UusiKuu Kirjoitettu June 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2005 Tahtoisin ilman muuta tämän kappaleen kirkkoon. Olen valmis valitsemaan kirkonkin (Helsingissä) kappaleen mukaan, eli sellaiseen paikkaan, missä tämä onnistuisi.Instrumentilla ei ole niin väliä, lieneekö viulu helpoin? Onnistuukohan uruilla? Kaikki kokemukset otetaan vastaan. Olen siis valmis tarvittavien muusikoiden hankintaan, jos kanttori ei uruilla voi/halua/ole sopivaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wibbe Kirjoitettu June 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2005 Mä haluaisin tuon kans. Se on ehdottomasti kaunein mahdollinen kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiV. Kirjoitettu October 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2005 Toivottavasti tieto vielä auttaa, mutta itse olen soittanut kokoonpanolla viulu, alttoviulu ja sello kappaleen helsinkiläisessä kirkkossa. Toimi hyvin, käytettiin nuotteina pianosovitusta. 2viulua ja sello on myös ok. Hääpari ja vieraat olivat tosi tyytyväisiä ja ihan kyynelissään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cara Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Myös ammattilaispalstalla on keskustelua aiheesta:http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb21/Y...?num=1129824935muoks: linkki korjattu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
UusiKuu Kirjoitettu December 7, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2005 Sellaista vielä, että mistäköhän voisi tiedustella esim. Heidin mainitsemia kokoonpanoja eli muusikkoja? Paljonkohan maksaisi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiV. Kirjoitettu January 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2006 Sibelius Akatemian Ylioppilaskunta ainakin välittää kokoonpanoja, joista vähintään yksi soittaja opiskelee akatemialla. Hyvä palvelu- kerrot sinne mitä tahdot ja he sitten ehdottavat sinulle kokoonpanoja ja antavat yhteystietoja. Hintaa vaikea sanoa- jos kyse yhdestä kappaleesta niin ei luulisi paljon kustantavan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts