Guest solmu Kirjoitettu July 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2006 Ajattelin tehdä tuleville morsiusneidoillemme sellaiset pienet kirjeet, joissa olisi muutama kuva, kutsu morsiusneidoksi ja vaikkapa hieman tietoa siitä, mitä morsiusneidon homma pitää sisällään. En kuitenkaan saa kutsutekstistä kauniin kuuloista, joten turvaudun teidän apuunne. Osaisiko kukaan muotoilla asiaa kirjoitettuun muotoon? Kiitoksia jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Veera- Kirjoitettu July 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2006 Jostakin olen tämmösen löytäny, ei ihan aja sun asiaa, mutta jos olis vähän apuja.. Tässä ois sitä kutsu-osiota. Tekstiähän voi muokatkain, jos ei ole omantyylistä. Varmaan googlettamalla löydät morsiusneidon tehtävistä juttua!TAHDONAina valitetaan sitä, että nykyään ihmiset tahtovat liikaa. Mitä pahaa siinä on? Tahdon nimittäin, että tiedät, kuinka tärkeä olet minulle. Tahdon, ettet lähde luotani pois mitään sanomatta. Tahdon, että voimme pitää hauskaa ja nauraa. Tahdon, että löydät onnen elämääsi. Tahdon, ettei kukaan särje sydäntäsi. Tahdon, että löydät rakkauden. Tahdon, että olet onnellinen. Tahdon, ettei kukaan puukota sinua selkään. Tahdon, ettei tiemme koskaan eroa. Pyydän tätä, koska olet ystävä vuosien takaa. Olet tärkeä minulle tänään, huomenna ja aina. Tahdon jakaa kanssasi elämän ilot ja surut, arjen ja juhlan. Tahdon tarjota apua, kun sinä sitä minulta pyydät. Auttaisitko sinä minua nyt? Kulkisitko läpi kanssani päivän, jolloin minä sanon TAHDON ja lupaan rakastaa sekä hyvinä, että pahoina päivinä joulukuun 31. päivänä 2007? Tulisitko kaasokseni? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karvaturveloinen Kirjoitettu October 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2006 Mä tuossa juuri väänsin yhden version. Nyt se on sulholla hyväksyttävänä.Me tässä X:n kanssa aateltiin,että häitä tässä vietettäisiin.Sitten tuli ongelma,olis morsiusneidolle tarvetta.Siksi sulta tiedustellaan,josko meitä tahdot avittaa?Olis sulla hommana,riisipusseja jaella,sekä sormusta kannella.Tai sitten jotain muuta,mutta täytyy ensin tuumata.Vastausta toki kaivattaisiin,heti jos se saataisiin.Tämä siis meneen 7-vuotiaalle kummitytölleni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2008 (muokattu) Meillä läksi miehen kahdelle sisaruksen tytölle tälläinen :"Kulkisitko kanssamme läpi päivänJoilloin me sanomme "Tahdon!"Haluaisitko tulla meille Morsiusneidoksi?- Minä & Mies - " Muokattu: May 25, 2008, käyttäjä: m.a.n.z.i.c.c.a Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keijukainen-79 Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Olisko kenelläkään ideaa tekstiin, jolla kutsuttaisiin kaasoksi tai muuten avuksi hääpäivänä? Haluaisin jättää muiston ystävälleni/ystävilleni kutsusta... kun meilläkin pitkä yhteinen menneisyys takana, mutta oikeita sanoja ei löydy... siis kauniita sanoja, jotka kertoisivat kaiken, en ole runoilija... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laru Kirjoitettu November 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2008 Tuossa tuo toka viesti on mun mielestä paras kuulemani/lukemani:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titvi Kirjoitettu January 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2010 Minä kakelsin ihan suullisen pyynnön, joka kuului... " *änkyti änkyti* Mä oon niin huono kosimaan. Olen siis pyytämässä sua kaasokseni." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu August 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2010 Minä kakelsin ihan suullisen pyynnön, joka kuului... " *änkyti änkyti* Mä oon niin huono kosimaan. Olen siis pyytämässä sua kaasokseni." Haha, ihana <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts