Katjuska76 Kirjoitettu May 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2006 Lila tunika ja housut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silver Kirjoitettu May 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2006 Valkoinen pitkä hääpuku, merenneitomainen. Olkapäiltä tulee pitkä "huntu", oikeastaan laahus. Sellainen hiukan "keskiaikaisen" näköinen. Puuttuu sulhon mukaan vain linnanneidon kartiolakki päästä ;D Mua huolestuttaa miten paljon helmat ja laahus likastuu kun meidät vihitään ulkona. :-/ Toivottavasti ei ainakaan sada. (Ostin kyllä ISON sateenvarjon, silloin ei pitäis sataa kun siihen on varautunut: Murphyn laki) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hippolyta Kirjoitettu June 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2006 viininpunainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamanteri Kirjoitettu June 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2006 Mulle tulee petrolinsininen alaosa ja punainen yläosa, jossa on kultakirjailua. Kankaat toin Intiasta, ja uskoisin ettei tuollaista yläosan kangasta tule toista vastaan. Käytin meinaan hivenen luovuutta sen ostossa. Yläosan kangas on meinaan valmis iso huivi, ei mitään metritavarana myytävää kangasta. Ihastuin siihen todella paljon, ja kun en löytänyt sitä kankaana niin ostin tuon huivin. Siitä tulee myös miehelle liivi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mandanen Kirjoitettu June 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2006 Valkoinen, johon on kirjailtu liljoja. Valitsin tämän, toinen vaihtoehto olisi ollut punainen, nätti sekin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lâle Kirjoitettu June 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2006 Kirkas keltainen, samanvärinen ohut huivi harteille ja kultaiset kengät.Turkin häihin sit oikea valkoinen hääpuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowan Kirjoitettu June 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2006 Sammalenvihreä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulenvire Kirjoitettu June 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2006 Khakivihreä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hymy(Guest) Kirjoitettu June 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2006 minulla ihana oranssi...Laittaisin kuvan jos osaisin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu July 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2006 Valkoinen, ihan perinteinen hääpuku, jossa tosin muunväristä somistusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mana Kirjoitettu July 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2006 Minulla oli hieman mustaan taittava tummanvihreä, jossa myös mustaa organzaa lisukkeena Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
javu Kirjoitettu July 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2006 tulevan vaimon puolesta vastaan: hopeanvärinen ihonmyötäinen puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pink Lady Kirjoitettu July 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2006 Nyt olen sitä mieltä, että vaaleanpunaisessa, mutta olen menossa katsastelemaan ALEsta hääpukua, joten voin päätyä valkoiseenkin. Vastasin kuitenkin muu väri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lady elokuu Kirjoitettu July 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2006 Vaaleapohjainen mekko, jossa kukkia. Päällä pieni valkoinen hohtava jakku, jossa violetinväristä kirjailua. Kengät ja sukat valkoiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aavatar80 Kirjoitettu August 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2006 Sininen se tulee olemaan..sitä en vielä tiedä, onko vaaleansininen vai tummansininen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Silkkimekko(Guest) Kirjoitettu August 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2006 Maistraatissa mun puku on oliivinvihreä alle polven ulottuva hame ja vihreä jakku, jossa on kirjottuja kuvioita. Molemmat silkkiä. Lisäksi musta toppi ja paljettikengät. Meillä on pari päivää myöhemmin kirkossa avioliiton siunaus, jossa mulla on sitten eri puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PaUguard Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 "Jokin muu väri, mikä?"Violetista loimusametista muotoutuu tuleva hääpukuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
she Kirjoitettu August 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2006 Valkoinen se on ja ihan morsiuspuku. Ei mikään perinteinen, vaan yksinkertainen, kapealinjainen ja olkaimeton, hartioille punainen hartiahuivi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ren Kirjoitettu September 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 6, 2006 Meille tulee sitten joskus siviilivihkiminen juhlapaikalla. Minä haluan ihan perinteisen moriuspuvun ja muutenkin melko perinteisen hääjuhlan - poikkeuksena vain, ettemme kumpikaan kuulu kirkkoon eikä vihkipuheissa tai missään ole viittauksia uskontoon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virvatuli Kirjoitettu September 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2006 Mulla oli kullan väriset housut ja pääväriltään turkoosi, ruutukuvioinen, yläosa. Silkistä kummatkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katjuska76 Kirjoitettu September 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2006 Lila tunika ja lilat housut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
goottimorsian Kirjoitettu September 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2006 Mulle tulee viininpunainen korsettiyläosa ja valkoinen hame, jossa punaista kirjailua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mesimarja Kirjoitettu September 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2006 Maistraatissa musta jakkupuku ja valkoinen tunika. Juhlapaikalle laitan vihreä-luonnonvalkean morsiusmekon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightfall Kirjoitettu September 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2006 Maistraattiin ja sen jälkeiselle ravintolaillalliselle laitan pikkumustatyylisen, ihan ns. tavallisen juhlamekon, ja tehosteeksi kullanvärisen huivin. Seuraavan päivän juhliin sitten vihreä iltapukutyyppinen puku ja samainen kullanvärinen huivi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villi Kirjoitettu September 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2006 Musta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts