niinuzka Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 (muokattu) Olen miettinyt pääni puhki erilaisia vaihtoehtoja vihkimisen osalta.Siviilivihkiminen meille tulee,se on jo täysin selvä mutta nyt olen alkanut miettimään että olisikohan tuo niin "kamalaa" jos menisimme maistraatissa naimisiin perjantaina vanhempien läsnäollessa ja itse juhlat olisivat sitten lauantaina ja niihin tulisi sitten enemmän porukkaa,lähimmät sukulaiset ja ystävät ?!Jos tällaiseen vaihtoehtoon päädymme niin miten pukeutuminen?Eli jos vuokraan morsiuspuvun ja pitäisin sitä maistraatissa,niin voinkohan pitää kyseistä pukua myös seuraavana päivänä juhlissa vai onkohan se jotenkin "tyhmää" pitää pukua sellaisten joukossa jotka eivät ole edes vihkimistä nähneet ?Miten teillä muilla jotka ovat kyseisenlaiset häät pitäneet?Neuvoja kaipailen todella kipeästi . Muokattu: April 20, 2008, käyttäjä: niinuzka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 Meillä vihkiminen suoritetaan perjantaina maistraatissa. Pyrimme tekemään sen mahdollisimman epäromanttisesti ja pelkistetysti. Pukeudutaan siisteihin arkivaatteisiin.Lauantaina on sitten juhla, jossa on myös oma seremonia (ei mihinkään uskontoon liittyvä). Pukeudun teetettyyn juhlapukuun (ei ihan perinteinen vaalea hääpuku) ja sulhanenkin on juhla-asussa. Vieraita n. 40; molempien perhe + ystäviä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu April 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2008 Yhdistin kaksi häät kahdessa osassa-ketjua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninnico Kirjoitettu April 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2008 ei vielä kokemusta mutta toukokuussa mekin noin teemme.Ensin kahdestaan vihittäviksi. Siitä kahden päivän päästä sukulaisten kanssa syömään. Ja sitten ilmoitellaan vasta ystäville jotka kutsutaan grillibileisiin kunhan toinen patio pihalla on valmis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
80809 Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Olen miettinyt pääni puhki erilaisia vaihtoehtoja vihkimisen osalta.Siviilivihkiminen meille tulee,se on jo täysin selvä mutta nyt olen alkanut miettimään että olisikohan tuo niin "kamalaa" jos menisimme maistraatissa naimisiin perjantaina vanhempien läsnäollessa ja itse juhlat olisivat sitten lauantaina ja niihin tulisi sitten enemmän porukkaa,lähimmät sukulaiset ja ystävät ?!Jos tällaiseen vaihtoehtoon päädymme niin miten pukeutuminen?Eli jos vuokraan morsiuspuvun ja pitäisin sitä maistraatissa,niin voinkohan pitää kyseistä pukua myös seuraavana päivänä juhlissa vai onkohan se jotenkin "tyhmää" pitää pukua sellaisten joukossa jotka eivät ole edes vihkimistä nähneet ?Miten teillä muilla jotka ovat kyseisenlaiset häät pitäneet?Neuvoja kaipailen todella kipeästi .ei todellakaan ole tyhmää, niin mäkin teen, pe maistraattiin puku päällä, ja seuraavana päivänä pippalot niin laitan puvun sinne..meillä näytetään siellä la juhlassa vihkiminen videolta.saa ainakin kahtena päivänä laittautua oikeen kunnolla. kuiteskin maksanu mukavan summan puvusta niin kyllä sitä sit tarvii myös pitääkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuorotyttö Kirjoitettu June 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2010 Itsekin olen pyöritellyt eri vaihtoehtoja päässäni kohta hermoromahdukseen asti.. Tällä hetkellä arvotaan näiden kahden välillä.; A) siviilivihkiminen maistraatissa kahdestaan, todistajat talon puolesta ja vuoden päästä ensimmäisenä hääpäivänä kirkollinen siunaus ja juhlat sekä perheelle että ystäville. Tässä vaihtoehdossa haluaisin kuitenkin pitää tuon vuoden meidän kahden salaisuutena, että olemmekin jo naimisissa ja asia selviäisi vasta kirkollisen siunauksen yhteydessä. Tämä olisi muuten paras vaihtoehto, mutta mietityttää pystyisimmekö pitämään asian salassa koko vuoden. Sulho ainakin on juotuaan erittäin riskialtis tekijä ja voi vahingossa salaisuduen paljastaa.. En oikein näe ideaa järkätä enää häitä jos kaikki jo tietävät että olemmekin jo naimisissa, joten suuri riski että jääkin sitten juhlat kokonaan pitämättä! vihkiminen kirkossa perheiden läsnäollessa ja yhteinen ruokailu tämän jälkeen. Reissuun heti tämän jälkeen ja niille ketä uskomme asian kiinnostavan lähtee postiin ilmoitus että menimme naimisiin, mutta juhlan paikka on vasta selvittyämme ensimmäisestä vuodestamme avioparina. (Tässä ilmoitamme siis jo juhlapäivän tyyliin Save the date)Eli juhlisimme suuremmalla porukalla sitten ensimmäistä hääpäiväämme, mutta näissä juhlissa haluaisin kuitenkin tanssia häätanssin, leikata kakun yms, kuitenkin rentoon tyyliin ja huumorimielessä että vedetäänpäs nyt nämäkin pakolliset kuviot läpi! Mutta silloin olisi tosiaankin pelkät juhlat, ei avioliiton siunausta. Juhliin ajattelin koota valokuvakansion häistämme, kansiossa papin puhe ym. ja ehkä kuvia siitä mitä olemme tehneet ensimmäisenä vuotenamme avioparina. Mitä vieraat mahtaisivat ajatelle tuollaisista juhlista? Naimisiinmeno on siinä vaiheessa kuitenkin jo vanha juttu, joten jaksaako sitä enää kukaan juhlia?Mielipiteitä, ideoita, ehdotuksia?!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts