Guest Marienne Kirjoitettu February 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2006 Olen suunnitellut pukevani päälleni punaisen leveän hameen ja kultaisen korsetin, mutta toisaalta en ole vielä täysin hylännyt ajatusta valkoisesta puvusta. Vastasin kuitenkin punainen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu February 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2006 Minulla puku oli osin (luonnon)valkoinen. Alaosa oli siis tuota valkeaa ja yläosa violetti.Meidät vihittiin juhlapaikalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiore Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Vastisin musta, yläosa tosin on hopean harmaa. Niin ja meidät vihitään maistraatissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nerdinna Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Upea, näyttävä ja ruskea!Valkoinen ei todellakaan sopinut mulle, henkisesti eikä fyysisesti. Muutamaa valkoista pukua kokeilin, ja mielestäni näky oli naurettava. Ikäänkuin grand old lady olisi yrittänyt uskottavasti esittää jotain sievistelevää pikkutyttö-neitsyt-söpöliiniä. ;DTäytyy vielä varmuuden vuoksi lisätä, että en todellakaan ole sitä mieltä, että kaikki valkoisiin pukeutuvat morsiot näyttäisivät naurettavilta tai pikkutytöiltä tai jotain sinnepäin. Joillekin se sopii ja eräille ei.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabi Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Kokovalkoinen puku aiheuttaa myös mulle henkisiä hiertymiä. Kävin kyllä sovittamassa muutamaa ja vaikka ne olivat tavallaan ihan hienoja, ne muistuttivat mua värinsä takia enemmänkin kirkollisesta albasta kuin juhlapuvusta. Pukuni alaosa on kuitenkin valkoinen. Yläosa taasen on punainen ja olkaimeton. Olisin ottanut kokopunaisen puvun, mutta Sincerityn malli 3092 vei sydämeni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pii314 Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Molemmilla kokomusta. Kengissä EHKÄ väriä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katja A Kirjoitettu February 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2006 Kermanvärinen puku! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EverDreamer Kirjoitettu February 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2006 Viininpuna-musta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijutiira Kirjoitettu February 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2006 Muutamaa hieman erisävyistä valkoista, kuitenkaan ei "perinteinen" hääpuku vaan housut ja toppi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neferty Kirjoitettu February 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2006 Vastasin "punainen": viininpunainen pitkä iltapuku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elaine81 Kirjoitettu February 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2006 Puvusta tulee luonnonvalkea. Toisaalta ihastuin erääseen luonnonsilkkikankaaseen joka oli beige/kulta joten tässä vielä mietitään. Malli on olkaimeton A-linja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Emilou Kirjoitettu February 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2006 Oman pukuni alaosa on kullanvärinen ja yläosa ruskea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lepinkäinen Kirjoitettu February 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2006 Vaaleansininen. Teetin Thaimaassa itselleni kaksiosaisen thaisilkkisen juhlapuvun, jota tiesin pitäväni ensi kertaa häissäni. Valkoinen ei käy sitten myöhemmin, kun kuitenkin haluan pitää pukuani myös muissa tilaisuuksissa. On tarpeeksi juhlava, että tunnen itseni morsiameksi, ei rusetteja tai ruusuja, mutta silti tyylikäs ja nätti. Jakkupuvussa en viihdy, eikä se muutenkaan olisi ollut tarpeeksi hieno, kun kuitenkin mennään koreasti syömään jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rumpink Kirjoitettu March 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2006 Nimimerkkini tuli vuokrapukuni väristä.Tämä taitaa olla juuri se väri, muttei minun pukuni: http://www.morsiusgalleria.com/assets/images/cordy200.jpgSopi paremmin iholleni kuin aivan valkoinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tupunen Kirjoitettu March 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2006 Punainen mekko, joko kaapissa jo odottava tai vielä kaupassa oleva. Kukissa on sitten valkoista, kermaa, vaaleanpunaista sekä lilaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu March 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2006 Minulla oli lila puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susakeiju Kirjoitettu March 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2006 Kaksi osainen viininpunainen puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tepe Kirjoitettu March 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2006 Vaalea kulta. Olisi tosin samanvärinen vaikka meidät vihittäisi kirkollisin menoin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corpse Bride Kirjoitettu March 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2006 Luonnonvalkoinen liiloilla reunuksilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trixy Kirjoitettu March 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2006 Täys valkoinen huntuineen kaikkineen. Haluan ihan perinteisen puvun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pashmina Kirjoitettu April 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2006 Minulla on siviilivihkimisessä Marimekon pellavamekko, Kivet-sarjaa, jossa mustia kuvioita vihreällä pohjalla ja jalkaan laitan rennot mustat Vagabondin sandaalit. Seuraavan päivän juhlassa sitten ihan perinteinen valkoinen/ivory morsiuspuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neonilla Kirjoitettu April 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2006 Minulla oli kaksiosainen murrettu punainen ja malli oli jostain näiltä sivuilta bongattu.Minulle puvun väri oli hyvin selvä - pidän punaisesta ja oranssista, enkä voinut kuvitellakaan pukevani päälleni valkoista hääpukua. Meidät vihittiin hääpaikalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirgelin Kirjoitettu May 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2006 Vaalea pinkki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MangoMango Kirjoitettu May 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2006 Tumman ruskean aion hankkia jostain. Polvipituinen, tyylikäs mekko olisi haaveissa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aresina Kirjoitettu May 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2006 Ei ole harmainta hajuakaan vielä :-/ , ei nyt ainakaan valkoista, koska sellaista on päällä sitten kun kirkossa siunataan - täytyypä alkaa ihan miettimään...varmaan menee ihan fiilispohjalta eli kun näkee sykähdyttävän koltun niin väristä viis ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts