Suni Kirjoitettu August 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2008 Meille tulee kutsuun tod. näk. tuoRakkautta on....kaksi sydäntä samassa tahdissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
michie Kirjoitettu October 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2009 (muokattu) Rakkautta on... ...hierontaRakkautta on...... imuroidaRakkautta on......kantaa kauppakassiRakkautta on......yhteinen kauppareissuRakkautta on......lähteä matkalleRakkautta on......antaa hänen nukkua työpäivän jälkeenRakkautta on.....pyykätäRakkautta on...... vierailla sairaalassaym. monia muita itse tein tekstejä tietyihin kuviin se perusteella, että ne jotenkin liittyivät elämäämme mm. Rakkautta on imuroida niin siinä se poika imuroi koska meillä mies imuroi ja taas tuossa pyykätä kuvassa on se tyttö kun minä yleensä pesen pyykin jne. että omasta elämästä vaan keksimään noita lausahduksia niin tulee monta Muokattu: October 6, 2009, käyttäjä: michie Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannna87 Kirjoitettu September 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2010 Näitähän voi keksiä itsekin. Mä ainakin meinasin, et kirjoitetaan omasta elämästämme tuollaisia rakkautta on... -lauseita niin saadaan niistä vähän henkilökohtaisempia. Hyviä vinkkejä näistä kyllä saa, ja kun pääsee vauhtiin keksii kyllä helposti vaikka jokaiselle vieraalle oman lauseen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts