JohannaDee Kirjoitettu January 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2010 En parhaalla tahdollanikaan tunnu löytävän Googlenkaan kautta Pekka Simojoen Ruutin laulun sanoja..osaisiko joku auttaa?Ja olisi kiva noiden hää"laulujen" lisäksi kuulla mitä virsiä olette valinneet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miisa Kirjoitettu January 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2010 Meille tulee Minä sinua rakastan ja Tänä aamuna aurinko nousi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puiks Kirjoitettu January 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2010 En parhaalla tahdollanikaan tunnu löytävän Googlenkaan kautta Pekka Simojoen Ruutin laulun sanoja..osaisiko joku auttaa?Ja olisi kiva noiden hää"laulujen" lisäksi kuulla mitä virsiä olette valinneet?Virsille on oma ketjunsa täällä, mutta tässä nuo Ruutin laulun sanat, jotka ovat Anna-Mari Kaskisen käsialaa:Minne sinä menet,sinne menen minäkin. Minne sinä jäät, sinne minäkin jään.Minnä sinä menet, sinne menen minäkin.Kuulun sinun kansaasi.Portin avaan, toisen suljen,loppuun asti kanssasi kuljen.Tässä seison, tässä viivynloppuun asti luonasi.Minne sinä menet...Herra meistä huolen kantaa.Loppuun asti voimansa antaa.Siksi uskon, siksi luotan,loppuun asti korkeimpaan.Minne sinä menet...Nuotit löytyy ainakin Syttyköön sydämiin - 100 laulua kuoroille -kokoelmasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aallotar Kirjoitettu February 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2010 Lauloin miehelleni kirkossa heti vihkimisen ja suukon jälkeen Jussi Chydeniuksen Me kuljemme kaikki kuin sumussa täällä. Ystäväni säesti uruilla. Laulu oli miehelle yllätys. Meillä oli myös kutsuissa sekä kirkko-ohjelmassa tuo Eino Leinon runo, johon sävellys on tehty eli siis tämä:Me kuljemme kaikki kuin sumussa täälläja kuulemme ääniä kuutamo-yön,me astumme hyllyvän sammalen päälläja illan on varjoa ihmisen syön.Mut ääntä jos kaksi yhtehen laulaayön helmassa toistansa huhuilevaaja varjoa kaksi jos lempien kaulaa,--se sentään, se sentään on ihanaa!- Aallotar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mape Kirjoitettu February 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2010 Meillä oli Andrew Lloyd Webberin säveltämä "All I ask of you" (Barbra Streisandin versio). Laulaja ja soittajat perheenjäseniä, sekä mieheni puolelta, että minun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meli Kirjoitettu March 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2010 Meillä Saint-Säensin . Serkku soittaa viululla ja kanttori säestää pienolla . Tuo siis virren tilalle ja laulamista ei varsinaisesti taphdu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokaji Kirjoitettu March 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2010 Meillä veljen tyttöystävä soittaa sellolla Bachin Arioson kirkossa, mikä on mun mielestä tosi ihanaa. Kanttori säestää pianolla tai uruilla tai sitten ei oo säestystä ollenkaan. Muusikot päättäkööt tämän Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anri_a Kirjoitettu March 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2010 Onko kellään ollut Anna Puun laulua Linnuton puu? Kaunis... ja tullee ihan varmasti meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu March 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2010 Meille tulee Richard Straussin Morgen! (Huomenna!). Sen sanat menevät suomennettuna suunnilleen näin:Ja huomenna aurinko paistaa taasja sillä tiellä, jota minä kuljen, me onnelliset olemme jälleen yhdessä keskellä tätä aurinkoa hengittävää maailmaa...Ja sille rannalle, laajalle, aaltojensiniselle, laskeudumme hiljaa ja hitaasti,vaieten katsomme toisiamme silmiin ja yllemme vaipuu onnen sanaton hiljaisuus...Pitää laittaa kirkko-ohjelmaan suomennos mukaan. Laulu on viimeinen neljän laulun opuksesta, jonka Strauss antoi häälahjaksi sopraanovaimolleen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lyrica Kirjoitettu May 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2010 Meille tulee Romanssi (elokuvasta Katariina ja Munkkiniemen kreivi) ja Elviksen Love me tender, kanttorille ja papille sopivat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest miinuliini Kirjoitettu May 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2010 Veli laulaa ja soittaa kitaralla Oliverin "Sinussa kiinni". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kuutamolla Kirjoitettu May 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2010 Niinkuin moni muukin, itsekin olen harkinnut nyt Enkelin rukousta kirkkoon laulettavaksi. Kysyisinkin, onko kukaan koskaan kuullut laulua miehen laulamana? Mietin vain, että miten passaa miehelle.Aika vaikea löytää sopivia vaihtoehtoja. Osa lauluista on minun mieleeni hieman liiankin uskontoa painottavia. Itse haluan että laulun pääosassa on kuitenkin yleisesti rakkaus, vaikka hengellisiä lauluja ovatkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
cara Kirjoitettu May 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2010 Kyllä minä uskon että Enkelin rukous toimii ihan hyvin myös miehen laulamana, erityisesti jos on kevyemmän musiikin ihmisiä. Kovin vahvan klassisen baritonin tai basson omaava mieslaulaja saattaa ehkä olla hieman erikoinen tuohon kappaleeseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangostania Kirjoitettu June 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2010 (muokattu) . Muokattu: October 6, 2023, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuL1a Kirjoitettu July 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2010 (muokattu) Haluaisin mielummin pianosäestyksen kun urut.. en tykkää yhtään! Muokattu: August 15, 2010, käyttäjä: myrkkylilja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
happygirl Kirjoitettu July 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2010 Voisiko joku laittaa vaikka youtubeen Petri Laaksosen Rakkauden liekki- kappaleen. Haluaisin kuulla myös Enkelin rukouksen. Oon löytänyt kyllä näytteitä netistä, mutta en kokonaisia kappaleita. Kiitos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu July 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2010 Meillä ystävät lauloivat Petri Laaksosen Matkahymnin (Matkaa teen, rakkauteen..). Yksi ystävä säesti pianolla ja laulu itsessään oli (meillä) 3-ääninen. Kaksi miestä, 2 alttoa ja 2 sopraanoa. Siskoni ja serkkuni mies lauloivat soolot. Akustiikka oli hieno ja biisi soi kirkossa upeasti Saimme hankittua vielä fonisoololle soittajan viime hetkellä, tuo kruunasi kyllä koko biisin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu August 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2010 Meillä oli Andrew Lloyd Webberin säveltämä "All I ask of you" (Barbra Streisandin versio). Laulaja ja soittajat perheenjäseniä, sekä mieheni puolelta, että minun. Me ollaan kanssa mietitty samaa ja saas nähdä suostuuko pappi/kanttori Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu August 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2010 Meillä tulevan miekkoseni sisko laulaa kirkossa, annoimme aikalailla vapaat kädet laulun suhteen, joten tulee pieni yllätys samalla. Viimeksi oli puhetta enkelin rukouksesta, mutta saapi nähdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Soraya Kirjoitettu October 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2010 Meille tulee Panis angelicus ja What a wonderful world. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
harya Kirjoitettu November 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2010 lueskelin läpi nämä ketjun viestit, ja rupesi ihmetyttämään häälaulujen vähäinen määrä. Eikö teistä tunnu pahalta, jos jokaisissa häissä lauletaan samat romanssit ja rukoukset? itse olen ollut viime kesänä kolmissa häissä, ja kaikissa oli sama laulu! kyllä siinä rupeaa jo herkkyys karisemaan oma häälaulu on vielä hukassa, olemme yhtä mieltä siitä, että liian imelät itsestäänselvyydet karsitaan pois ja etsitään jotain vähän erilaisempaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinful89 Kirjoitettu November 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2010 Minun kaasoni laulaa kirkossa Stella- Häävalssi, jos se käy kanttorille. Tämä biisi on niin ihana, että saa menemään kylmät väreet ja varmasti tulee itku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
happygirl Kirjoitettu December 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2010 Minun kaasoni laulaa kirkossa Stella- Häävalssi, jos se käy kanttorille. Tämä biisi on niin ihana, että saa menemään kylmät väreet ja varmasti tulee itku.Kuulin Stellan häävalssin ensimmäistä kertaa tuttavani häissä juuri kirkossa laulettuna pari vuotta sitten. En ollut tosiaan kuullut silloin vielä kappaletta koskaan aikaisemmin ja oli tosi herkkä ja mahtava kokemus, varmasti aivan upea kappale häihinne. Toivotaan vielä, että kanttori on suotuisa kappaleelle, niistä kun ei ikinä tiedä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pétillant Kirjoitettu January 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2011 Meillä viuluduo esitti kirkossa kanttorin ohella musiikin (tosin urut mukana vain poistumis marssissa). Lauluna meillä oli Juha Tapion Vuodet vieriä saa. Tämän siis lauloi toinen viulisti ja säestyksenä alttoviulu sekä laulajan oma viulu "kitaramaisesti" soitettuna. Mun mielestä äärettömän kaunis, hieman erilainen kappale. Varsinkin nyt sillä on suuri tunnearvo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Estate Kirjoitettu January 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2011 (muokattu) Laulan parin viikon päästä mieheni kanssa serkkuni vihkimisessä ja tulin ideoita hakemaan. Luulen, että päädymme joko tuohon Rakkauden liekkiin (olen siskoni häissä laulanut Meren laulua kuuntelen ja Petri Laaksosen musiikki on muutenkin sydäntä lähellä) tai Simojoen Rakkaus on lahja Jumalan -kappaleeseen.Omissa häissämme kesällä 2009 mieheni veli esitti Kaskisen ja Simojoen kappaleen Kaikista sanoista suurin, jonka sanat voi löytää Exitin sivuilta http://www.karavaanikulkee.net/press-taivasontie.php4#Se on rakkaus,se on rakkaus,se on kaikista sanoista suurin,se on alku ja matkamme pää.Se on rakkaus,se on rakkaus.Se on kaikista sanoista kaunein.Halki aikojen soimaan se jää.Ja alttarilla seistessä kyyneleet valuivat kuin vesiputouksesta... Muokattu: January 15, 2011, käyttäjä: Estate Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts