Guest pähkäilijä Kirjoitettu September 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2012 Onkohan kellään ollut kirkossa jenni vartiaisen kappaletta missä muruseni on? Se olis todella kaunis kappale. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
songvari Kirjoitettu February 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2013 Meille on tulossa näillä näkymin ystäväni laulamana Toni Edelmannin laulu Miten ja miksi (esitt. Samuli Edelmann). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elika Kirjoitettu February 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2013 Meille on näillä näkymin tulossa kirkkoon lauluesityksinä Minä sinua rakastan (säv. Lasse Heikkilä, san. Anna-Mari Kaskinen) ja Enkelin rukous. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu March 20, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2013 Enkelin rukous mm. löytyy levyltäni Rakkauden liekki. Minä tahdon ja Häälaulu (säv.san.Katja Kangas) löytyvät levyltäni Kaarisilta. Rakkauden liekki -levyllä on muitakin häihin sopivia lauluja. Itse laulan noita em.lauluja mielelläni ja samoin tietysti tuota Rakkauden liekkiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu March 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2013 Mä tykkäisin Anna Puun Mestaripiirroksesta. Luulisi, ettei kanttoreillakaan olisi sitä vastaan mitään.Voi kuitenkin olla, että Anna Puu jää väliin, kun sulhanen ei oikein arvosta suomalaista musiikkia. Samoin vanhat klassikot lienee pannassa. Pitää tutkia, mitä sopivaa olisi tuolla alternative rockin puolella, että saataisiin molemmille tärkeä laulu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
winku Kirjoitettu March 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2013 Minä haluaisin, että meille laulettais Niin korkea oli taivas tai Romanssi. Tosin tuon Romanssin on jo kaveri varannut omiin häihinsä (menevät naimisiin samana kesänä..) Mutta pitää vielä kanttorin kanssa keskustella asioista, hänellä varmaan myös muita ehdotuksia. (Kanttori siis laulaa meille ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiaksenmetsä Kirjoitettu May 5, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2013 Onkohan virren tilalla mahdollista laulaa hengellinen laulu Nuorten veisukirjasta (siitä punakantisesta, jota riparilla käytettiin)? Tuli tänään mieleeni, että kun ei nuo avioliittoaiheiset virret oikein ole kenelläkään hallinnassa, voisikohan vihkimisessä laulaa Tuu mun vaimoksein. Jos vaikka bestmänit säestäisivät kitaroilla, voisi tulla mukavan rento tunnelma (ehkä, tai ainakin verrattuna johonkin suht. tuntemattomaan virteen, jonka ainoastaan kanttori osaisi laulaa) mutta laulu olisi silti kirkkoon sopiva. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu May 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2013 Kaikki hengelliset laulut ovat varmasti ok ja joillekin kanttoreille käy myös kauniit rakkauslaulut. On kuitenkin ihan kohteliaisuussyistäkin vielä kiva kysyä kanttorin mielipidettä, niin silloin on otettu huomioon hänen ammattitaitoinen näkökantansa. Tosi monissa häissä kuitenkin on lauluesityksiä ja monissa myös jätetään virsi pois ja tilalla on joku muu musiikkiesitys. Itse käyn paljon laulamassa häissä ja tällainen kokemus on mulla näistä asioista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu July 27, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2013 Joku on jo saattanut linkata tämän tänne, mutta musta lista oli niin häkellyttävä, että laitan nyt. http://www.mantyharjunseurakunta.fi/00010022-laulujaListalla on kuitenkin kiellettynä esim. Hymni rakkaudelle ja Romanssi, joita hyvinkin usein mun mielestä häissä on kuulunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu July 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2013 Mun mielestä tossa ei oo mitään ihmeellistä. Hyvä että kerrottu etukäteen ni ei tuu yllätyksiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu July 28, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2013 Erittäin asiallista todellakin ilmoittaa etukäteen. Bongasin tän siis Hakanpään sivuilta kirkkomusiikin "mustana listana". Tottakai ymmärrän, että kirkossa ei sovi ihan mitä tahansa soittaa ja päätösvalta on heillä. Osa listan kappaleista oli kuitenkin vähän yllätti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yoshi Kirjoitettu September 4, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2013 Meille tulee virsi 241 (muistinkohan oikein...) ja kaason laulamana Juha Tapion Pettävällä jäällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nnipsu Kirjoitettu November 8, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2013 äitini työkaveri laulaa kirkossa Juha Tapion Vuodet vieriä saa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magicwombat Kirjoitettu February 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2014 Hei, onko kellään ollut Stellan Häävalssia kirkossa esitettävänä? Totta kai se pitää aina kanttorilta kysyä erikseen, mut mietin vain onko joku saanut kyseiseen biisiin luvan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iiinez Kirjoitettu February 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2014 Oi Stellan Häävalssi on ihana! Enpä oo kuullut, että kellään olisi ollut sitä kirkossa. Kai se vaan pitää kysyä kanttorilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirtchili Kirjoitettu November 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2014 Meillä laulettiin Rakkauslaulu. Laulaja oli taitava mutta kirkon kanttori soitti todella huonosti. Onneksi meidän päivää tämmöiset asiat eivät päässeet pilaamaan yhtään. Kirkossa jossa oltiin oli vanhoillinen meininki ja oli aika vähän lauluja virsien lisäksi mistä päästiin valitsemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niina-- Kirjoitettu November 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2014 Meillä ystävä lauloi John Legendin All of me ja toinen ystäväni säesti pianolla. Papille tämä oli OK ja mielestämme kyseinen kappale sopi hyvin myös kirkossa esitettäväksi. Mitään virsiä ei siis ollenkaan laulettu, koska virret nyt vaan eivät tuntuneet meidän jutulta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susku90 Kirjoitettu November 24, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2014 Mulla on kanssa haaveissa tuo Stellan Häävalssi ja kaaso sen lupasikin jo esittää, toivotaan vaan että kanttorikin tähän vielä suostuu! Olen jo n. 8 vuotta haaveillut siitä, että tuo kappale esitettäisiin minun häissäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tampereenvaimo14 Kirjoitettu December 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2014 Meillä oli Enkelin rukous, elämäni kaunein esitys! <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hirilore Kirjoitettu January 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2015 Meillä oli juuri uuden vuoden jälkeen pidetyissä häissä virtenä En etsi valtaa loistoa (niillä vanhoilla sanoilla) ja lisäksi siskoni lauloi brittiläisen joululaulun In the Bleak Midwinter, joka on miehen suosikki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hali_2015 Kirjoitettu January 7, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2015 Kannattaa varmistaa etukäteen kanttorilta laulun/kappaleen sopivuudesta tilaisuuteen, ennen kuin tekee isompia suunnitelmia soittajien/laulajien kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeus Kirjoitettu March 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2015 Kanttori on näissä paljon valtaa ja kannattaa etukäteen varmistaa musiikin sopivuus.Meillä oli muutama kpl ooppeeraa ja esittäjätkin ammattilaisia, eikä ongelmia ollut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eloa Kirjoitettu May 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2015 (muokattu) Me menemme naimisiin pienessä kappelissa vain lasten ja todistajien seurassa. Mukaan tulee esiintymään viulisti kolmen kappaleen verran (alussa, aviopuolisoiksi julistamisen jälkeen sekö lopussa). Valitsimme alkuun Ave Maria - G. Caccini / Brinums - Inessa Galante keskelle:A Thousand Years - Christina Perri loppuun:Kenny G - The Wedding Song Nyt olen saanut viimein viulistiin yhteyden ja valitut kappaleet sopivat hänelle Muokattu: May 18, 2015, käyttäjä: Eloa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elvipilvi Kirjoitettu June 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2015 Stellan Häävalssista haaveillaan täälläkin kirkossa esitettäväksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaPaloranta Kirjoitettu November 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2015 Itse oon varannut ystäväni laulamaan kirkossa. Kappaleesta ei ole vielä ollut puhetta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts