puhi Kirjoitettu December 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2004 Onko kenelläkään kokemusta Kotkan maistraatin päällikön vihkimisestä viikonloppuna ? Olen aikani yrittänyt löytää vihkijää toukokuun lopulle ensi keväänä ja soittanut kaikki lähimaistraatit. Hyvinkää oli täynnä ja muut tässä lähellä eivät tee vihkimisiä viikonloppuna. Soittelin sitten Kotkan maistraattiin ja tämä päälikkö lupautui alustavasti tulemaan vihkimään Lahden lähelle Kotkasta asti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eclipse Kirjoitettu January 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2005 Heps,Meillä oli kyseinen kaveri vihkijänä. Sanoisin että aika omalaatuinen heppu, mutta hommansa hoiti. Meillä nyt ei ollutkaan muuta kuin peruskaava ja sormusten anto eli homma oli valmis 5 min eli kokemusta ei ole siitä jos haluaa vihkimiseen liittää musiikkia tai muuta. Ainakin tälle vihkijälle pitää lähettää etukäteen kartta, jotta löytää juhlapaikalle sekä suunnitelma vihkimisen kulusta. Jos jotain ylimääräistä on tarkoitus järjestää vihkimisen yhteyteen kannattaa ainakin tekstien lukijaksi pyytää joku muu. Vihkijällä on aika karhea ääni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
puhi Kirjoitettu January 18, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2005 Hyvä, että jollain on kokemuksia . Minä sain myöskin varsin omalaatuisen kuvan hepusta jo puhelimessa. Itse asiassa päädyimme sulhasen kanssa ratkaisuun, että menemme kaksin ensin maistraattiin ja otamme lauantain juhlaan puhujan Pro-Seremonioista. Eli jää tämä Kotkan maistraatin päällikkö kokeilematta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts