Guest angel_a Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 mie niin tahtoisin tuon love and marriagen ulosmarssiksi..kuulostaisi muuten aika lystikkäältä uruilla, voisin kuvitella..jos vain pappi ja kanttori suostuisi mutta nyt suurin ongelma on, etten löydä nuotteja netistä ja kirjastoon en pääse. Tietääkö kukaan mistä löytäisi nuotit valmiiksi jos vaikka kanttori suostuisi, olen epätoivoinen! :-[ :'(Sitten jos jollakulla soinut kyseinen kappale kirkossa jo niin kertoisitteko minulle miltä kuulosti uruilla ja mitä mieltä pappi/kanttori oli? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omm Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 ^Tuo kannattaa kyllä tarkistaa seurakunnasta, ennen kuin näkee paljon vaivaa nuotin hankkimisessa. Monissa seurakunnissa on se linja, että kirkossa soitetaan hengellistä musiikkia eikä varsinkaan avioliittoa pilkkaavaa musiikkia (toki tuo tulisi ilman sanoja, mikä vähän lieventää, mutta sanat siihen kuulijoilla assosioituvat). Tietysti tuon biisin voisi soittaa vaikka hääpaikalla sisään tullessanne tms., jos (kun) se ei kirkkoon istu . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest angel_a Kirjoitettu April 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2007 On se kuulemma muutamalla tyypillä soinut, ollut vain kanttorin ja papin päätöksestä kiinni, ja eihän tuo kipale ole edes jumalaa pilkkaava vaan kertoo avioliitosta. Olen käynyt sanat läpi ja niissä ei pitäisi olla mitään sellaista joka ei soveltuisi kirkkoon. Soittaahan ne jo siellä star wars biisejäki joka mun mielestä enemmän kiellon arvoinen kuin frank sinatran kappale. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts