia kuvia.http://www.naimisiin...5-karkkibuffet/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu June 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu June 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2010 Tässä meidän karkkibuffa http://img580.imageshack.us/img580/4765/p1000026y.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuive Kirjoitettu August 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2010 Tässä meidän karkkibuffa http://img580.imageshack.us/img580/4765/p1000026y.jpg Mistä löysit nuo kauhat? Joko olet myynyt ne? Olen kiinnostunut niistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu August 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2010 Voi että kun innostuin kans tästä karkkibuffetista. Aikaisemmin ajattelin, että haluan häihin karkkiboolin, eli iso kulhollinen irtokarkkeja ja teksti "alkoholiton", boolikauha siihen ja viereen mukeja joihin jokainen saa lappaa tätä alkoholitonta boolia. No mut tää karkkibuffetti on ehkä parempi idea - enkä aikaisemmin ole törmännyt tähän. Lapsia tulee aika vähän, muutama 1-2 -vuotias ja sit muutama 9-13 -vuotias, mut moni mun sukulaisista rakastaa karkkia mukaan luettuna jopa appiukko ja miehen veli, joten varmasti menee karkit kaupaksi! Mä itse rakastan karkkia, tää oli kiva idea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu August 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2010 Niin ja ideana vielä: voisiko noita purkkeja ja kauhoja kierrättää? Eli kun Sinulla on ollut hääsi, ehkä voisit myydä ne eteenpäin? Täällä on niin paljon keskustelua aiheesta, että mistä noita saa, ja hyvä ideahan ois myydä eteenpäin tällä palstalla jos itse ei enää tarvitse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suviesa Kirjoitettu August 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2010 Meillä kans ens kesänä tarkoitus tehdä karkkibuffet ja nyt huolestuttaakin jo hyvissä ajoin se, että miten suklaiden kanssa on käynyt...? Meinaan siis että jos on semmosia helteitäkin kun tänä kesänä ja meillä paikkana juhlasuuli joka kuulemma melkoinen pätsi kuumalla, niin pitääköhän vaan ihan suosilta unohtaa suklaat? Kuka semmosta sulanutta sotkua sinne haluaa,yh. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu August 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2010 Meillä kans ens kesänä tarkoitus tehdä karkkibuffet ja nyt huolestuttaakin jo hyvissä ajoin se, että miten suklaiden kanssa on käynyt...? Meinaan siis että jos on semmosia helteitäkin kun tänä kesänä ja meillä paikkana juhlasuuli joka kuulemma melkoinen pätsi kuumalla, niin pitääköhän vaan ihan suosilta unohtaa suklaat? Kuka semmosta sulanutta sotkua sinne haluaa,yh. Mä itse kans oon vähän kahden vaiheilla, suklaata vai ei? Mä itse rakastan karkkia ja se riittäis hyvin, mutta mies syö ainoastaan suklaata (hyvin harvoja hedelmäkarkkeja) ja oishan se kiva et siel sitäkin ois Tosin taitaa jäädä haaveeksi, ellei suklaita säilytä jääkaapissa ja just ennen juhlaa laita esille?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuyu Kirjoitettu August 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2010 (muokattu) Lueskelin tänään keskustelun läpi, mutten nyt muista oliko täällä jo tämän sivun linkkiä. Hienoja lasikulhoja, myös kannellisia. Eivätkä kovin hinnakkaitakaan. Suunnittelen meidän karkkibuffetia niin suurella sydämellä, että mies pitää jo aivan tärähtäneenä. Ja häihin vielä melkein vuosi! Muoks. Bridezillas.fi myy kivoja pikkukasseja karkeille! Muokattu: August 26, 2010, käyttäjä: fuyu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu August 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2010 Suunnittelen meidän karkkibuffetia niin suurella sydämellä, että mies pitää jo aivan tärähtäneenä. Ja häihin vielä melkein vuosi! Kannattaa aloittaa hyvissä ajoin shoppailemaan noita lasikippoja. Niitä voi tulla vastaan mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja suht edullisesti. Suklaata meidän buffassa ei ollut, juuri tuon helteen takia. Jos kuitenkin suklaata välttämättä tahdotte, niin voisihan sitä ajatella laittavan vaikka kahvipöytään kakun kanssa tarjottavaksi. Ja mielellään joko kääreissä olevia tai "kuorellisia" (ne pinkki-valkoiset suklaamunat, joita on karkkipussissa), ettei ne muutu ihan pelkäksi suklaatahmaksi. Koko päivää en usko suklaiden kestävän ainakaan samoilla helteillä mitä tänä kesänä oli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikaste Kirjoitettu August 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2010 Yksi idea myös suklaan kestämiseen olisi että ottaa laakean vadin tai isomman kulhon ja täyttää jäillä, sen jälkee päälle se kulho missä on suklaat. Hidastais ainaki vähän sulamista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsatar Kirjoitettu August 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsatar Kirjoitettu August 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silvera Kirjoitettu September 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2010 Meillä tällainen karkkibuffet, karkkia, sipsiä ja purkkakoneita: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu September 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2010 Hei te, joilla jo on ollut karkkibuffet käytössä häissään, niin mitä ihmiset ovat tykänneet? Onko ollut suosittu, onko jäänyt paljon karkkia? Ja kuinka paljon teillä on ollut karkkia varattuna per vieras..?Mä ostin tänään ensimmäisen lasimaljani, on todella upea, ja mietin vaan et montahan kiloa karkkia yhteen tollaiseen oikein menee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-tirppa- Kirjoitettu September 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2010 Meille tulee karkkibuffa. Tiedän et tulee olemaan suosittu aikuistenkin keskuudessa, suku kun on täynnä herkuttelijoita. Oon jo hankkinut (vuokrannut valmiiksi) 6 purkkia. Sisältöä pitää vain miettiä.Hääkarkkien sijaan laitan kaikille omat pussit, joita saavat sitten illan aikana täytellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu September 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2010 Tulipa mieleen kysyä, et saako makuunista/filmtownista alennusta jos tilaa esim. 10kg karkkia? Tuli vaan mieleen,et siellähän karkit on aika kalliita, kympin kilo... mistähän noita karkkeja sais halvemmalla? Tietty välillä candy kingin irtokarkit tai karkkikadun namit on alennuksessa 4,95/kg. Pitäis varmaan sellaisesta noi karkit sit ostaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuive Kirjoitettu September 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2010 Me ostettiin viime viikon loppuna, kun Prismassa oli tajous 4,90kg, normaalisti 7,49. Ostettiin yli 8 kg ja säästettiin siis yi 20€. Nyt karkit on kannellisissa karkkipurkeissa, joten eivät kovetu ja yksi asia vähemmän huolehdittavana. 3 viikkoa häihin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts