Guest astahh Kirjoitettu March 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2007 Siinäpä se otsikossa kysymys..Itse olen menossa maistraatissa naimisiin kesäkuun alusta. Hääpuku on kyllä ja kuvat ottaa ammattilainen ennen maistraattia, juhlat ovat tosin hyvin intiimit ja pienet perhepiirissä. Mutta en välttämättä tahtoisi kimppua.. Onko se enemmänkin sääntö että kuvassa pitäisi olla kimppu? Ajattelin laittaa tukkaan kukan joka sopii "teemaväriin" ja miehen vieheeseen, mutta ajatus hääkimpusta ei niinkään tempaise mukaansa. Miten teillä on ollut? Ja jos ei ole ollut kukkia niin onko jälkeen päin harmittanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest flower07 Kirjoitettu March 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2007 Emme mene maistraatissa naimisiin, mutta siviilivihkiminen meilläkin on tulossa. Itselleni tulee rannekukka ja sulholle viehe. En muutenkaan ole suunnitellut heittäväni kimppua tms. joten rannekukka ajaa mielestäni mainiosti kukka-asian. Tuolla kukat-osastolla on paljon kuvia näistä, käypä katsomassa, jos innostut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wendela Kirjoitettu March 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2007 Älä ota kimppua käteesi, jos et halua:)) Jotkut ovat ratkaiseet asian niin, että ovat ottaneet esim vain yhden kukan käteensä, että "on jotain" nyplättävää. Mutta ei kait sekään mikään pakko ole... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erine Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Me mennään maistraatissa naimisiin ja ajattelin ottaa kätöseeni vain muutaman viininpun. kallan. Tykkään siitä kukasta ja sopii asuuni. Miehelle tulee varmaan kalla rintaan.Meidän tyyliin eikä tilaisuuteenkaan sopisi mikään hillittömän iso ja upea luomus. Vaikkakin joskus ajattelin että sitten kun menen naimisiin niin teen itselleni maailman isoimman ja hienoimman kimpun. No nyt ei enää tehdä sitä juttua työksi ja mielikin on muuttunut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huldra Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Onko se enemmänkin sääntö että kuvassa pitäisi olla kimppu?Itseasiassa aika harvoin hääkuvissa on kukkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
princecca Kirjoitettu March 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2007 Piti vähän aikaa miettiä oliko mulla kimppu vai ei ;D.Joo, miulla oli pieni kimppu. Kimppu oli kooltaan sellainen ns. "heittokimppu" - ja raaskin heittääkin sen hääjuhlan jälkeen. Vihkimisen aikana kaaso piti kimppua ja käsilaukkuani, hääkuvissa kimppu ei ole mukana.En usko että olisi harmittanut vaikkei kimppua olisi ollutkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest astahh Kirjoitettu March 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2007 juuh, kiitoksia vastauksista.asia lähti siitä kun äiti oli oikoinaan nainut isäni maistraatissa ja kuvaaja oli ihmetellyt että missäs kimppu (ei sitä ollu isä muistanu, joka järkkäsi pikavihkimisen)..oli kuvaaja sitten tyrkännyt pölyisen muokikarahkan äitin käteen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesimarja Kirjoitettu March 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2007 Menin naimisiin maistraatissa, ei ollut minkäänlaisia kukkia. Eikä olisi ollut, vaikka olisin mennyt kirkossa tai jossain muualla. Mä en vaan välitä kukista, joten olisi ollut ihan turha maksaa niistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unda Kirjoitettu March 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2007 Jos itsestä tuntuu, ettei tahdo kimppua, niin ei sitä missään nimessä kannata sen vuoksi ottaa, että suurin osa tekee niin. Itselläni ei ollut kimppua; ei itseasiassa tullut edes mieleen moinen asia. Kukat ovat kauniita, mutta en koe luontevaksi niitä käsissäni ympäriinsä kannella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uneksija Kirjoitettu March 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2007 Mulla ei ollut hääkimppua mutta ei kyllä tosin oikeaa hääpukuakaan vaan ihan juhlavaatteet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pussipiru Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Me menemme maistraattiin ihan vaan tavallisissa vaatteissa (no, vähän tavallista siistimmissä). Sitten juhlaa varten hankin hääpuvun ja jonkunnäköisen kimpun. Kukat kyllä luovat sen oman fiiliksen mutta eihän ne kyllä pakollisia olen. Minusta voi hyvin ollaa ilman jos siltä tuntuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu April 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2007 Minä teetän morsiuskimpun - tällä hetkellä mielessäni on jonkinlainen siro, valuva orkideakimppu. Maistraattivihkimisen jälkeen meillä on ystäville ja sukulaisille iltajuhla, jolloin kimppu saa myös koristaa pöytäämme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muikelo Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Minäkin teetin itselleni kimpun ja miehelle vieheen, ja vain kuvauksen takia Ja tottakai ne olivat mukana vihkimisessä vaikka meilläkin vain äidit todistajina. Mulle kukkakimppu oli jotenkin hyvin tärkeä asia heti alusta alkaen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huldra Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Itseasiassa aika harvoin hääkuvissa on kukkia.Valokuvaaja sanoi, että voi olla hyvä jos on jotain kädessä pidettävää. Mutta mun mielestä nykyään tosi suuri osa kuvista on ihan kasvokuvia, eikä kukkia näy. Sit niistä kukista ehkä otetaan erikseen kuva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttu83 Kirjoitettu June 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2007 Mulle ei maistraattiin tuu kimppua ja ei pukua, juhlat on seuraavana päivänä jolloin on sitten hääpuku ja kimppu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandi Kirjoitettu June 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2007 Minulle tulee ihan "oikea" hääkimppu maistraattiin, mutta eri päivänä pidettävään juhlaa ei tule kimppua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miemie Kirjoitettu July 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2007 Juhlat muualla kuin maistraatissa, mutta kimpun ajattelin hankkia vaikkei varsinaisesti pukeuduta eikä juhlita....jotain simppeliä;yksi kukka tai luonnonkukista kimppu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmeli79 Kirjoitettu July 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2007 Kimppu tulee, hiuskukka kans ja miehelle viehe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miiuska Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Maistraatissa mennään ja seuraavana päivänä juhlitaan. Jo maistraattiin otetaan kukat mukaan, toivon mukaan säilyvät hyvänä vielä seuraavaankin päivään. Mulle tulee pieni vaaleanpunainen ruusukimppu ja miehelle viehe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-...- Kirjoitettu April 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2008 (muokattu) . Muokattu: March 20, 2016, käyttäjä: M-J Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sera Kirjoitettu April 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2008 Tulee hääkimppu ja vieheet ja koko helahoito, maistraatti ei vaikuta asiaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightfall Kirjoitettu April 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2008 Ei ollut hääkimppua eikä muitakaan kukkia, mutta tällä ei ollut mitään tekemistä vihkipaikan kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niniel Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Ei tule kimppua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninnico Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 tulee kimppu. pieni ja pyöreä. punaisista ruusuista, notta sopii kenkien väriin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NorthernLight Kirjoitettu June 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2008 Meillä on vihkiminen hääpaikalla. Haluan kukkia, mutta en kimppua. Pohdinnan ja asiaan perehtymisen jälkeen oon päätynyt siihen, että teetän vieheen. Sulhaselle, bestmanille ja kaasolle tulee myös, mutta mulle hieman isompi. Toivottavasti puvusta löytyy hyvä paikka sen kiinnitykselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts