elzu11 Kirjoitettu July 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2007 Minkälaisen tekstin olette laittaneet vieraskirjan viereen, mikä houkuttelee vieraita kirjoittamaan jotain kirjaan? Olen jossain sivulla nähnyt hyviä runon pätkiä, mutta en nyt löytänyt yhtään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tintti2007 Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Uppista Tämän saman ongelman kanssa tässä itsekin painiskelen, joten kaikki armaat naikkarit: laittakaahan hyviä ideoitanne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mindi74 Kirjoitettu July 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2007 Meillä vieraskirja pistettiin pöytiin kiertämään( muistaakseni mun äidin tai sit se oli kaason toimesta, en muista tota : ) mä kirjoitin sinne etusivulle A-M Kaskisen kauniin ja niin aiheeseen sopivan Minä sinua rakastan-runon. Minä sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole vain hetken huumaa. Se on nuotion hehku hiljainen ja roihua polttavan kuumaa. Se ei sammu, kun sammuvat hallayöt, se ei kuole, kun maassa on routa. Se kestää arjet ja pehmeät yöt, se kestää, on myrsky tai pouta. Minä Sinua rakastan, katsohan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet. Joka päivä ne Sinulle lahjoitan, jos kanssani matkalle lähdet. Ja kun kuljemme raskain askelin, ja aika tuo murheita tupaan, pidän kädestä Sinua silloinkin, yhä Sinua rakastaa lupaan. Minä Sinua rakastan silloinkin, jos ehdimme korkeaan ikään. Olet edelleen minulle suloisin, ei hellyyttä sammuta mikään. Mitä siitä, jos ryppyjä poskiisi saat, taikka kumaraan selkäsi taipuu. Kun näen silmäsi kirkkaat ja kuulakkaat, taas polvilleen rakkaus vaipuu-A-M Kaskinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hani80 Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Laitoin ohjelmalehtisen loppuun "Muista jättää tervehdyksesi hääparille vieraskirjaan", koska toivoin, että ihmiset kirjoittaisivat jotakin muutakin kuin pelkän nimen, mutta kaikki olivat vain nätisti kirjoittaneet nimensä ja vain muutamalla oli joku onnittelupätkä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saappo Kirjoitettu July 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Hei. Näin ystäväni häissä sellaisenkin version, että kaikille vieraille oli varattu vieraskirjaan oma sivu, esim. otsikolla "Arja ja Keijo Vehnänen", ja siihen liimattu kiiltokuva tms. Tällöin lähes jokainen kirjoitti jonkin värssyn tai mietelauseen, kuka siihen ilkeäisi pelkästään nimen rustata ja jättää loppusivun tyhjäksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna86 Kirjoitettu May 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2008 Sama ongelma täälläkin. Miten ilmaista vieraskirjan alussa että vieraat kirjottais muutakin kuin nimen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Narskutus!!! Ihania runoja sulla!!! Jo monelta sivulta olen niitä löytänyt. Saa varmaan käyttää jos kirjoitan loppuun -Narskutus- Silloinhan kaikki tietää kuka on kirjoittanut ne.Itse ajattelin tehdä vierakirjasta ns. ystäväkirjan, kevyesti. Eli sivulle tulisi ainakin nämä kohdat: Nimi/nimet (pyydän tekstin vain "perheittäin"), suhteemme hääpariin, missä tapasimme morsiame/sulhon ekan kerran (eli tarkoittaa uutta puoliskoa), terveiset hääparille sekä sitten pieni pyyntö piirtää oma kuva....Onpahan sitten muutakin kuin vain pitkä lista nimiä. Ja koska jokaiselle on oma sivu, tulee ainakin kirja suht täyteen. Syksyllä selviää kuinka idea toimi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narskutus Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 ^Kiitos Saahan noita toki käyttää...Kyllä kai tuo Narskutus menee "taiteilijanimestä" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna86 Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Kiitos Narskutus! Voisin ton alemman tekstin laittaa vaikka vieraskirjan viereen johonkin kehykseen, ja ylemmän sitten itse vieraskirjaan... Oot kyllä tosi taitava, mä en ois ite keksinyt mitään fiksun kuulosta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 (muokattu) Meillä oli vieraskirjan vieressä valokuvakehyksissä kortti, jossa luki lyhyesti ja ytimekkäästi:VieraskirjaJätä tervehdyksesi, kiitos!Lisäksi seremoniamestaroinut veljeni muistutti illallisen aikana vieraita, että kävisivät kirjoittamassa vieraskirjaan tervehdyksensä. Muokattu: May 7, 2008, käyttäjä: Peppi Pitkatossu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2008 Voi Narskutus, tää on ihana! "Ota kynä käteen rohkeasti vaanja sillä ala terveisiä kirjoittelemaan.Vieraskirjan on oltava tekstiä pullollaanjoten älähän sanoja sä säästä ollenkaan.Lopuksi muista myös nimesi kirjoittaaniin hääpari tietää keneltä terveiset saa."Tulee varmasti meillä käyttöön Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teepu Kirjoitettu July 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2008 Tota edellistä vähän lainaten....Ota kynä käteen rohkeasti vaanja ala sillä terveisiä kirjoittelemaan.Laput terveisiä toivottavasti on pullollaanjoten älä sänoja säästä sä ollenkaan.Ja jos tarinasuonesi alkaa kukkimaan niin sitä sitten lisää vaan rustaamaan (huom lisäpaperit)Lopuksi muista myös nimesi kirjoittaaniin hääpari tietää keneltä terveiset saa.Arkkuun viestisi voit sä sujauttaa ja jatkaa taas hääjuhlintaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu July 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2008 meille ei tule juhlaan varsinaista vieraskirjaa vaan olen leikannut käsintehdystä paperista valmiita "lappuja" joiden kulmiin tein leimaamalla kuviot. ne olen niputtanut siten että niitä on jokaiselle oma. niput on sidottu nauhalla. ja päälimmäisessä on on seuraava tekstikirjoitathan tervehdyksesi tai parhaan neuvosi onnelliseen avioliittoonohjeeksi ja muistoksitästä päivästä.nimesi on tärkeälaitan kuvan jossain kohtaa jos jotain kiinnostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narskutus Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Voi Narskutus, tää on ihana! Tulee varmasti meillä käyttöön meille ei tule juhlaan varsinaista vieraskirjaa vaan olen leikannut käsintehdystä paperista valmiita "lappuja" joiden kulmiin tein leimaamalla kuviot. ne olen niputtanut siten että niitä on jokaiselle oma. niput on sidottu nauhalla......laitan kuvan jossain kohtaa jos jotain kiinnostaaKuulostaa mielenkiintoiselta ja hyvältä idealta, ei ole itselle tullut mieleen olisi ihan kivaa nähdä kuva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuLi Kirjoitettu August 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2008 Olisiko lisää ehdotuksia? Minusta hyvä tuo kehotus elämänohjeiden kirjoittamisesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuLi Kirjoitettu August 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2008 Tulin vielä kertomaan Narskutukselle, että voisin käyttää hänen runoaan, jos sopii? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkelipeikko85 Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 "Tässä on kirja ja tässä on kynäei tarvitse kirjoittamaan olla hyväRiittää kun rustaat nimesi tähäntoki voit kertoa päivästäkin vähänPiirtääkin saat jos se on mukavaa teilleon siitä ainakin iloa meille"Tässä meidän teksti vieraskirjaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narskutus Kirjoitettu August 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2008 Tulin vielä kertomaan Narskutukselle, että voisin käyttää hänen runoaan, jos sopii?sopii "Tässä on kirja ja tässä on kynäei tarvitse kirjoittamaan olla hyväRiittää kun rustaat nimesi tähäntoki voit kertoa päivästäkin vähänPiirtääkin saat jos se on mukavaa teilleon siitä ainakin iloa meille"Tässä meidän teksti vieraskirjaan ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yotuel Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 ...Arkkuun viestisi voit sä sujauttaa ja jatkaa taas hääjuhlintaa! (boldaus Yotuelin)Eikö tuosta tule hiukan outoja mielleyhtymiä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yotuel Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 No niin, nyt lähtee :Kynä käteen rohkeasti,tänne viestis kirjoita.Ohjeet, neuvot, toivotukset,kiitokset ja piirustukset-nimees ethän unohda! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teepu Kirjoitettu August 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2008 (boldaus Yotuelin)Eikö tuosta tule hiukan outoja mielleyhtymiä? Meillä jutussa tarkoitettiin pöydällä olevaa aarrearkkua... Jota ei sit ollukaan ja tota juttuakaan ei ollu ollenkaan. Vaihtui sit ihan toiseen sen jälkeen kun olin ton jo tänne kirjottanu :) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotta Kirjoitettu October 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2008 mahtaiskohan Narskutuksen englanninkielinen runosuoni kukkia myös..? noi runot on kaikki ihan sairaan hyviä!!!!! en sais kyllä ikinä omasta päästä aikaiseksi..meillä on tilanne kuitenkin se että on kaksikieliset häät, suomi-flaami, mut flaamilla voi olla aika vaikee löytää osuvaa runoa..? jos englanninkielisen osuvan runon jostain löytäisin, olisin erittäin kiitollinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Narskutus Kirjoitettu October 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2008 mahtaiskohan Narskutuksen englanninkielinen runosuoni kukkia myös..? noi runot on kaikki ihan sairaan hyviä!!!!! en sais kyllä ikinä omasta päästä aikaiseksi..meillä on tilanne kuitenkin se että on kaksikieliset häät, suomi-flaami, mut flaamilla voi olla aika vaikee löytää osuvaa runoa..? jos englanninkielisen osuvan runon jostain löytäisin, olisin erittäin kiitollinen! Oih voih Kiitos Mun englanti on kyllä sen verran ruosteessa, että en nyt ihan heti ainakaan keksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest quella Kirjoitettu October 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2008 ...vähän niinku se heitto, että "uurnilla tavataan!" mun mielestä se on huonoin vaalimainos ikinä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu October 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2008 mahtaiskohan Narskutuksen englanninkielinen runosuoni kukkia myös..? noi runot on kaikki ihan sairaan hyviä!!!!! en sais kyllä ikinä omasta päästä aikaiseksi..meillä on tilanne kuitenkin se että on kaksikieliset häät, suomi-flaami, mut flaamilla voi olla aika vaikee löytää osuvaa runoa..? jos englanninkielisen osuvan runon jostain löytäisin, olisin erittäin kiitollinen! Heips,erittäin vapaasti Narskutuksen ja muiden runoelmista kääntäen ja omiani lisäillen syntyi seuraavaa:Come on over, take your timeand on these pages leave your mark;Reminisce, or joke, or rhyme;give advice, make a fun remark!We'd love to have the pages packedwith tender words of our big day;so don't be shy, it's time to actand grab a pen and write away!One more thing; when you are through –write your name, so we'll know it's you!Saa muokkailla ja käyttää jos tarve niin vaatii, kunhan laittaa versiot tänne kaikkien muiden avuksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts