Choko Kirjoitettu May 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2007 Kyllä meille tulee kaasot ja bestmanit maistraattiin. Toinen kaasoni on serkkuni ja toinen on siskoni. Mieheni bestmanit on hänen kaksi parasta kaveriaan. Haluaisin myös siskoni lapset sinne mukaan, koska hänen poikansa on minun kummipoika ja voisi ihan hyvin olla se joka antaa sormuksen. Ja tyttö 2 v voisi vaan olla söpönä siellä! ;D Serkkukaasoni on kova keksimään runoja, joten hän voisi keksiä runon sinne, ja myös itse juhlaan. Ja siskokaasoni on ihan muuten vaan tukena pikkusiskollensa. Ehkä kutsutaan myös vanhemmat. Täytyy katsoa vaan että mahtuuko sinne niin paljon väkeä. Että tällästä meillä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-PikkuMyy- Kirjoitettu December 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2007 Kyllä meilläkin on alusta asti ollut selvää, että kaasot ja bestman tulevat mukaan maistraattiin ja toimivat samalla todistajina. Itse ainakin haluan vihkimishetkestä mahdollisimman hienon ja ihanan, onhan kyse meidän hääpäivästä. uskon, että läheisten ihmisten läsnäolo tekee tilaisuudesta täydellisen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
80809 Kirjoitettu January 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2008 kyllä meillekin on tulossa kaaso ja bestman, tai ehkä kaksi kaasoa.mun mielestä maistraatti vihkiminen on aivan yhtä ihana juttu kun kirkossa vihkiminen, maistraattiin saakin tulla mukaan 15-20 vierasta, tai siis ton verran sinne mahtuu.elikkä ne tärkeimmät ihmiset:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts