H ja P 2008 Kirjoitettu August 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2007 Hei sorry : mun moka. Tosiaan tarkoitin laulua Rakkauden Liekki.....Mielessä on pyörinyt niin monia lauluja että en oikein enää itsekään pysy perässä mitke niiden nimet ovat. Häähöperyys alkaa jo iskeä tässä vaiheessa ;D :-X :-XKyllä biisi oli juuri sitä mitä olin etsinytkin. Suuri kiitos avusta. Nyt pitää vain hankkia nuotit ja sanat jostain. ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu August 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2007 :-X :-XKyllä biisi oli juuri sitä mitä olin etsinytkin. Suuri kiitos avusta. Nyt pitää vain hankkia nuotit ja sanat jostain. ;D ;DLaulun sanat ja nuotit löytyy Fazerin kustantamasta Iskelmä 2005-kirjasta. Kirjaa saa useimmista kirjastoista ja ainakin kaukolainana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu October 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 14, 2007 Uppista! [smiley=smiley_up.gif]Puolen yötä googletusta takana, mutta ei vaan löydy... Eli oiskos jollain sanat Jukka Salmisen & Pirkko Arolan lauluun Tänä aamuna aurinko nousi? Kiitos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiitus08 Kirjoitettu October 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2007 Meillä tulee kirkkoon sulhon kaverit laulamaan duettona ja soittamaan kahdella kitaralla 1-2 laulua, mutta vaihtoehtoja on vielä ihan liikaa. Sulho haluais Kirkan biisin Alku kaiken kauniin, minä taas en vielä omaa biisiäni en ole löytänyt. Finlandersin Oikeesti ois ainakin yks hyvä vaihtoehto... Se on sitten eri asia, mitä kirkossa saa soittaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sugi Kirjoitettu October 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2007 Minä pyydän kahta ystävääni tai jompaa kumpaa heistä laulamaan Anna-Mari Kaskisen minä sinua rakastan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siiriemilia Kirjoitettu October 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2007 Uppista! [smiley=smiley_up.gif]Puolen yötä googletusta takana, mutta ei vaan löydy... Eli oiskos jollain sanat Jukka Salmisen & Pirkko Arolan lauluun Tänä aamuna aurinko nousi? Kiitos. Tänä aamuna aurinko nousiTänä aamuna aurinko nousija maalasi väreilläänuudeksi mäet ja metsät,kadut herätti elämään.Tänä aamuna tunsin jälleen:Mikä vapaus hengittää. Niin kirkas on Jumalan taivas,sulaa hiljaa sydämen jää.Tänä aamuna ystävän käteenvoin sormeni pujottaa.Rakkaus, niin lähellämme,meidät löytää, saa luottamaan.Tänä aamuna tunsin jälleen...Tänä aamuna sunnuntairauhaei ole vain unelmaa.Totta se on ja se kasvaa,kerran rauhaa on täynnä maa.Tänä aamuna tunsin jälleen...Jukka Salminen - Pirkko Arolalöytyy mm. Elämän siiville laulukirjasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siiriemilia Kirjoitettu October 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2007 Anna-Mari Kaskisen sanoituksia on useissa häihin sopivissa kappaleissa. Tässä pari kaunista:Minä sinua rakastanMinä sinua rakastan, tiedän sen.Se ei ole vain hetkisen huumaa. "Se on nuotion hehku hiljainen.Se on roihua polttavan kuumaa."Se ei sammu kun saapuvat hallayöt,se ei kuole kun maassa on routa,vaan se kestää myrskyt ja tuuliset yötja se kestää on sade tai pouta.Minä sinua rakastan, katsohan,kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet.Joka päivä ne sinulle lahjoitan,jos kanssani matkalle lähdet.Ja kun kuljemme painavin askelin,ja kun aika tuo murhetta tupaan,pidän sinua kädestä hellemmin.Yha enemmän rakastaa lupaan.Minä sinua rakastan silloinkin,jos me ehdimme vanhuuden ikään.Olet minulla edelleen suloisin,eikä lämpöä sammuta mikään.Mitä siitä, jos ryppyjä poskiin saat,taikka kumaraan selkäsi taipuu.Näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat.Yhä mieleni haaveisiin vaipuu.Lasse Heikkilä - Anna-Mari Kaskinen (sanat ja sävel: Elämän siiville laulukirja)Kaikista sanoista suurinSe on kaikista sanoista suurin.Se on kirkas ja ihmeellinen. Se on kaikista sanoista kaunein. Kaikkein pieninkin ymmärtää sen.Yksi sana ja vuoria siirtyy. Yksi sana luo historiaa. Yksi sana kun sydämiin piirtyy, ilon hauraan se kukkimaan saa.Se on rakkaus, se on rakkaus, se on kaikista sanoista suurin, se on alku ja matkamme pää. Se on rakkaus, se on rakkaus, se on kaikista sanoista kaunein. Halki aikojen soimaan se jää.Se on kaikista sanoista herkin,ja sen arkakin lausua voi.Se on sydämeen piirtänyt merkin.Nyt se kaikilla kielillä soi.Yksi sana ja kaikki on toisin.Sana särkyneen voi parantaa.Kuinka sanan tuon lausua voisin,kun se sydämen syttymään saa.Se on rakkaus...Se on yllemme lausuttu kerran.Se on vahva ja muuttumaton.Se on tie, se on salaisuus Herran.Kaiken antanut meille hän on.Sillä sanalla hän pyytää meitä:Olet kutsuttu rakastamaan.Kulje luottaen uusia teitä.Sydän kiitosta on tulvillaan.Se on rakkaus...Pekka Simojoki - Anna-Mari Kaskinen (sanat ja sävel: Taivas on tie (kirja ja cd)) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pamsu Kirjoitettu October 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2007 Kiitos siiriemilia . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninni85 Kirjoitettu October 28, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2007 Mä meinaan pyytää kaveria laulaan ymni rakkaudelle...se on tuttu laulu niin sen voi pyytää ilo mielin..ja sopii varmaan kanttorille...ja pappi on sukulainen ja sano että melkein kaikki käy patsi ei mikään had rock halleluja tyyppiset.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janskun Kirjoitettu November 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2007 Onko teillä kellään olemassa tuon minä sinua rakastan-laulun nuotteja tai tietoa millä levyllä se on että voisi sen kuunnella? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu November 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2007 Onko teillä kellään olemassa tuon minä sinua rakastan-laulun nuotteja tai tietoa millä levyllä se on että voisi sen kuunnella?Löytyy Lasse Heikkilän levyltä Lauluja elämänpuusta. Samanniminen nuottivihko on hänellä myös, jossa tuokin laulu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keijis Kirjoitettu November 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2007 Meidän häissä ystävät esittivät Jukka Salmisen sinun kanssasi huomiseen. se oli aivan ihana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SutturaSaara Kirjoitettu November 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2007 Meidän häissä Matti Korkiala laulaa kappaleen Rakkaus on lahja Jumalan Lisäksi veisataan useampi virsi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukku Kirjoitettu November 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2007 Onko KENELLÄKÄÄN nuotteja Enkelin rukous -kappaleeseen? Netistä niitä ei ahkeran googlettamisenkaan jälkeen löydy. Ei viitsisi levyä ostaa sen takia... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mussu08 Kirjoitettu January 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2008 (muokattu) Etsiskelen myös nuotteja. Meiltä kyllä löytyy levy mutta se ei oikein auta. Muokattu: January 7, 2008, käyttäjä: Mussu08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
crissy Kirjoitettu January 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2008 ystäväni häissä laulettiin P.simojoen MINÄ TAHDON! Oikein ihana kappale ja tarkoitettu hääparille laulettavaksi! Löytyy nuotit mailissa jo joku haluaa=) yksi biisi on kans erittäin liikuttava NOUSEE PÄIVÄÄ, LASKEE PÄIVÄsanat: Nousee päiväMuistaa sen tytön pienen voinhan, muistaa sen pojan pienen voin. Milloin mä vanhenin, he milloin varttui noin? Kauniiksi tytön huomaan tulleen, pitkäksi pohjan tulleen niin. Eilenhän vielä kanssaan leikittiin. Nousee päivä, laskee päivä, kiitää hetket näin. Siemen niin pian maasta kasvaa auringonkukaks silmissäin. Nousee päivä, laskee päivä, kiitää vuodet niin. Talvet ja kesät toistaan seuraa, naurusta menet kyyneliin.Millaiset neuvot voisin antaa, tietänsä miten helpottaa? Päivittäin toisiltaan he parhaat neuvot saa. Tyyniltä molemmat he näyttää niin kuin hääparin kuuluukin. Alle tuon katoksen myös tahtoisin. Nousee päivä, laskee päivä, kiitää vuodet nuo. Talvet ja kesät toistaan seuraa, riemut ja surutkin kai tuo. Nousee päivä, laskee päivä, kiitää vuodet niin. Talvet ja kesät toistaan seuraa, naurusta menet kyyneliin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi31 Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 tässä mun mielestä loistava vaihtoehto häämusiikiksi vihkipaikalle, jos sieltä löytyy piano/flyygeli. meidän vihkiminen ei ole kirkossa joten urkuja ei ole vaan pelkästään flyygeli. tätä suunniteltiin esitettäväksi. mitäs tykkäätte muut tästä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna. Kirjoitettu March 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2008 (muokattu) Alkuperäinenhän on John Lennonin biisi, mutta tämä esitys on vaan niin NYYH!Grow old along with meThe best is yet to beWhen our time has comeWe will be as oneGod bless our loveGod bless our loveGrow old along with meTwo branches of one treeFace the setting sunWhen the day is doneGod bless our loveGod bless our loveSpending our lives togetherMan and wife togetherWorld without endWorld without endGrow old along with meWhatever fate decreesWe will see it throughFor our love is trueGod bless our loveGod bless our love Muokattu: March 11, 2008, käyttäjä: Nanna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuu-08 Kirjoitettu March 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2008 Meillä ei kanttori anna laulaa muita kuin virsiä tai hengellisiä lauluja Erityisesti harmittaa siksi, ettemme tienneet sen olevan kanttorista kiinni. Viime kesänä kavereiden häissä (samassa kirkossa) oli eri kanttori ja siellä laulettiin Finlandersin Oikeesti. Otin asiasta yhteyttä jopa kirkkoherraan (joka vihki viime kesänä kaverit), mutta ylin päätäntävalta on kanttorilla Mieheni pitkäaikainen ystävä oli ajatellut harjoitella meitä varten: When a man loves a womanin. Kirkkoherra vielä kommentoi, että ystävämme voi laulaa meille hääjuhlassa - ei kait Jos olisimme tienneet, olisi kirkkoon mennyt myös kanttoritoive. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timantti09 Kirjoitettu March 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2008 tässä mun mielestä loistava vaihtoehto häämusiikiksi vihkipaikalle, jos sieltä löytyy piano/flyygeli. meidän vihkiminen ei ole kirkossa joten urkuja ei ole vaan pelkästään flyygeli. tätä suunniteltiin esitettäväksi. mitäs tykkäätte muut tästä?Tykkään Täytyykin laittaa kappale korvan taakse! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmawoman Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Meillä ajatuksena on, että lähisuvun lapset laulaisivat (8-6-ja5-vuotiaat) kirkossa. Nyt mietinnässä onkin lapsille sopiva kappale. Yksi vaihtoehto on suvivirsi, mutta muitakin ehdotuksia otetaan mielellään vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Meillä ajatuksena on, että lähisuvun lapset laulaisivat (8-6-ja5-vuotiaat) kirkossa. Nyt mietinnässä onkin lapsille sopiva kappale. Yksi vaihtoehto on suvivirsi, mutta muitakin ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.Jukka Salmisen säveltämä ja Pirkko Arolan sanoittama kappale Tuulien teitä on kaunis lasten laulamana. Ei varsinainen hääaihe, mutta sopii ihan hyvin häihinkin. Sellainen yleispätevä laulu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruidje Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Meille tulee Ave Maria italiaksi laulettuna... ei varsinaisesti ev lut laulu mutta niin kaunis, papilta varmistimme etta on ok esittaa se (tosin kuulimme myos etta joissakin paikoissa tama voisi olla ongelma) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Meille tulee Ave Maria italiaksi laulettuna... ei varsinaisesti ev lut laulu mutta niin kaunis, papilta varmistimme etta on ok esittaa se (tosin kuulimme myos etta joissakin paikoissa tama voisi olla ongelma)Minä en ole koskaan törmännyt tuollaiseen, että tuota Ave Mariaa ei saisi esittää kirkossa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruidje Kirjoitettu April 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2008 Juu... meidankin vihkipappi totesi etta 'se on ihan peruskamaa, samaan jumalaanhan tassa uskotaan' :-) mutta tosiaan kuulin sattumalta eraalta tutultani etta hanen kotipaikkakuntansa pappi oli kieltanyt suomalaisen joululauluversion esittamisen (ev.lut.)joulukirkossa, koska kyseessa on periaatteessa katolinen biisi... ja myos tama vihkipappimme sanoi etta on kuullut tallaisesta kiellosta myos haiden yhteydessa :-S Han sanoi, etta paakaupunkiseudulla tuskin tulee ongelmaa missaan kirkossa tosin, mutta kannattaa siis tarkistaa jos haluaa taman kappaleen esitettavaksi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts