Jossu@ Kirjoitettu February 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2005 Tämä on kyllä todella hyvä idea, voisi vaikka itsekin hyödyntää! Hyvä, että vanha ketju nostettiin jälleen esille .Tässä muuten yksi enkun kielinen:"I will stay by your side now and forever" (Hurriganes: I will stay)Ja suomeksi:"Siinä täytyy olla rakkautta, siinä täytyy olla unelmii, mannapuuroa ja mansikkaa." (Neon 2: Kemiaa)"Ei siitä muuten mitään tuliskaan, ilman oikeenlaista kemiaa." (Neon 2: Kemiaa) "Ja kun mä nään sut nyt taas samaan vanhaan ansaan ajaudun, taas silmiisi sun mä hukun" (Jani Wickholm: Hukun)"Mä tajusin tänään, että rakastan sua, vielä eilen luulin ettei mikään liikuta mua." (Jani Wickholm, Kaikki muuttuu)"Sä oot mun Romeo, mä oon sun Julia, en suudella saisi sun huulia." (Movetron: Romeo ja Julia)"En kosketusta ootella malta, polvet multa pettävät alta." (Siiri Nordin: Sydämeni osuman sai)"Sydämeni osuman sai, nuoli on Amorin viristä kai, syvälle se upposi niin aivan kuin jäädäkseen iäksi kii." (Siiri Nordin: Sydämeni osuman sai)"Minä tahdon tietää kaiken sinusta sillä, minä tahdon, minä tahdon sinut." (Anna Hanski: Minä tahdon) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WG Kirjoitettu February 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2005 Nostetaas taas ja siirrytään iskelmän pariin Sillanpään seurassa:Ruskeisiin silmiin kuin taiottu koukkuun mä jäinHellästi silmiini niiden mä katsovan näinTunteeni kuohuivat, hetkessä ymmärsin senIlman sua koskaan en voi olla onnellinen- Jari Sillanpää: Oot täydellinen (sanat Vexi Salmi)Niin on kerran kirjoitettu tähtiinJo silloin kun alussa luojamme rakkauden loiSen tiesin, ensi kerran kun nähtiin,ei tää koskaan päättyä voi- Jari Sillanpää: Kirjoitettu tähtiin (sanat Vexi Salmi)Jo saan sulle itseni antaatunne kaukasi kantaayli nukkuvan maan.Jos saan sulle itseni antaakohti rakkauden rantaasinut saatella saan.- Jari Sillanpää: Jos saan sulle itseni antaa (sanat Vexi Salmi)Paina syleilyysija peitä hyväilyysi,mut uuvuta rakkauteen.Solmi suudelmilla,niin tiuhaan toistuvillatää sydänkin sydämeen.- Jari Sillanpää: Lia (sanat Jaana Lappoi) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsian_18.6.05 Kirjoitettu April 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2005 Jos sattuu hiljainen hetkituijotamme toisiamme rohkeasti hymyillenja kosketat minua jalalla ikään kuin vahingossaUltra Bra - Siirrän sokeriastiaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 10 2 go Kirjoitettu July 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2005 Meille tuli tällaisia meidän tekemiin karkkeihin:"Me pystyisimme toisillemme imeen tekemäänjos sinä pystyt niin kuin minä pystyn näkemään"-Zen Cafe-"Sinä ja minä liikennvaloissasinä ja minä slummitaloissasinä ja minä aamukasteessa"-Dingo-"Olet rakkainja lähelläinkun olet näinniin onnen sunkanssas kuljen"-Topi Sorsakoski-"Kun mä sinut kohtasinoli ilta ihanin linnut lauloi ja kimmelsitaivaankuu"-Rauli Somerjoki-"Rakkaus on lumivalkoinenon puhdas niin kuin hankihelmikuisten aamujen"-Yö-"Sinä olet se kuuma kipinäen luovu susta ikinä"-Mamba- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsaleena Kirjoitettu July 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2005 Aivan mahtava idea noi biisinpätkät!!Ne on niin kuluneita ja tunkkasia ne ikuiset "rakkaus on kuin pikkuinen ukko..." jne plaah,plaah... Täytyy tuolle sulholle ehdottaa tällästä biisisysteemiä. Zen cafeen tuotanto tulee varmaan koluttua ja ehkäpä käytettyäkin aikaasteen tarkasti läpi, kuuluu molempien lemppareihin . Tietysti suvun vanhimmat eivät ehkä hiffaa kaikkia nylon beateja tms. mutta meille sopii nuo biisit kyl paremmin kuin ikivihreät runot ja se sisältöhän on tärkein Toivottavasti saan ehdotuksen läpi ;DNiin, että ketju jatkumaan vaan ja hyviä sanoituksenpätkiä kehiin!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenita Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Pimenee valkeat maat.Laulupuut vaikenevat.Katujen lapset piiloutuu, kun rajuilma nousee.Pelätään pelkomme pois.Mikään ei viedä mua vois.Kun rakkaus kiinni painautuu ja sydän lämpenee. Vaik sata salamaa iskee tulta ja koko elämä räjähtää.Ei rakkautta voi riistää multa. Toivo jäljelle jää. Kun sata aurinkoo mulle paistaa ja laiva valmis on nousemaan.Minä turvaan vien tämän rakkauden ja me löydämme uuden maan. Lähelläs lämpösi saan.Unelma uupuvan maan.Viimeinen haave viimalta yön meille suojan antaa.Totuuden toivossas nään.Liekin luot kuiskaten tään.Vain rakkaus meidät perille vie.Se meidät pelastaa. Vaik sata salamaa iskee tulta ja koko elämä räjähtää.Ei rakkautta voi riistää multa. Toivo jäljelle jää. Kun sata aurinkoo mulle paistaa ja laiva valmis on nousemaan.Minä turvaan vien tämän rakkauden ja me löydämme uuden maan. On tuolla tuhannet maailmat ja yksi niistä meidän on. Vaik sata salamaa iskee tulta ja koko elämä räjähtää.Minä turvaan vien tämän rakkauden ja me löydämme uuden maan.Minä turvaan vien tämän rakkauden ja me löydämme uuden maan.Vaihdan maan maahan valkeaan. (Vicky Rosti) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivego Kirjoitettu August 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2005 Ja mä kun luulin keksineeni todella hyvän idean pari vuotta sitten kun aloin keräileen biisien sanoja hääkarkkeihin.. no ei vaan.. hyvä et muutkin ovat keksineet.. ;D Ite oon aatellut et laitan pätkän perään esittäjän, vaikka oikeesti pitäis varmaan laittaa sanoittaja.. tässä yks..tai kaks mun suosikkia.. ;DMälaulamaan jos pystyisintai kirjoittamaan kirjaiminminkä sydämestäin sorvaaei siihen riitä riimitkään ei kossu-vissy viinitkäänei koppa kaljaakaan sua korvaa-Aarne TenkanenKun olet poissaolen pelkkä tyhjä kuori vainhaamukipua kuin oisit yhä rinnallain -yölintuKirjon portaille johtaa rinnalles tiesieltä yhteinen onnemme alkaa -yölintu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sohvi_x Kirjoitettu August 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2005 Hei ideanikkarit! Tuli mieleen kun tuo "perutaan häät" soi jatkuvasti, jospa sen kääntäisi päinvastaiseksi?Tyyliin: ...järjestetään häät, varataan juhlapaikka, ??? mikä voisi matkalla iloa tuottaa..Entäs se alku? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu September 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2005 Nostelen, näitähän voisi käyttää myös vihki-ilmoituksessa lehdessä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nampu Kirjoitettu September 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2005 Ja me sulhon kanssa ollaan niin armottomia Ismo Alanko faneja, että kutsussa pitää jallain tavalla näkyä Ismo Alangon "Rakkaudesta"- kipale. "Me neroja ollaan, sä tiesitkö sen,me keksimme rakkauden.""Rakennan sun sydämeesi taloa,mä rakastan sua enemmän kuin jumalaa.Julistan sun sydämeesi valoa,mä rakastan sua, enemmän kuin jumalaa." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivego Kirjoitettu October 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2005 Voisin taas muutamia lisäillä.. Jos odotat aikaa, parempaa aikaaOdotat seuraavaan elämäänMä olen nyt tässä yllyttämässäSinua leikkiini tärkeään. Aki SirkesaloLäpi jäänKylmän säänLämpimäänKuljen vain, jotta taasKauneutesi nään Antti TuiskuMieleeniKasvosi ikuistinOot ihanampi kuin muistinSun nimeäsi toistinSe tarttui kieleen Antti TuiskuAskel askeleeltaMatkani LyheneeJos sä annatNiin saavunEn enää pois mee Antti TuiskuJos saanNiin kävelen sun luokseEn kiirehdi, en juokseEn katso myöskään taakseTuun sua rakastamaan Antti TuiskuSä tulit mun uniinJa päiväkirjaanSä tulit mun suunnitelmiinPossun punaisiinHei me mennään naimisiin Essi WuorelaTahdotko mut tosiaanSuhteeseen vakavaan?Pitkin polkua poloistaRinnallasi tarpomaan?Elinkautistani seurassasiPäivästä päivään lusimaan?Aamuteesi kanssas jakamaan? PopedaNäiden tähtien allaSua odottamallaMä kulutan aikaani uskoenEttä rakkaus on laava, joka kuljettaaSaa kylmän raudankin hehkumaanNäiden tähtien alla mä palvon sua UniklubiTässä taas jotain.. :-Xnyt jo kasassa 124 eri biisikatkelmaa, vielä 30 ainakin tarttee.. mut täytyy katsella.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carmen Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Aivan mahtava idea! ;D Meille ei ollut tulossa mitään tekstejä hääkarkkeihin (en kestä niitä kuluneita ja 1000 kertaa käytettyjä värssyjä ), mutta intohimoisina musiikinkuuntelijoina tämä me ehdottomasti toteutetaan! ;DHHii-op - lisää ideoita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipi-lintu Kirjoitettu November 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2005 Ette kai pahastu jos vähän korjailen? "Sydämeni osuman sai, nuoli on Amorin viristä kai, syvälle se upposi niin aivan kuin jäädäkseen iäksi kii." --> nuoli on Amorin VIINISTÄ kai (viini on se missä nuolia pidetään...)"Olet rakkain ja lähelläin kun olet näin niin onnen sun kanssas kuljen" --> ONNEEN sun kanssas kuljen"Yllättäin, hämmentää, usein kohtalo näin Pojan tie, tytön tie, kun sattuma yhteen ne vie. " --> YLLÄTTÄÄ, hämmentää...Yhdyssanavirheitä ja pikku kielivirheitä en ala viilaamaan, mutta ajattelin nyt korjata ne mitkä mun mielestä muuttaa vähän sanojen merkitystä. Ja tässä esimakua niistä mitä olen itse keräillyt (biisin esittäjä sulkeissa): :-XLapsuuteni kesät sumuun vajonneet, palasiksi muistojeni läjään hajonneet.Palapelin kokosin paksuin rukkasin, ihmetellen minne kaikki palat hukkasin.En unta saanut ja näin jäin miettimään..Kaiken minkä muistan aika kutistaa, mä sitä pelkään, sua tahdon rutistaa.- Kaikki Häipyy On Vain Nyt (Samuli Edelmann) :-XLuotasi tulen kuin tulisilla hiilillä,Kumisee kellot, en piittaa. Sinusta vaan jään uneksimaan.- Sinusta Lauluni Teen (Samuli Edelmann) :-XElämääni niin tyhjäksi luulin ja sitten hän jo saapuikinKun hänen äänensä kuulin se tuntui niin kuin lentäisin.Miten niin kaivata voikaan vain miestä yhtä ainoaaJa sisälläin kuinka soikaanniin laulun sydämein hän saa- Tummat Silmät Ruskea Tukka (Paula Koivuniemi) :-XAikuinen nainen mä oon en enää eksy maailman tuuliinliittomme vahvistukoontahtoisin jatkaahyvin alkanutaa matkaakun aika vaikeudet tiellemme tuoonnesta me teemme suojaavan muurinvoima tää rakkaus suoonnemme kestääminkään emme anna estääpaljosta luovun jos saan luonain pitää sun- Aikuinen nainen (Paula Koivuniemi) :-XTeetkö vielä kaikkesi mun tähdensaanhan olla hullu niin kuin ennenetsitkö mut uudelleen jos lähdensaanks mä sulta lainaa jos mä tarvitsenluotatko kuin kiveen rakkauteenikatsotko poispäin jos mä pyydän?Ei tää lopu mun virheeseeni,maailmani oot, kai sä ymmärrät sen?Tuo mulle taivaalta kuusi kuutapaa Saturnuksen renkaat sormeeni mun.Mikään ei mun hulluuttani muuta,siksi sinuun turvaudunenkä vaadi liikaa.- Kuusi Kuuta ja Saturnuksen Renkaat (Ressu Redford) :-XTähdet hopeiset iskevät silmää ja sinä keinuen tulet mun luo teet sen mistä unta aina nään päivin ja öinSilmistäs maailma heijastuu mun kanssain jäätkö aamuun lanteillas tanssii tähdet ja kuu sun tahdon jäävän sun tahdon jäävän aamuun - Kuuhullu (Yö) :-XOn ilta taas ja mä melkein kuulen senkuinka askeleesi hiekkaan kahahtaahaaveita vainniihin uskottiin me tuskin kumpikaanKatulamput polttaa yöhön aukkojaansinä heität pienen kiven ikkunaanon kaikki niin kuin ennenkun me hetki jutellaantaas kahdestaanYö pitkä onsuloinen niin se olla voisjäisit etkä kiiruhtaisi poisKumpikin meistä tuntee senyksinäisyydenMä en kestä enempääKuule pyyntö tääja sano että jäät- Sano Että Jäät (Yö)Korjailkaahan jos löydätte mun teksteistä virheitä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pakkanen Kirjoitettu November 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2005 Tässä on mitä me käytetään (esittäjä sulkeissa):Jos lähdet mun luotain, ajaudun haaksirikkoon,olet mun kaikuluotain, minut viet satamaan.(Freeman)Kun kanssas lähden, tiedät sen, taakseni kääntyisi en koskaan.(Samuli Edelman)Pois surut pyyhin menneisyyden,kun huominen sinä oot.(Samuli Edelman)Tänä iltana meille palaa Kallion kuu,mitä toivoin salaa se toteutuu.(Pelle Miljoona)Yksinäisyys yhdistää meidät kaksi yksinäistä,ja unohtuu kaikki muu paitsi Kallion kuu.(Pelle Miljoona)When I look at what my life’s been coming to,I’m all about loving you.(Bon Jovi)Every time I look at you, baby, I see something new,that takes me higher than before and makes me want you more.(Bon Jovi)Minä suojelen sinua kaikelta,mitä ikinä keksitkin pelätä,ei ole sellaista pimeää,jota minun hento käteni ei torjuisi.(Ultra Bra)Will you still feed me,will you still need me,when I’m sixty-four.(Beatles) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjo 18.2.2006 Kirjoitettu November 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2005 Aattelin että näin runoiltais meidän kutsuun tai hääkarkkeihin:"Vuodet vieriä saa, toiveena mullaon jokainen niiistä vierelläs taivaltaa.Sinut nähdä kun saan ja nähdyksi tullakaksi pelkonsa voittaa."-Juha Tapio_Tai samalta lauluntekijältä: "Joka hetki päivin sekä öin se olet sinä jota ikävöinjoka hetki päivin sekä öinJoka hetki voitoin taikka häviöinse olet sinä jota ikävöinjoka hetki päivin sekä öin"Tai vielä yksi:" Tämän tummenevan taivaan allakanssasi hetken jos saansurun unohtaa vain suremalla kahdestaanyksinäiset kun toisensa kohtaasylissä pakenee muusuo vasten mun mieleni raskashuojentuu" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivego Kirjoitettu December 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2005 Tässä jotain ja samalla nosto...Kaikki tytöt eivät osaa villitä mun vaistojainKaikki tytöt eivät pelaa korteilla mä mitkä sainKaikki tytöt eivät ala enkeleiltä tuntumaanMutta sinä olet jotain, minkä otan jos mä saan. FinlandersKun kaksi toisiinsa rakastuuNäin kävi meilleLöytyi kaunotar kulkurilleLöytyi kohde suudelmilleMatkallaan kun sattuivat kohtaamaan Meiju SuvasSua yli kaiken mä rakastanSinä taivaani päällä maanMinä maiset murheeni unohdanSinisilmiisi kun katsoa saan RomanssiOlet kaikkeni, aarteeni, kallehin,Olet onneni, unelmain RomassiEt oot täydellinen, mallikelpoinenMut sä oot paras mulle Virve Rosti &Pate MustajärviSua mä usein mietin, sua tietenkin.. Jani WickholmJa kun mä nään sut nytTaas samaan vanhaan ansaan ajaudunTaas silmiisi sunMä hukun Jani WickholmSano että yhä ainoa olen sunSano että yksin olla sä tahdot munSilloin satulinna kaukomaanMeille kuuluis kokonaan Jari SillanpääSinulle mä aarteeni antaisinJonka vuoksi kärsin ja taistelin Sinulle mä antaisin sydämen Jos sä otat sen Jari SillanpääTuleen sinun vuoksesi syöksyisinKaiken mitä onTaakse jättäisin AknestikNäiden tähtien allaSua odottamallaMä kulutan aikaani uskoenEttä rakkaus on laava, joka kuljettaaSaa kylmän raudankin hehkumaanNäiden tähtien alla mä palvon sua Uniklubi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salamanteri Kirjoitettu December 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2005 Pistänpä tän saman tähänkin ketjuun. Sopii ehkä paremmin tänne kuin tuohon kutsu-ketjuun.Tässä olisi vähän mun keräämiä Zen cafen pätkiä. Suluissa on mistä biisistä pätkä on poimittu ja Samuli Putrohan on nuo kaikki sanoittanut.Saatan viettää monta päivää ajatellen niitä näitä, vihamiesten hautajaisia ja ystävien häitä(Idiootti)Ja sinun sielusiavautuu helposti mullejoskus mä mietinmitä merkitsen sulleolenko sulle ihan tasaista kauraaolenko se jolla sä voit nauraa?(Sella)jollain tutulla tiellä se vastaan tulihymyili hiljaa varmastino mä kysyin sen nimeä, se hiljaa kuiskas:”hei, tule tänne, niin kerron enemmänkin”(Kissa kuumalla katolla)mies on sairas, täysin suunniltaanyönsä valvoo, eikä aikaakaanei nainen tahdo enää vierelleenmies on koirana ja tottelee(Herkkä jätkä)Hei, mä olen jättiläinen vanhan suvun jälkeläinenme varmaan yhteen sovitaan.(Jättiläinen)Mitä luulet, onko meidän mahdollista onnistuaminä olen varma siitä, turha kylvää jollei niitäsen verran on tulosvastuuta(Jättiläinen)Saattaa mennä monta päivää etten sua ymmärrä,silti antais en tuntiakaan pois niistä päivistä.Olet mulle virhe, jota tahtoisi en kadottaa.Olet mulle perkele ja olet mulle satumaa.(Jättiläinen)Me kestäisimme toisiltamme mitä tahansa.Se mitä saisin sinulta, se voisi korvatane levottomat illat sekä unettomat yöt,ajat, turhan hapuilun ja mitättömät työt(Todella kaunis)Me pystyisimme toisillemme ihmeen tekemään,jos sinä pystyt niin kuin minä pystyn näkemään(Todella kaunis)Samaan taloon muuttolasti kovin salakavalastikulkeutuu ja sisustus saa uuden ilmeen kerrassaan(Jos etsit miestä)Tottakai minä rakastan.Tottakai minä rakastan.Tarvitseeko sitä todistella miljoonilla sanoilla?(Sika)Tottakai minä rakastanTottakai sinut haluanTarvitseeko sitä todistellamiljoonilla sanoilla?(Sika)Teen kaikkeni sun vuoksesi.Meen vaikka maan alle nukkumaan.(Teen kaikkeni)Olen surullinen ainakun olen ilman suaen tahdo mennä ulosen edes pukeutuaen osaa tehdä mitäänen tahdo tehdä mitäänolen surullinen ainakun olen ilman sua(Surullinen aina)olen kärsimätön ainakun olen ilman suaen sovi tähän rooliinen osaa mukautuajostain syystä jäädäon parempi kuin mennäolen kärsimätön ainakun olen ilman sua(Surullinen aina)aamulla kun saavuttiedän mitä teenlaitan sinut suureen pulloon lasiseenkorkin pistän kiinnikukaan muu ei saakatsella sua enääolet mulle kuuluvaamulle kuulut vaan (Surullinen aina)Asemalla pysähdynkatson suurta kelloakuinka monta tuntiasiihen että tavataan, taas(Helvetisti järkeä)Siin on helvetisti järkeäet on koko ajan ikävä(Helvetisti järkeä)Minä olen kadullanäen sinut joka nurkallavärimainostauluissakahviloiden kassoilla(Helvetisti järkeä)Minä olen kadullanäen sinut joka paikassaasfaltilla korkkinaröökiaskin kannessa(Helvetisti järkeä)Siin on helvetisti järkeäet on koko ajan ikävähelvetisti järkeäEttei me, vaan minä minä ja mähelvetisti järkeä(Helvetisti järkeä)Jos sinulla on mies jonka todella tahdotja sinulla on mies jota todella etsit,sinulla on mies joka nimesi muistaa aamulla(Älä tee)Jos sinulla on mies jonka todella tahdotja sinulla on mies jota todella etsit,sinulla on mies joka tekisi aamuista lauhkeita(Älä tee)Sinä olet minun tuulensuojatalon seinät sekä postin tuomaminä luen sua pitkään aamulla(Tuulensuoja)Sinä olet minun toiveeni ja haaveeni ja kaikki anteeksitoiveeni ja haaveeni jaSinä olet minun toiveeni ja haaveeni ja kaikki anteeksiSinä olet minun,sinä olet minun(Tuulensuoja)Sinä olet minun keinonahkaturkki, akrobaatti sirkuksenseinäkellon viisarit ja ryijy keltainenSinä olet minun alkuilta, loppupäivä, yöni kiireinenSinä olet minun, sinä olet minun(Tuulensuoja)Puhelimen kohinaei yhteistä kotiaikäviä päiviäkun tuntuu epäreilulta et me ei voida asua yhdessäSä oot tuhannen kilometrin päässä(Tuhannen kilometrin päässä)Me puhutaan ja puhutaan toisillemme asioitajoista mä en oo sanonutkenellekään(En oo koskaan tavannut)En oo koskaan tavannut ketään niin kuin nyt oon sutEn oo koskaan tavannut ketään niin kuin nyt oon sut(En oo koskaan tavannut)Sinä olet minulle kaikki mitä haluankaikki mitä toivoisinkaikki mistä haaveilin(En oo koskaan tavannut)Minun on kaipausihoni tunsi äsken senmeidätyhteen nivoenminä en pelkääminä oon valmis sotimaanjos saan sua koskettaa(Nainen vailla historiaa)Muoks. Älkää ihmetelkö tota yhtä pätkää, missä ikävöidään toista kaukana asuvaa. Me siis asutaan tällä hetkellä töiden takia eri kaupungeissa. Siitä johtuen tuo on muikana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest luna-maisa Kirjoitettu January 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2006 Minä sinulle kuulun niinkun meri ja tuuli jotka toisilleen luotuja on... (Tauski)Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jatkamaa.. (myöskin Tauskia) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadetanssi Kirjoitettu January 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2006 I'll be there for you, when the rain starts to pour, I'll be there for you like I've been there before. I'll be there for you 'cause you're there for me too. (I’ll be there for you - The Rembrandts)Come let me love you, let me give my life to you, let me drown in your laughter, let me die in your arms, let me lay down beside you, let me always be with you, come let me love you, come love me again (Annie’s song – John Denver)I give my hand to you with all my heartCan't wait to live my life with you, can't wait to startYou and I will never be apartMy dreams came true because of you (From this moment - Shania Twain)You're the reason I believe in loveAnd you're the answer to my prayers from up aboveAll we need is just the two of usMy dreams came true because of you (From this moment - Shania Twain)And Baby you're all that I wantWhen you're lyin' here in my armsI'm findin' it hard to believeWe're in heavenAnd love is all that I needAnd I found it there in your heartIt isn't too hard to seeWe're in heaven (Heaven – Bryan Adams)Look into my eyes you will seeWhat you mean to meSearch your heart, search your soulWhen you find me there you'll search no moreDon't tell me it's not worth trying forYou can't tell me it's not worth dying forYou know it's trueEverything I do, I do it for you (Everything I do – Bryan Adams) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simpukka^^ Kirjoitettu January 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2006 Pistänpä omankin panokseni tänne...Seuraavat biisit on Stella nimiseltä bändiltä (www.stellankoti.net) ja sanoitukset on Janne Sivosen.Vuorollaan ja Häävalssi -biisejä ei löydy vielä ikävä kyllä taltiointeina, vain näytteinä nettisivuilla. Muut löytyy albumilta Kuuntelija."...Ihmetellä kuinka kaunistaOn olla vain toista varten..."Stella - Tunti"...Mene edeltä kyllä se jää kantaa, ole rauhassa tiedät mä sua seuraan..."Stella - Aamun kuiskaus"...Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan ole rauhassa vielä mä sua seuraan, kyllä se jää kantaa..."Stella - Aamun kuiskaus"...Uskallan kävellä pimeässä ja yhä uudestaan eksyä, kunhan tiedän että kaipaat, jos sinä vain kaipaat..."Stella - Revin kappaleiksi"...Älä pelkää, ei ole minulta poisÄlä pelkää, ei se ole minulta poisOle hyvä ja merkitse ystäväRauhassa kastele minut kyynelillä..."Stella - Kuuntelija"...Mä pidän sinusta huolenPidän sinusta huolenPidän sinusta huolenEhkä se saa sinut uskomaanOon sun kuuntelija..."Stella - Kuuntelija"...Sinun sanasi toivoa antaa Siis osaan tuntea Eihän pieni kyynel ketään haittaa Se minua rauhoittaa..."Stella - Vuorollaan"...Rakas onneks sä oot siinäSilität mun hikistä päätäJoku taika sulla on..."Stella - Häävalssi"...Sinä vain, sinä vain Saat mut luottamaan Meillä on aikaa Sinä vain, sinä vain, sinä vain Saat mut tuntemaan Että mä kelpaanSinä vain, sinä vain Saat mut taistelemaan Tuulimyllyjä vastaan Sinä vain, sinä vain, sinä vain Saat mut nousemaan Läpi hangen ja roudan..."Stella - HäävalssiHUOM. KORJAUS! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minkki_ Kirjoitettu January 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2006 Kävin kuuntelemassa Stellan häävalssin... Aivan ihana kappale :-X Stellan musiikki on muutenkin sellasta mun makuun... Ja sitten niitä laulunpätkiä, seuraavat löytyy kaikki Suurlähettiläiden biiseistä jos sä pyydät mä tuunjätän pois kaiken muunkai vielä muistatkun kutsut saavun ovesi taajos päiväsi pimeneetähdistä valoja teenkai vielä muistatsun vuokses kierrän ympäri maan(Ei tule niin pimeää)Mistä aikaa lisää saisyö kun juoksee aamuun päinkai saan sua vielä koskettaaKuka voisi kellot seisauttaaja ajan pysäyttääkun maailma lainaa kaikkein kauneintaanKuka voisi kellot seisauttaaja ajan pysäyttääkun maailma antaa kaikkein parastaan(Kuka pysäyttäisi kellot)vaikka pakkanentähtää meitä singollaantähän pieneen huoneeseenvain me kaksi mahdutaan /Sopii talvihäihin ;D /sormet iholla kiipeileesuu pidättää huokaustaanja yö se lukee meille runojaan(Laske valot vaakaan)Maailman laidalla,muistin viimeisellä raidalla sun nimesi muistan vaivallakun oon onnellinen(Maailman laidalla)Mitä miehen tulee olla kerro beibi mullekun en usko naistenlehtiinhaluun olla oikee sulle(Mitä miehen tulee olla)minne aiot mennä nytminne taivas sinut kuljettaakerro minne aiot mennä nytkai mukanasi saan ratsastaa(Tornado tanssii)vajoan taassun kauniin katseen taa(Vajoan taas) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simpukka^^ Kirjoitettu January 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2006 KORJAUS TEKSTIIN!!Kuulin (ainakin) yhden sanan tuosta Stellan Häävalssi-biisistä väärin :-[ Huomasin sen vasta näin jälkeenpäin...Pahoitteluni teille ja Janne Sivoselle Tässä (ja myös yllä) korjattu versio:"...Sinä vain, sinä vain Saat mut luottamaan Meillä on aikaa Sinä vain, sinä vain, sinä vain Saat mut tuntemaan Että mä kelpaanSinä vain, sinä vain Saat mut taistelemaan Tuulimyllyjä vastaan Sinä vain, sinä vain, sinä vain Saat mut nousemaan Läpi hangen ja roudan..."Stella - Häävalssi :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simpukka^^ Kirjoitettu January 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2006 Tässä olis vielä jotain englanniksi: "There will never come a dayYou will ever hear me sayThat I want or need to be without youI want to give my allBaby just hold meSimply control meBecause your arms they keep away the loneliesWhen I look into your eyesThen I realizeAll I need is you in my life"Alicia Keys: Never Felt This Way (Interlude)"Lately when I look into your eyes I realizeYou're the only one I need in my lifeBaby I just don't know how to describeHow lovely you made me feel inside"Alicia Keys: Butterflyz Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sininenuni Kirjoitettu June 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2006 Ette kai pahastu jos vähän korjailen? :-XLapsuuteni kesät sumuun vajonneet, palasiksi muistojeni läjään hajonneet.Palapelin kokosin paksuin rukkasin, ihmetellen minne kaikki palat hukkasin.En unta saanut ja näin jäin miettimään..Kaiken minkä muistan aika kutistaa, mä sitä pelkään, sua tahdon rutistaa.- Kaikki Häipyy On Vain Nyt (Samuli Edelmann)Korjailkaahan jos löydätte mun teksteistä virheitä... Nyt on kyllä pakko puuttua vanhana Eppu-fanina asiaan... Tämän syntisen hyvän "Kaikki häipyy, on vain nyt" kappaleen esittäjä on siis Eppu Normaali! Sanoittanut Martti Syrjä. Hyihyi Tipi-lintu! > ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viipperä Kirjoitettu June 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2006 Pieni pätkä mun lempibiisistä... "Jos sanot: 'Jätä kaikki, seuraa minua',jättäisin ja seuraisin."-CMX: Siivekäs-Voi tietty kuulostaa jonkun mielestä kauheen synkältä, mutta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts