WG Kirjoitettu January 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2005 Sulho varasi sekä kirkon että juhlapaikan puhelimitse. Ensin tosin alustavasti ja vahvisti sitten myöhemmin. On myös pyydellyt tarjouksia pitopalveluista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aunukki Kirjoitettu January 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2005 Minun sähköpostilla varattiin, mutta sulhonkin nimi alla. Naapuriseurakunnan kirkko, sopivan pieni meidän häitä varten. Pappi pitäisi vielä varata erikseen. Voi käydä niin, että varmistan kirkon varauksen vielä monta kertaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merilin Kirjoitettu January 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2005 Meillä kirkon varasi minun äitini. Kirkko on synnyinseurakunnan kirkko ja koska voin aika huonosti päivisin soitella minnekään, niin ystävällisesti äippä lupasi sen tehdä. Meillä ei kyllä kumpikaan ottanut tästä hernettä nenään, oltiin vaan tyytyväisiä kun homma tuli hoidettua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Magiatar Kirjoitettu March 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2005 Minä varaan sen. on miun kotikunnan kirkko. Meille se on nyt aivan sama kuiten kumpi sen tekee, mutta ei se nyt mun mielestä ole anopin tehtäviä, jos sä haluut et miehesi sen tekee.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heather06 Kirjoitettu March 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2005 Minähän se otin ja soitin ja varasin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Selleri6 Kirjoitettu March 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2005 Sulho varasi. Kirkko ei ole meille entuudestaan muuten tuttu, kuin että jouluna oltiin siellä joulukirkossa (ja siitä se idea sitten lähti...). Kyseisen seurakunnan kirkkoherra tosin on sulhon siskon ja tämän miehen (molemmat pappeja) tuttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Winter_Bride Kirjoitettu March 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2005 minä varasin. Kotiseurakunnan kirkko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pimpuli Kirjoitettu April 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2005 Minä itse varasin kirkon omasta vanhasta kotikaupungistani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest assi Kirjoitettu April 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 2, 2005 Kävimme yhdessä varaamassa, yhdessä kun olemme naimisiinkin menossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanjushka Kirjoitettu April 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2005 Tuleva mieheni varasi kirkon! Kirkko on minulle kuitenkin lapsuudesta tuttu ja todella kaunis VANHA kirkko. Sen käytävää (ensimmäisen kerran) olen kävellyt lapsena enkelin vaatteissa ja lukenut joulu evankeliumin. Siellä olen ollut myös lapsena joulu kirkossa ja kevät kirkossa olen käynyt. Siellä päätin kauan sitten meneväni naimisiin ja mieheni oli samaa mieltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poispois Kirjoitettu April 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2005 (muokattu) . Muokattu: February 24, käyttäjä: Piina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 50806 Kirjoitettu April 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2005 Minä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu April 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2005 Minä varasin meillä vaikka on miehen kotikirkko. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amazon Kirjoitettu April 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2005 Minä varasin. Kyseessä on sulhasen kotikirkko ja nykyään myös minun koska täällä molemmat ollaan kirjoilla. Varausta helpotti myös se, että olin srk:lla töissä silloin joten helppo oli ottaa kalenteri käteen ja merkata sinne... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trinity79 Kirjoitettu April 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2005 Morsian. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katrime Kirjoitettu April 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2005 Sulho varasi kirkon koska minä olen hoitanut lähes kaikki muut asiat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AAnne Kirjoitettu April 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2005 Minä sen varasin, sulhanen oli sillon just muualla koulutuksessa. Muuten varmaan oltais yhessä käyty varaamassa. Ja kun mä oon niin malttamaton vielä niin piti sitten reilusti ajoissa varata ;DSulhanen olis varmaan sit muutamaa kuukautta aikasemmin ajatellu että pitääpäs varata kirkko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian_2005 Kirjoitettu April 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2005 Me varasimme yhessä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
day_dreamer Kirjoitettu April 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2005 Meillä sulhanen hoiti kirkon varauksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OnnenPupu Kirjoitettu July 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2005 Sulkki varasi, mutta itse soitin sinne uudelleen ja vaihdoin vihkiaikaa vielä muutamalla tunnilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lydia. Kirjoitettu July 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2005 Sulhanen varasi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebel_yell Kirjoitettu August 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2005 Meillä minä eli morsian varasin kirkon. Olisihan sulhanenkin sen voinut varata, mutta nyt näin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NamiNami Kirjoitettu August 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2005 Yritimme molemmat soittaa ja varata kirkkoa, mutta koska ei päästy läpi puhelimella, sulho otti auton alleen ja meni henk.koht. seurakuntatoimistoon varaamaan ajan ;D Uljas prinssini :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest empu Kirjoitettu August 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2005 Minä eli morsian hoidan kirkkoasian. Sulkilla puolestaan on tarjoilu tehtävänään, alan miehiä kun on eikä kyllä itse tee, mutta suhteilla ulkopuoliselta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moonmaid Kirjoitettu August 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2005 Sulhohan sen hoiti. Minä kun en halunnut työpaikalta soittaa ja paljastaa suunnitelmiamme, ja kullalla oli vapaata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts