Janetsu Kirjoitettu June 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2008 Tulee pieni pisara kimppu ja miehelle viehe. Mulle on kans jotenki tärkee toi kimppu,myöskin valokuvaa. Juhlat on myöhemin,mut sinne ei varmaankaan tuu kimppua. Toki kyllä muutenki tulee koko helahoito,meilläkään ei maistraatti sillälilla vaikuta asiaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimkim Kirjoitettu June 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2008 Rakastan kukkia joten ehdottomasti tulee kimppu tai muutama kaunis kukkanen maistraattiin mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AbFab Kirjoitettu June 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2008 (muokattu) Tulee pieni kimppu Edit Mitenhän mä tännekkin eksyin...No mulla oli siis valkoisia kalloja kymmenkunta kappaletta joiden ympärillä oli heinistä tehty pyöreä reunus. Varret oli sidottu silkillä yhteen niin että varret jäivät roikkumaan vapaana. Silkki oli samaa mistä mun korsettitoppi oli tehty. Että ei se nyt ihan pieni kimppu loppujen lopuksi ollutkaan Muokattu: June 14, 2009, käyttäjä: -Tiitu- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scaglietta Kirjoitettu June 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2008 En oikeastaan tykkää kukista enkä ollut miettinyt koko kimppua mutta sulho oli sellaisen sitten kuitenkin(viimetipassa) hommannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jessica.S Kirjoitettu July 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2008 Oli kimppu, teetätin sen ja heittokimpun ja miehelle vieheen. Edellinen pariskunta joka vihittiin ennen meitä, oli kukaton. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caramello Kirjoitettu July 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2008 Haluaisin kallakimpun, mutta voi olla että ilman kimppua mennään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Tulee hääkimppu ja vieheet ja koko helahoito, maistraatti ei vaikuta asiaan.Komppaan sataprosenttisesti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sekameteli Kirjoitettu July 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2008 Ei tule kimppua ja vihkimispaikalla ei tähän asiaan ole vaikutusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiiviViivinen Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Kimppu oli, ja miehellä kukkanen puvun rinnuksissa. Kimppu oli pienehkö pyöreä muodoltaan, tumman violettia ja tummanvihreää väritykseltään (floristin kanssa tuumattiin että se sointuu mukavasti oman mekkoni väriin ja tyyliin). Tiesin, että vihkimisen suhteen en muuta erityistä härpäkettä halua, mutta miehellä pitää olla siisti puku päällä ja miulla ehdottomasti se ihuna hääkimppu, kun kukista tykkään niin paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TittaNinni Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 Kyllä tulee kimppu mulle ja miehelle viehe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Meidän ei pitänyt mitenkään juhlistaa maistraattipäivää, mutta keräsin sittenkin päivänkakkarakimpun aamulla mukaan... Tykkään kukista tosi paljon ja tuntui että jotain puuttuisi ilman niitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma-kaarina Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 Ei ollut kippua tai muutakaan kukkaista meidän vihkimisessä. Siisteissä vaatteissa oltiin ja jälkeenpäin totesin, että edes yksi kukka olisi ollut liikaa. Mulla oli kaksi ihastuttavaa morsiusneitoa, jotka kyllä korvasivat kaikki maailman kukat ja morsiuspuvut ja muut!Hääjuhla oli muutamaa päivää myöhemmin ja siellä olikin kaikki sitten ihan vimpan päälle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosetta Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Minulla oli kaunis, melko pieni silkkikukista tehty kimppu, ja olin iloinen, että oli Jotenkin olisi tuntunut orvolta ilman mitään kukkia. Ja juhlistihan se tilannetta myös osaltaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keke Rosberg Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Mä en osaa päättää, tuleeko mulle kimppua vai ei. Meidän maistraattivihkimisestä tulee tosi pienimuotoinen tilaisuus, ja mennään ihan perheporukalla sen jälkeen syömään. Jotenkin kimppu tuntuu siihen kuvioon "liialliselta".Mut sit toisaalta rrrrakastan kukkia, joten vihkiminen olisi hyvä tekosyy niitä ostaa Eli ehkä sitaisen vaikkapa tulppaaneista ja silkkinauhasta pienen kimpun kuitenkin. Saas nähdä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nepp Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 (muokattu) -- Muokattu: June 30, 2014, käyttäjä: Nepp Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 (muokattu) Minulla oli maistraatissa mukanani tällainen puska: Muokattu: October 29, 2008, käyttäjä: Peppi Pitkätossu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanam Kirjoitettu March 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2009 Minä haluan pienen ja sievän kimpun vihkimistilaisuuteen, mutta en oikein ymmärrä mihin minä sen laitan esim. sormustenlaiton ajaksi (kummallekin tulee sormus). "Kaaso", toinen todistajista, toimii valokuvaajana enkä helvetissä anna sitä miehen veljen tuhottavaksi siksi aikaa. Ehkä vain lasken sen siihen eteen pöydälle tai jotain. Onpahan nätti koriste eikä haittaisi yhtään vaikka se valokuvissa siitä näkyisikin.(Kai siellä nyt yleensä on joku pöytä, minkä ääressä ollaan? Helsingin maistraatti siis kyseessä, jos se asiaan mitenkään liittyy.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Kirjoitettu March 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2009 Minulle tulee kimppu ja miehelle varmaan myös viehe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
haave Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 Miä aattelin jonkun kukkasen ottaa, en muuten tiiä mihin kädet laittaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keijunen87 Kirjoitettu March 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2009 Mulla ei ole mitään hajua vielä kimppuasiasta, tuntuu että mielipide vaihtuu päivittäin. Kaaso on sitä mieltä, että ehdottomasti joku pieni kimppu edes. Kuvissa olis kiva, mutta en tiiä ite vihkimisestä. Tahtoisin pitää miestä kädestä kiinni vihkimisen ajan, sormustenvaihdot jne, missä sitä kimppua oikein pitää?Yhtään en ole kukkaihminen, mutta mun mielestä häihin kyllä kuuluu se kimppu. Jos maistraattiin ei kimppua tule, niin todennäköisesti kuitenkin kesän siunaustilaisuuteen kyllä. Kaveri on mulle luvannut tehdä kimpun (alalla), mutta koska maistraattivihkiminen on salaisuus, en kimppua voi kaverilla vielä teettää. Joten, saapa nähdä. Todennäköisesti maistraattiin ei kimppua tule. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HelmiOnni Kirjoitettu June 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2009 Mä olin ajatellut ettei tulisi mitään kukkaa, mutta kun näitä lueskelin, tuli mieleen että tuollainen rannekukka voisi olla kiva ja hiuksiin ehkä myös... Täytyypä alkaa harkita asiaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena81 Kirjoitettu June 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2009 Meille tulee rannekukka ja viehe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanam Kirjoitettu June 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2009 No, nyt kun olen onnellisesti naimisissa ja maistraatit sun muut takanapäin, niin tulin kertomaan että kimppuhan minulla sitten oli. Asetin kimpun vihkimisen aluksi siihen pöydälle eteen, ja pidimme miehen kanssa toisiamme käsistä kiinni. Se tuntui kaikista luontevimmalta ja niiiiiin hyvältä. Kimppu oli sitten kuitenkin nätti koriste valokuvissa, joten onneksi päädyin ottamaan sen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silmäterä Kirjoitettu June 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2009 Mulla oli kimppu ja miehellä viehe. Pidin kimppua kädessäni myös silloin, kuin laitoimme sormukset. Pidin siis kimppua silloin oikeassa kädessä, kun mies laittoi sormuksen mulle ja vaihdoin kimpun sitten vasempaan käteen, kun laitoin sormuksen miehelle. Ei mitään ongelmaa. Siinä vaiheessa annoin kimpun kaasolle, kun lauloin miehelle ja pidin sanoja kädessä, mutta heti laulun jälkeen otin kimpun takaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 Minulla oli tosiaan kimppu maistraatissa ja sulhasella viehe. Pidin vihkimisen ajan kimppua kädessäni, mutta laukun annoin äidilleni siksi aikaa. Meillä vain minulle tuli sormus, ja sen pujotus onnistui ihan hyvin, vaikka kimppu olikin. Näyttää kuvissa hyvältä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts