namiskukkeli Kirjoitettu July 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2007 Aloitan uuden ketjun, koska aihe on mielestäni kuitenkin eri kuin runo isälle-saatatko alttarille -ketju. eli jos vaan jollakulla olisi runoa aiheesta miten ilmottaa äidille naimisiinmenosta ja pyytää samalla tukea yms. Oon itse aivan surkia runoilija Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiskukkeli Kirjoitettu July 12, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Nosto Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShaniQ Kirjoitettu July 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2007 Tässä runo sulhasen äidille, elikkä minun anopille. Ajateltiin laittaa se vaikka joulukortin mukana menemään. Ei tarvitse sulhasen kainostella ja kertoa asiaa. Kerran elämä kun meidät yhteen loi.Ystävän ja kumppaninse minulle soi.Nyt tunne yhteinenantoi sen sysäyksen,että elokuussakirkkoon astua saamme,sen hetken rakkaimpien kanssa jaamme.-ShaniQLoppuun laitamme päivän määrän milloin kirkko on varattu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiskukkeli Kirjoitettu July 17, 2007 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2007 Ihana runo Voisin vähän plagioida jos vaan käy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diina Kirjoitettu July 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2007 Tässä jotain viritelmää siihen suuntaan....ÄIDILLEKauan olet minusta huolta pitänyt,olen tullut aikuiseksi. Huolenpidostasi on rakkautta itänyt, kohta teen aviomieheni onnelliseksi. Me kauan sitten tiedettiin, että ollaan yhdessä ihan aina. Nyt me päätettiin mennä naimisiin, XXX:kuun toisena lauantaina. Siis olethan vierellä, tukena mun, kun koittaa tuo päivä suuri?Onnenkyyneleet kun nään sulhon ja sun, se onnenhetkeni on juuri!***Siinä nyt tulisi äidille tietoon ainakin se päivämäärä, eli siihen voi korjata itselle sopivaksi tuon rivin. Ja myös selkeä pyyntö mukana ja tukena olemisesta. ***-Diina- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShaniQ Kirjoitettu July 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2007 Ihana runo Voisin vähän plagioida jos vaan käy Ole hyvä vaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katjus Kirjoitettu May 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2008 Diina siis aivan ihanaa, herkistyin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M & J Kirjoitettu December 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2014 Minä tässä juuri muokkailen teidän runoistanne itselle sopivia. Aion ilmoittaa molemmille vanhemmille lähipäivinä kun käyn kotona, kortin muodossa. Tässä nämä:ISILLEKortin tämän sulle mä toin,Rakkaudestas kiittää näin voinMutta olisi muutakin kerrottavaaJa kesällä 2016 juhlittavaaSilloin kirkossa urut raikaa,Ja haluaisin sinne ripauksen taikaaKulkisitko vierelläin matkan sen,Joka johtaa luokse elämäni RakkaudenJoten yhtä asiaa pyytäisin sulta,Mut alttarille saatathan, isikulta?ÄIDILLE Kauan olet minusta huolta pitänyt,olen tullut aikuiseksi. Huolenpidostasi on rakkautta itänyt, kohta teen aviomieheni onnelliseksi. Me kauan sitten tiedettiin, että ollaan yhdessä aina. Nyt ollaan päätetty mennä naimisiin, Kesän 2016 kauneimpana lauantaina. Siis olethan vierellä, tukena mun, kun koittaa tuo päivä suuri?Onnenkyyneleet kun nään sulhon ja sun, se onnenhetkeni on juuri! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts