Guest LaikaTui Kirjoitettu August 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2006 Me suudeltiin sormusten vaihdon yhteydessä vaikkei vihkijä mitään asiasta sanonutkaan. Tuntui sopivalta hetkeltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virvatuli Kirjoitettu August 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2006 Kyllä mekin suudeltiin ihan spontaanisti lopuksi. Samoin. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Kirjoitettu September 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2006 Kukin saa maistraatissa tehdä -onneksi- miten tykkää!Näin. Ja ei kai kenenkään hääjuhla ole niin "tiukka", ettei saa suudella puolisoa jos siltä tuntuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu February 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2008 Mennään vihittäväksi ens perjantaina (jos tää viis päivää jatkunut mahatauti vaan loppuu siihen mennessä, p***ele!) ja olin sen henkikirjoittajan kanssa maililla yhteydessä. Mahtoi sillä olla hauskaa kun kirjoitin mailiin, että vielä yks tärkeä kysymys: saahan tilaisuudessa suudella luvan kanssa? Ja lupasi että kyllä saa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna-Livia Kirjoitettu February 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2008 Me pussailtiin aika monta kertaa sponttaanisti ennen ja jälkeen sormusten vaihdon ja muistaakseni varmaan sormusten vaihdonkin aikana. Ei kyllä paljoa tullut ajateltua, että mikä olisi ennemmän tai vähemmän sopiva hetki. Eli arvelisin, että kukin pari voi tehdä niin kuin sillä hetkellä sopivalta tuntuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Meille vihkijä puhui vihkitilaisuutta suunnitellessa ihan ilman muuta "siitä ensimmäisestä suudelmasta avioparina" - joka siis tulee kaavaan sormuksen antamisen jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu January 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2009 Meille vihkijä totesi suunnittelupalaverissa, että saa suudella enemmänkin kuin vain sen yhden etukäteen suunnitellun kerran ; toivottavasti näin tapahtuu!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Karoliina_* Kirjoitettu January 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2009 Minulle tuli suuteleminen täytenä yllätyksenä vihkimisessä. Olin lukenut kaavan läpi ennen vihkimistä, ja koska meillä vihkiminen oli ilman mitään palavereita, sormuksia tai omia todistajia, niin ajattelin että vihkijä vain menee läpi tuon kaavan ja se on siinä.Sitten kun meidät julistettiin aviopuolisoiksi, sanoi vihkijä sitten jotain "nyt voitte suudella toisianne". Mies oli heti asialla, minä hämmennyin jotenkin totaalisesti ja suikkasin sellaisen kireän pikkupusun miehen huulille äkkiä (pituuseroa meillä yli 25 senttiä, joten näytti varmaan tosi hyvältä... oikein näykkijäkilpikonnalta, huoh).Tämä siis Helsingin käräjäoikeudessa. Ihan hauska tilaisuus, tuosta pususta mies on kiusannut minua monta kertaa vihkimisen jälkeen. Mieluummin ehkä olisin kuitenkin ollut ilman tuota suutelukehotetta, ja pussannut omassa rauhassa sitten heti tilaisuuden jälkeen, julkinen pussailu ei käskystä oikein luonnistu. Mutta turhapa tuota on jälkikäteen vatvoa, ja pussata ehtii vielä koko loppuelämän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu January 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2009 Me ei aiota vaihtaa maistraatissa sormuksia,kun seuraavana päivänä on siunaaminen kirkossa...näinköhän "antaavat meille luvan" imutella? ;DJa onko kellään tietoo,sanooko pappi siunaamisessa siitä pusuttelusta mitää? ???Tää on nyt tosi vanhaan viestiin kommentti, mutta vastoin yleisiä luuloja, kirkollisen vihkimisen kaavassa ei ole mitään "saatte suudella morsianta"-kohtaa .itse olen sijoittanut suudelman vihkimiseen sormusten vaihdon jälkeen, jotenkin se tuntuu kaikkein luontevimmalta itselle siinä kohdassa. Tietenkin niitä pusuja voi sitten vaihtaa vaikka lopuksikin ja maljojen noston yhteydessäkin todennäköisesti vielä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinppu Kirjoitettu January 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2009 Me emme sopineet mitään, mutta sormuksen laiton jälkeen katsoessamme toisiamme tuli sellainen iloinen suukko täydessä yhteisymmärryksessä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ambrosine Kirjoitettu October 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2009 Kyllä me ainakin pussataan, vaikka vihkijä ei siihen erikseen lupaa antaisi Kunhan ei tule vihkimisen aikana vuodatettua liikaa niin, että pusukuvissa on onnellinen ilme Pusut vaihdetaan varmaankin sen aviopuolisoiksi julistamisen jälkeen, ja lisäksi lopussa jos innokkaita kuvaajia löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts