syksy2007 Kirjoitettu March 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2007 hei. Onko kenelläkään ollut häissä teemävärinä ruskeaa ja omanavihreää? Jos joltakin löytyisi kuvia olisi mukava nähdä miten se toimii käytännössä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackOrchid Kirjoitettu March 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2007 Ei ole häitä vielä juhlittu, mutta mä aattelin ympätä meille noita värejä (en oo varma onko mun vihreän sävy just mitä sä haet), mutta mulla ajatus lähti oikeestaan Marimekon "Hedwig"-kuosin servieteistä ... Kukiksi pöytiin ajattelin, mikäli saatavilla meidän häiden aikaan on :-?, vihreitä Hortensioita (tuolta kukka-ketjusta löytyy muuten hienoja kuvia). Ihan vaan 1 tai 2 oksaa Ikean (valkoiseen) Färm-maljakkoon...hmmm...tai jos löytyy joku kiva ruskea... :)Vihreät orkideat olisi aivan ihania, täytyy katsoa saatavuutta ja hintaa... voishan ne ehkä olla teko-oksiakin, kai. Saattaapi tulla morsiuskimppuun sit tota orkideaa, jos onpi saatavilla. Samoin kutsuihin noita värejä olis tarkoitus saada. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu March 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackOrchid Kirjoitettu March 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2007 Aika herkullinen..,väriyhdistelmä mun makuun:) !! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower07 Kirjoitettu March 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2007 Pakko kommentoida, että todella kaunis väriyhdistelmä mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tirpiainen Kirjoitettu March 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2007 tiedoksi: limenvihreää ja muutenkin kivoja vihreän sävyjä löytyi servetteinä ja kaitaliinoina ainakin kespro-tukusta ja tokmannilta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackOrchid Kirjoitettu July 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2007 Ikeassa onpi muuten tällä hetkellä ainakin ompunvihreitä servettejä. Me käytiin hakemassa pari pakettii varastoon... Ja ne Ikean servetithän ei oo hinnalla pilattuja! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu September 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu September 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu September 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu September 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu October 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidia Kirjoitettu November 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidia Kirjoitettu December 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidia Kirjoitettu December 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteria Kirjoitettu February 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2008 Lisää lisää lisää, meille tulee nämä värit, luonnonvalkoiseen yhdistettynä. Paras mahdollinen yhdistelmä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu March 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 Ai jai! Tähän väriyhdistelmään mekin päädyimme. Tulossa siis raikasta ompunvihreää, suklaanruskeaa ja valkoista. Ihastuin ajatukseen laittaa nimikortit vihreisiin omppuihin (kuten joissakin kuvissa täällä olen nähnyt) ja siitä se ajatus sitten lähti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liiina Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Samoja värejä ollaan mietitty: suklaanruskea, vihreä ja valkoinen mutta "ongelmana" on juhlapaikka sinällään, sillä kyseessä on lattiasta kattoon puunvärinen paikka. Mitä luulette, häiritseekö tuo vaaleampi ja punertavampi puunväri tuota väriyhdistelmää? Toivoisin, että kun tila kuitenkin täyttyy pöydistä joihin tulee valkoiset pöytäliinat, niin tuo ero jotenkin hälvenisi...? Mitä luulette? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranna Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Mä luulen ettei se puun väri juurikaan haittaa. Vihreä ja ruskea on kuitenkin itsessäänkin luonnon läheisiä värejä niin luulisi tulevan rauhallinen kokonaisuus.Itsekkin näitä värejä mietimme, joskin meillä on olohuonekkin sisutettu näillä väreillä niin mietin että kyllästyyköhän sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liiina Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Kiitos Ranna vastauksesta! Näin mä myös ajattelin että vihreä ei ehkä kuitenkaan hyppäisi samalla tavalla silmille kuin esim. violetti tms joka olisi ehkä tyyliltään liian erilainen.. Ja toisaalta kun paikka on täynnä pöytiä niin eiköhän se niiden koristaminen tuo mukaan sen yleisvärin ja -tunnelman. Paikassa on pari kaappia seinillä jotka ajateltiin peittää jollain kankaalla jossa olisi teemavärit jollain tapaa mukana. Sekin voi piristää tunnelmaa. Pienillä jutuilla on paljon kyllä merkitystä.. Aikaa tosin on mulla vielä enemmän kuin tarpeeksi kun häihin vielä melkein vuosi - suunnittelu ja miettiminen on vaan kauhean kivaa ainakin näin alkuinnostuksessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura_77 Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 Meillekin nämä värit tulossa (ja myös olkkari samoissa väreissä.. ), tässä pari kuvaa mun arkistoista, luulisin, ettei vielä löydy ketjusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aliina84 Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 Meille tulossa myöskin ko. värit eli omenan vihreä, suklaa, valkoinen ja mahdollisesti mukaan myös hieman syksyistä oranssia. Meidän juhlapaikka myöskin puunvärinen sisältä enkä usko, että se haittaa. Ulkopuolella metsä, mikä tuo oman vihreän vivahteensa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annastiina_2010 Kirjoitettu October 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2008 Meille tulossa näillä näkymin myös samat värit, sulho tyrmäsi yhden suosikkini fuksian, eli näillä mennään. Lisää kuvia kaipailisin, koristeet, kukat jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Suzy~ Kirjoitettu October 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2008 Oi että, nää on ihan parhaat värit mitä löytyy! Meille siis tulossa myös omenanvihreä, ruskea sekä valkoinen. Oon ajatellut hyödyntää käpyjä somistuksessa jollain lailla. Onko kellään ideoita, mitä kaikkea niistä voisi tehdä? Itse olen ajatellut laittaa niitä ainakin lautasliinojen yhteyteen, ehkäpä lautasliinarenkaaseen kiinni jotenkin. Ja nimilaput kiinnitän omenoihin. Sen idean olen poiminut täältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts