katatiita Kirjoitettu June 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 29, 2014 Pukuni on valkoinen ja pitsinen (ei kuitenkaan puhtaanvalkoinen ole vaan hieman lämpimämpi). Puku on kuitenkin lyhyt ja melko kapea, helma päätyy polven yläpuolelle. Meidät vihitään perjantai-iltapäivänä maistraatissa ja hääjuhla on lähipiirin kesken samana iltana. Olen niin rakastunut pukuuni, se sopii juuri minulle ja juurin meidän häihin täydellisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludo Kirjoitettu November 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2014 Mun maistraattimekko oli luonnonvalkoinen, suunnilleen polviin asti. Hääjuhlapäivänä mulla oli pitkä perinteinen hääpuku, mutta kävin illalla vaihtamassa päälle vielä tuon maistraattimekon, että oli helpompi liikkua ja istua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nipsuti Kirjoitettu November 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2014 Musta lyhyt mekko hopein maustein! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaLydia Kirjoitettu December 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2014 Musta tai vihreä. Luultavasti joku musta 50-luvun tyylinen mekko, jota voi käyttää myöhemmin vaikka arkenakin. Seuraavan päivän juhlissa sitten valkoista 50-luvun tyyliä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Höpönassu2015 Kirjoitettu December 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2014 En ole vielä valinnut pukua, mutta se tulee olemaan jonkin sävyinen valkoinen. Mahdollisesti siinä tulee olemaan jotain muuta väriä koristeena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aydinia Kirjoitettu December 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2014 Puolipitkä musta hame, joka hieman leveni helmoihin, satiininen tummanvioletti paita ja musta neuleliivi mustalla turkiskauluksella.Kultaiset korut, koska kapea kultakoristevyöteketju myös paidan kauluksessa ja hihansuissa.Hame ja paita uutta, musta liivi vanhaa ja sormus lainattua, sinistä oli safiirikultakorussa paidan kauluksen alla piilossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
moose Kirjoitettu December 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2014 Valkoinen pitsinen polvimittainen mekko. Olin tuunannut vanhan pukuni tilanteeseen sopivaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
athella Kirjoitettu January 1, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2015 Häihin vähän päälle kaksi vuotta ja mekko on jo hankittuna. Hopeaa satiinia oleva 50-luvun tyylinen kellohame tulee, punaisilla yksityiskohdilla (esim. alushame). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu March 4, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2015 Jotain valkoista (ehkä luonnonvalkoista) ja pitsistä. Mielessä kummittelee myös lyhyehkö mekko - noin pohkeiden puoliväliin ulottuva tai sitä rataa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maija0809 Kirjoitettu April 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2015 Musta polviin asti ulottuva 50-luvun kellomekko. Alushameena muhkea pinkki tyllihame ja pinkki vyö ja luultavasti jotku pinkit kengätki... Oon aivan rakastunu pukuuni! <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti R Kirjoitettu May 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2015 Valkoinen mekko, mutta ihan kaapista löytynyt versio, jota olen käyttänyt muissakin tilaisuuksissa. Harkitsin myös häämekon päällepistämistä maistraattiin, mutta se jotenkin tuntui liioittelulta. tai arvelin, että itsellä olisi "ylipukeutunut" olo. Häämekko sitten vasta juhlissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu May 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2015 Ihan perinteisen valkoinen, mutta lyhyt versio Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu June 11, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2015 Valkoinen, mutta pituudesta en vielä tiedä. Sen näkee sitten kun olen käynyt testailemassa mekkoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willow Ptarmigan Kirjoitettu June 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2015 monenkirjava kukkamekko, eli vastasin kaksi- tai monivärinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klt3007 Kirjoitettu February 17, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2017 Minulle tulee ivoryn värinen ja ihan kokopitkä hääpuku (tosin aika simppeli sellainen, ei yhtään tylliä heh) meidän muualla kuin maistraatissa tapahtuvaan siviilivihkimiseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Root Kirjoitettu October 24, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2017 Mulla oli valkoinen A-linjainen polven yläpuolelle jäävä mekko, jossa oli sivuissa mustat pyöreät kuviot, desigual by Lacroix. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariyah83 Kirjoitettu December 6, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2017 Maistraatissa musta-valkoinen leninki. Hääpuku erikseen (valkoinen, yläosassa punaisia kiehkuroita). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opukka Kirjoitettu March 12, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2019 Meillä suunnitelmissa joko häät kahdestaan tai ihan muutaman lähimmän ystävän seurassa. Alkujaan tarkoituksena oli mennä maistraattiin ihan arkivaatteissa, mutta asiaa ajateltuani ajattelin kuitenkin ostaa valkoisen mekon, jossa lyhyt helma ja kuitenkin "arkinen" look. Ihan siksi, koska vaikka mennään erittäin minimalistisesti ja meidän näköisesti naimisiin, niin haluamme kuitenkin hääkuvia ja niissä valkoinen mekko näyttää mielestäni asialliselta. Miehelle todennäköisesti ainakin puvuntakki päälle. Tähän arkiseen, valkoiseen mekkoon ajattelin yhdistää mustat korot, koska meillä on hiilikuitusormukset ja ei muutenkaan olla perinteisimmästä päästä. Eli toisinsanoen meidän "arkihäihin" haluan pientä perinteisyyttä kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artemisia Kirjoitettu March 14, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2019 Minulla oli maistraattivihkimisessä päällä musta mekko ja bleiseri. Vaatetuksen suhteen meininkinä oli molemmilla semmoinen "smart casual", eli arkista pienellä tyylikkäämmällä twistillä. Seuraavan päivän juhlassa oli ihan juhlajuhlamekko sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts