anskuuuu Kirjoitettu January 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2011 Valkoinen jossa joko turkoosia tai mustaa tehostetta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu January 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2011 Violetti mekko on nyt hankittuna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fifi Kirjoitettu January 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2011 Mulla oli hopeanharmaa cocktailmekko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiiunen Kirjoitettu January 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2011 Musta puku tulee olemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koibito Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 Minulla oli valkomusta hääpuku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JRP Kirjoitettu June 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2011 Musta polvipituinen mekko mustalla bolerolla. Sulholla myös musta kauluspaita ja mustat farkut. Väripilkkuna minulla sähkönsininen rannekoru ja sulholla kravatti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskumuru Kirjoitettu June 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2011 Mulla on lyhyt valkoinen mekko siviilivihkimisessä ja avioliiton siunaamistilaisuudessa on pitkä vaaleanpunainen hääpuku. Samat kengät ja asusteet molemmissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elka Kirjoitettu June 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2011 Valko-musta pinkeillä tehosteilla Pituus vähän polven alle... On ihan "oikea" hääpuku, jota on vaan lyhennetty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Degas Kirjoitettu July 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2011 Vaaleansininen, 3/4-hihainen fiftiesmekko tulee mulle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheEternal Kirjoitettu July 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2011 minulla vaaleapunainen puku jossa vähän harmaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tuleva rouva Kirjoitettu October 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2011 Valkoisen mekon meinasin laittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chilinen Kirjoitettu October 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2011 Valkoinen pitkä ja muhkea morsiuspuku, oikea unelma! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merya Kirjoitettu October 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2011 Mun pukukokonaisuus on violetti-musta. Musta hame ja bolero ja violetti toppi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicsu Kirjoitettu November 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2011 Vastasin, että musta, kun en huomannut tuota "kaksivärinen" vaihtoehtoa. Pukuni siis oli musta, jossa oli lisäksi pinkkejä yksityiskohtia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aihio Kirjoitettu January 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2012 Punaisesta puvusta olen vuosikaudet haaveillu, ja olisihan se aika hienoa mennä samanvärisessä puvussa naimisiin kuin oma äiti. mikään ei kuitenkaan ole kiveen kirjoitettua, eli mieli saattaa vielä muuttua jos löytyykin aivan mieletön valkoinen puku. Kirkkaan valkoistan en silti ota mistään hinnasta, kyllä valkoisen pitää sitten olla murrettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terei Kirjoitettu January 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2012 (muokattu) ---Eipä mun tänne pitäny vastata, eihän meillä ole siviilivihkimistä! Muokattu: January 3, 2012, käyttäjä: Terei Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pienisielu Kirjoitettu January 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2012 Tummansininen on minun pukuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miili Kirjoitettu January 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2012 Valkoinen täyspitkä hääpuku huntuineen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinin Kirjoitettu January 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2012 Valkoinen. Huntu myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premnas Kirjoitettu January 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2012 Tummansininen polvipituinen puuvillahame, jossa helmassa semmosia ommeltuja sinisiä ja ruskeita pitsipyöryläkoristeita. Ruskea vähän nätimmin leikattu t-paita ja musta tai tumma liivi päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCH Kirjoitettu January 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2012 Valkoinen, murrettu sävy. Sopii parhaiten näin ruskeahiuksiselle Malliltaan kapealinjainen, yksinkertainen malli, mutta tyylikäs. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
030312 Kirjoitettu January 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2012 Puku on kultaista satiinia, jonka päällä on kuparin väristä organzaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakiitti Kirjoitettu April 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2012 Oman pukuni olen ajatellut olevan musta, jossa on valkoisia tai punaisia koristeita. Puku tulee varmastikin muuten malliltaan muistuttamaan ihan perinteistä A-linjaista morsiuspukua. Se perinteinen valkoinen ei vain ole se "minun juttu" . Muuten hääjuhlamme tuleekin varmasti olemaan aika perinteinen hääjuhla, ainoana poikkeuksena vain on tosiaan se kirkkovihkimisen puuttuminen, sillä emme kumpikaan kuulu kirkkoon . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toscha Kirjoitettu April 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2012 (muokattu) - Muokattu: December 15, 2020, käyttäjä: toscha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu April 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2012 Mulla on ihan perusmusta mekko maistraattiin. Eihän ne mitkään hautajaiset ole, mutta kun sattuu kaapista valmiiksi löytymään, enkä muunvärisiä omista. Musta on aina tyylikäs.Meillä kyllä tosin on siunaus seuraavana päivänä kirkossa, sekä juhlat seuraa perästä, että kyllähän sinne se valkoinen unelma sitten laitetaan (sekään ei kyllä läheskään kokonaan valkoinen, suurilta osin nimittäin oranssi ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts