Eia Kirjoitettu July 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2007 Ensin meinattiin laittaa siunauspäivä, mutta kun hoksattiin vasta sormuksien saavuttua, että virallinen vihkiminen on tuo 20.07.2007, niin pitihän se laittaa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu January 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2008 Kyllä sormuksiin on ehdottomasti tulossa se varsinainen vihkipäivä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
scarface Kirjoitettu January 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2008 Vihkipäivä tulee, tietysti, juhlat juhlitaan vuotta myöhemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neitikevät Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Sormuksiin vihkipäivä, juhlat seuraavana. Kyllä se ite naimisiinmenopäivä on se tärkein Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syksyllä2012 Kirjoitettu August 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2012 Meille tulee ehdottomasti se siunauspäivä. Alunperin ei edes pitänyt tulla maistraattikeikkaa, mutta meistä riippumattomista syistä tuli kuitenkin. Maistraatti on siis 20.9., mutta meille se "oikea" hääpäivä kirkkoineen, pukuineen ja juhlineen tulee aina olemaan 22.9. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu August 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2012 Mulla on sormuksessa maistraattipäivämäärä. Siunaus tuntuu aika toisarvoiselta (minulle) itse virallisen vihkimisen rinnalla. Mies diggailee noita kirkonmenoja enempi, mutta on siitä kanssani samaa mieltä, että vihkipäivä on mikä onkin.Ps. Kihloissa on kosimispäivämäärä - sormukset haettiin vasta seuraavana päivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanjaana Kirjoitettu August 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2012 Meille tulee maistraattipäivä sormukseen, kun se on se merkityksellisin juttu. Juhlapäivänä keskitytään vaan pippaloimiseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts