Guest Pheasant Kirjoitettu January 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2013 Tiinus: kannattaa kattoa mitä oulun ev-lut. seurakunnan sivuilla sanotaan ja varmaan vielä kannattaa tarkistaa asia päivystävältä papilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2013 ^^^Kannattaa tosiaan varmistaa. Ei välttämättä tarvita kanttoria, mutta luultavasti soitettava musiikki pitää kuitenkin hyväksyttää kanttorilla, vaikka hän ei itse paikalla olisikaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helmiQ Kirjoitettu January 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2013 Onko Oulun morsmaikuilla tietoa saapiko Oulun tuomiokirkossa soittaa tulo- ja lähtömusiikkina jotakin muuta kuin perinteisiä häämarsseja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotherLion Kirjoitettu January 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2013 Terei...Onpa harmi ettette saa haluamaanne pappia Pitääpä itekkin alkaa tarkisteleen onko meidän haluamamme pappi vapaana. Terei...otitteko suoraan yhteyttä pappiin vai miten hoiditte asian? Kai sitä pitäis kanttoriinki ottaa yhteyttä jossain vaiheessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eve-82 Kirjoitettu February 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2013 Mä en edes tiedä Oululaisia pappeja ja kanttoreita ja itse haluan Prinsessa Ruususen soivan, kun kävelen alttarille ja alttarilta pois. Otan hyviä vinkkejä vastaan. Vihkiminen on Oulujoen kirkossa 26.7.2014 klo 15.00 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eve-82 Kirjoitettu March 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2013 Kokemuksia kanttori Lauri Nurkkalasta...onko hyvä soittamaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kilosilli Kirjoitettu January 23, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2015 Meillä on Oulujoen kirkko varattuna. Haluaisin papin, joka on rento, eikä liian vanhoillinen. Ja joku, joka osaisi puhua hyvin. Ei ole väliä, onko nainen vai mies. Suositelkaa jotain? Vaikka täällä tai yksityisviestillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts