Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu August 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2005 sulho varasi kirkon ja juhlapaikan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eppi Kirjoitettu August 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2005 Sulhanen varasi ja hyvin hoitui Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
metsatahti Kirjoitettu August 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2005 Minä varmaankin. Sulho ei ole kovin innostunut virallisten asioiden hoitaja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu August 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2005 Käytiin yhdessä kirkkoherranvirastossa varaamassa, mutta vastasin nyt kuitenkin morsian, koska minä hoidin puhumisen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hienostolainen Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Sulhanen varasi, minä olin aiemmin tiedustellut eri aikoja, joista sitten valittiin. Helsingissä onnistui sähköpostilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anina Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Joku muu, kuka: Yhdessä varattiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanjuzka82 Kirjoitettu August 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2005 Minä sen soitin ja varasin.Kyseessä syntymäkaupunkini, jossa ei asuta tällähetkellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2006 Kirjoitettu August 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2005 Me ollaan siis yhdessä menossa varaamaan kirkkoa, tai sitä jonottamaan kun on siihen mehdollisuus. Koska en yksin haluu istuskella siellä pihalla ja saattaisin nukhtaa ja se varaaminen jäisi siihen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pikkupeikko Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Yhdessä kävimme seurakuntatoimistossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MaaritK Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Minähän sen varasin. Sulhanen ois kumminkin ruvennu kyselee ekaks multa et mitä mun pitää sanoo sinne ja plaa plaa, et helpompi hoitaa ite... :) ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapiska Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Itse taisin varata. Tosin kyseessä olikin mun kotikaupunkini ja kirkko, jossa minut on kastettu ja jossa olen päässyt ripille, joten ehkä luontevampaa, että itse varasin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
teealaura Kirjoitettu October 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2005 Minä varasin... Ihan sen takia, että jos sen olisi tuon pikku kultani huoleksi jättänyt, niin tuskin olisi missään kirkossa mitään... Parempi varmistaa itse. Kirkko on vanhempieni kesämökki kunnan kirkko, se vain on niin ihana, että sinne sitten mennään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanna74 Kirjoitettu October 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2005 Minä varasin tai no yhdessä mentiin kirkkoherranvirastoon, mut miä puhuin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampsu Kirjoitettu October 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2005 Minä varasin. Mies kun ei kuulu luterilaiseen seurakuntaan, niin ajateltiin näin olevan parempi. Nakitin juhlapaikan varauksen sitten miehelle 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarppas Kirjoitettu October 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2005 Minä varasin netistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taika15 Kirjoitettu October 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2005 Morsian varasi kirkon, koska kirkko oli entisen kotikunnan kirkko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rintintin Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Juuri varasin ;D. 1208'06 klo 14.45 meidät vihitään Molemmat koetettiin soittaa Lohjan kirkkoherranvirastoon n. vartin ennenkuin päästiin läpi. Joten minä varasin.Edit. Siis tänään oli eka päivä kun kirkon pystyi varaamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elli-Leeni Kirjoitettu October 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2005 Minä varasin, sulho oli juuri silloin matkoilla, muuten oltaisiin menty yhdessä varaamaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintti11 Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Meillä se jäi minun hommakseni.Yritin kyllä saada sulhasta hoitamaan asian, mutta hän suostui tekemään häämatkan järjestelyt, niin tehtiin sitten "vaihtokaupat". ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sydän-nalle Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Minä varasin vaikka kyseessä on sulhasen kotikirkko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tipsuli Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Sulhanen tietysti. Jos mut haluaa naida, niin saa luvan varata kirkon, hihii.. 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helsbels Kirjoitettu December 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2005 Mina varasin kun sulho ei osaa sanoa suomeksi viela muuta kuin "nakupelle" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu December 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2005 Minähän nämä hoitelen Kyllä sulhoakin kiinnostaa, mutta hän tietää, että minä haluan vähän organisoida, joten jättää mielellään minun hoidettavaksi ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest satuhaat Kirjoitettu December 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2005 Minä varasin. Mies on jättänyt ihan suosiolla lähes kaikki suunnittelu ja järjestely hommat mulle :, tosin mun on ne myös tällä hetkellä helpompi hoitaa ku voin soitella paikkoihin millon vaan, oon tyttelin kanssa kotona... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tii-Ti Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 Yhdessä käytiin varaamassa meidän molempien (entinen) kotikirkko. Pelättiin kauheeta ruuhkaa, mutta ei onneksi ollut ainakaan vielä siinä vaiheessa - saatiin juuri se päivä ja aika mitä haluttiinkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts