wolfie Kirjoitettu December 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2007 En voi sanoa kun että ihan mieletön idea! Niin, niin moni pitää jotenkin vähän häpeällisenä sitä että joku ois "nörtti", mut tää menee niin loistavaksi! ^^ Katselin esimerkiksi noita hääkakkuja, enkä voinut olla nauramatta! (hyvällä tavalla, en pilkallani ^^ )myönnän etten lukenu ihan kaikkia ketjun viestejä sanatarkasti, eli saatan toistaa jotain mutta monissa häissä on erilaisia ohjelmanumeroita, eikä niissä todellakaan kannata unohtaa teemaa! Ja miksei laittaa vaikka koneelta tulemaan joku hieno diaesitys teidän matkan varrelta otetuista kuvista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heko Kirjoitettu January 29, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Noh, mitä meille nyt sitten tuli.- Häälehdessä oli päivän tapahtumat kirjoitettu c++:lla (Ja myös ihan suomeksi tietenkin).- Sulhasen kävi ryöstämässä lauma tietotekniikan teekkareita haalareissa ja lakeissaan.- Kuvia näytettiin läppäriltä videotykin kera.- Hääsivut itse tehty kokonaan ja reaaliaikainen itse tehty lahjalista eli varattu lahja poistui heti listalta .Siinäpä ne eli kohtuudessa pysyttiin . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elletti Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Minulle ja miehelle passaisi oikein mainiosti pelikonsolikakut, jos teemaan sopisi Tästä kuvasta löytyy minun avakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteria Kirjoitettu January 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2008 Ahihihi, me ollaan kans nörttejä.. pitäsköhän hyödyntää tota irrotettujen näppäinten ideaa ja vaikka kirjottaa jotku menut sun muut <html> -tagien sisään jne Saa ehdotella lisää ideoita. Minä en ole teekkari, joten joku roti.. mutta nörtti mikä nörtti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts