Guest Lilja Kirjoitettu April 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2012 Norsunluunvalkoisen puvun aion laittaa - suht perinteisen koko pitkän hääpuvun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GingerKid Kirjoitettu May 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2012 Mun puku on valkoinen, tai no ivory, mutta kuitenkin. OT: Kiva että maistraattimorsiamet eivät alistu kankeisiin kaavoihin ja laittavat valkoisia hääpukuja. Ei valkoinen häähumu ole vain kirkkoihmisten etuoikeus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Illuusian.unelma Kirjoitettu May 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2013 Purppura. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nana2015 Kirjoitettu May 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2013 Valkoisen lyhyen mekon hankin maistraattiin vaikka meillä pidetään myös myöhemmin kirkkohäät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amour-amour Kirjoitettu June 16, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2013 Olin alunperin hankkinut kermanvärisen pitsimekon maistraattiin, mutta päätimmekin sitten järjestää siviilivihkimisen juhlapaikalla. Eli ihan hääpuvussa astelen "alttarille". Ja asusteisiini kuuluu myös huntu, eli aion toteuttaa kaikki ne haluamani jutut mitä kirkkohäissäkin olisi mahdollisesti ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Augusta* Kirjoitettu June 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2013 Laitan mun mustan juhlamekon. Sillä olen viime vuodet juhlinut häitä, ylioppilasjuhlia ja muita. Käytän vain mustia vaatteita, jotan se tuntuu omalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samsara Kirjoitettu July 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2013 Korjasin äänestyksen.t. mode Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu October 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2013 Valkoinen ja "ihan oikea morsiuspuku", lyhyt kylläkin Vaikka maistraatissa vihitään, niin halusin silti puvun, joka on perinteinen hääpuku. Ja saman puvun laitan sitten hääjuhlaan, joka pidetään muutaman kuukauden päästä vihkimisestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu October 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2013 (muokattu) Jollen päädy juhlapäivälle perinteisempään häämekkoon vaan ensimmäisen idean mukaiseen cocktail mittaiseen mustavalkoiseen mekkoon, voisi tuo mekko käydä myös maistraatissa, tai sitten mahdollinen häiden jatkojen mekko voisi ajaa asian.. Mekkoja mulla kyllä riittää, että joku jo olemassaolevista varmasti kävisi sekin. Olisi kiva ehkä tässä välissä pistää ehkä myös omaa lempiväriä vihreää oleva mekko, kun se ei taas juhlaan mielestäni istu.. Vielä en äänestänyt! Muokattu: October 22, 2013, käyttäjä: Sith Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu October 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2013 Valkoinen, mutta lyhyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aprikoosi Kirjoitettu November 2, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2013 Valkoinen olisi etsinnässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuaka Kirjoitettu November 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2013 Mulla oli vihreä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cheshire Cat Kirjoitettu November 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2013 Punainen mustalla vyöllä ja punamustilla kengillä, lisäksi musta bolero. En olisi tuntenut oloani kotoisaksi valkoisessa kun en valkoista ikinä käytä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jnia Kirjoitettu November 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2013 Puku on hieman polven yläpuolelle jäävä helmoista poimutettu mustanpunainen mekko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesä_2014 Kirjoitettu November 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2013 Äänestin jotta vaalea, on kalpean vaaleanpunainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fru Kirjoitettu December 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2013 Itse itseäni lainaten, vihille menin kermanvalkoisessa, lyhyessä mekossa. Miehellä oli tumma puku. Olimme vähän myöhässä vihkimisestä, joten seuraava pari oli jo odottelemassa tilan ulkopuolella. Saatiin osaksemme nyrpeää katsetta ja heitto "pitäisköhän tästä lähteä vaihtamaan vaatteet". En onneksi itse tätä kuullut, mutta mies kertoi jälkeenpäin. Olisi saattanut aiheuttaa turhaa harmistusta muuten niin mukavaan päivään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sartsuli Kirjoitettu December 12, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2013 Mulla oli tummansininen puku, joka oli noin polvimittainen ja valkoiset saapikkaat. Oli siis helmikuun ensimmäinen päivä, joten avokkaissa käpyttely ei oikein ulkosalla onnistunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosmoriitta Kirjoitettu December 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2013 Ruskea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carnation_ Kirjoitettu December 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2013 Ihan perinteinen hääpuku, siis valkoinen, pitkä ja kaunis meidät (toivottavasti!) vihitään juhlapaikalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Okkomolli Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Valkoinen on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Kirjoitettu March 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2014 Monivärinen! Rockabilly tyylinen mekko jossa on vaalea pohja, keltaisia ja punaisia ruusuja ja jotain muutakin sälää. Ja ehkä myös birdcage huntu/pääkoriste. Tosin viimeaikoina on alkanut houkuttaa ajatus valkoisesta samantyyliestä mekosta, koitan nyt malttaa mieleni... Tällä hetkellä valittuna olevaa mekkoa käytin viime kesänä kaverin häissä, ja se nyt vaan on yksinkertaisesti niin pirun ihana, etä ansaitsee mielestäni tulla käytetyksi kunnon juhlatilaisuuksissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esssie Kirjoitettu May 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2014 Perinteinen valkoinen, pitkä hääpuku Vaikka meidät vihitään maistraatin tiloissa virka-aikana, niin hääpuvusta en tingi! Juhlat on kuitenkin heti vihkimisen jälkeen muualla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lidda Kirjoitettu May 19, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2014 Jos käydään erikseen maistraatissa hääjuhlaa edeltävänä päivänä, eikä oteta vihkimistä juhlapaikalle niin sininen polvimittainen juhlamekko. Hääjuhlaan laitan sitten tuon hääpukuni (punainen) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annahoo Kirjoitettu June 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2014 Minulla on ihan "perinteinen" valkoinen hääpuku, sillä vihkiminen on juhlapaikalla ja ihan samantyylinen seremonia kuin kirkollinen vihkiminen olisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nilmelwen Kirjoitettu June 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2014 Vastasin valkoinen.Ajatuksena teettää 50-luvun kellohelmainen ja polvipituinen mekko, jossa vyötäröllä musta, leveä vyö jonka saan solmittua selän taakse rusetille.Mekko varmaan tulee olemaan jokin valkoisen murretuista sävyista, koska puhtaanvalkoisessa näyttäisin vain vakavasti sairaalta. Mekon haluan värjäyttää juhlien jälkeen, jotta voin sitä käyttää muissakin juhlissa jälkeenpäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts