happybride Kirjoitettu May 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2004 Tietääkö kukaan, mistä voisi löytää soitettuna Enkelin rukous -laulua? Sanat on todella kauniit, mutta en osaa nuoteista hahmottaa, miltä se kuulostaa... ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ansu78 Kirjoitettu May 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2004 Mä oon lukenu jostain, että kyseistä laulua ei oo levytetty. En sit tiedä, ett onko tilanteeseen tullu muutosta. Mut laulu kuulostaa ainakin mun mielestä tosi kauniilta (oon sitä pianolla soitellu)! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu May 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2004 En minäkään tiedä, että sitä olisi levytetty.Kaunis se on kuitenkin. Lauloin sen juuri meidänhäämusiikkikonsertissa ja monet siellä olleet valitsivatjuuri sen laulettavaksi häissään.Tuossa sitä juuri kuuntelin levyltä ja on se vaan nätti kappale Muoks: Tänne sivuhuomautuksena, että olen nyt levyttänyt tuon kappaleen viime keväänä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiitiäinen Kirjoitettu May 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2004 Mistä siihen saa nuotteja? Mun pitäis soittaa jokin kaunis kappale viululla reilun kuukauden päästä häissä, eikä sopivaa kappaletta vaan vieläkään ole löytynyt... HELP! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu May 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2004 Mistä siihen saa nuotteja? Mun pitäis soittaa jokin kaunis kappale viululla reilun kuukauden päästä häissä, eikä sopivaa kappaletta vaan vieläkään ole löytynyt... HELP!Täältä löytyy:http://www.uta.fi/~laura.talja/nuotit.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiitiäinen Kirjoitettu June 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2004 Kiitos kaunis!!! Ja nyt äkkiä kotiin pianon viereen tapailemaan... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
happybride Kirjoitettu June 23, 2004 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2004 APUA!Nuotit eivät avaudu enää noilta sivuilta ja lupasin lähettää ne kanttorille tänään!!! Häihin 10 päivää ja näin kävi! Mistä muualta voi saada nuotteja, onko tietoa?!??! PANIIKKI!!! ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -Tikkis- Kirjoitettu June 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2004 happybride: Kokeilehan uudelleen. Laulajan antama nettilinkki aukesi ainakin meidän koneella ilman vastalauseita. Joten hengitä rauhallisesti ja kokeile uudelleen! Toivotaan, että aukeaa myös sulle, niin saat laitettua kanttorille ne eteenpäin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu June 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2004 APUA!Nuotit eivät avaudu enää noilta sivuilta ja lupasin lähettää ne kanttorille tänään!!! Häihin 10 päivää ja näin kävi! Mistä muualta voi saada nuotteja, onko tietoa?!??! PANIIKKI!!! ???Ootkos hei juuri tämä morsian, jolle juuri lähetin ne nuotit? Jos et, niin laita viestiä.Mä sain ne aukeamaan ihan hyvin netistä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sunny Kirjoitettu July 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2004 Lähettäkää Laura Taljan sivuilta terveisiä laulun tekijöille, että olisiko heillä vielä kasettia myytävänä- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu July 2, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2004 Lähettäkää Laura Taljan sivuilta terveisiä laulun tekijöille, että olisiko heillä vielä kasettia myytävänä-Onko heillä ollut kasettina tää laulu? Laulettuna/soitettuna?.....En tiedä, että sitä olisi ainakaan levytetty.Mullakin se löytyy mun laulamana ja miehen äänittämänä, kun lauloin sen häämusiikkikonsertissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasti Kirjoitettu October 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2006 Mirja poikkeus on nyt levyttänyt kyseisen kappaleen. Itse tilasin levyn suoraan häneltä. Kaunis kappale! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu October 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2006 Mirja poikkeus on nyt levyttänyt kyseisen kappaleen. Itse tilasin levyn suoraan häneltä. Kaunis kappale!siis minä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiirenkorva Kirjoitettu April 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2007 Kiitos nuoteista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hattara09 Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 kuinka tämän kappaleen saisi kuunneltavaksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esa Kirjoitettu July 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2008 kuinka tämän kappaleen saisi kuunneltavaksi?Mitä jos kokeeksi ottaisit yhteyttä vihkikirkkosi kanttoriin? Ehkä kirkossa on häämusiikkilevyjä, joita voi kuunnella. Tai ehkä voit peräti pyytää häntä laulamaan kappaleen sinulle malliksi. Kanttorin työhön kuuluu musiikkiasioissa neuvominen, kun vain aikaa on riittävästi. Samalla hän voi kertoa, millainen musiikki vihkimiseen sopii ja kuinka musiikkia kannattaa suunnitella. Ja varmasti kanttorista on apua häämarssienkin kanssa! Mahdolliset erimielisyydetkään eivät paisu riidoiksi kun niistä puhuu ajoissa, ja kun tutustutte kanttoriin, hän saattaa osoittautua jopa ihan kunnon tyypiksi eikä pelkäksi kannoksi kaskessa.TerveisnEräs kanttori Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bondgirl Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Hiphei!En myöskään saanut netissä olevia linkkejä kappaleen nuotteihin auki...Joten jos jollain on Enkelin rukouksen nuotit PDF-tiedostona olisi mukavaa saada ne.Lisäksi kaipailen myös nuotteja Petri Laaksosen kappaleeseen Rakkauden liekkiOsoitteeni on [email protected]. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts