Guest jenny22 Kirjoitettu May 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2011 Rakkaus tulta ja laavaa ei sulais pois. Ei yhtä kaavaa kun toinen toisen sai.tuommoinen tulee meille ¨Nylon Beatin biisistä muutama lause, kolahti aika hyvin kun kuulin sitten päivämäärä ja "Kiitos" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Miniäinen Kirjoitettu May 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2011 Käsi kädessä,sydän sydämessä.Kiittäen xxx ja xxx Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EloMorsian Kirjoitettu May 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2011 Olisiko kenenkään muun mielestä mitään ideaa kiitoskortissa, jossa olisi hääparin ja kortin saajien yhteinen, hääjuhlissä otettu kuva?Itse olin ajatellut sellaista, tyyliin "Kiitos kun juhlit kanssamme" tai, jos satun löytämään niin joku aiheeseen sopiva lyhyt runo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu July 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2012 Meillä pienenä ajatuksena olisi sitten laittaa kortin kanteen perus Kiitos, sisäpuolelle kuva ja teksti: "Ei uppoa uskoEikä toivo tuhouduRakkaus ei rapistuSe on meillä tässä ja aina-Katri Ylanderxx.xx.xxxxNimet " Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu July 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2012 Mä oon ajatellut, että meille tulee vaan lyhyesti ja ytmekkäästi, että: He eivät enää ole kaksi, he ovat yksi. Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako. (Matt. 19:6)Ajateltiin ottaa kuvia, joissa kiitoskyltti kädessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightatvogue Kirjoitettu October 18, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2012 Meidän kiitoskortteihin tuli tällainen runo:On kulunut häistä jo jonkin aikaa, on elomme vielä kuin onnen taikaa.Nyt kiitoksen kauniin lausumme Teille,kun päivän ikimuistoisen soitte meille.Tuohon lisäsimme vielä :Kauneimmin kiitämme teitä Sukulaiset ja Ystävät: Hääpäivä on lyhyt, sen muisto ikuinen. Kiitos, että olitte osana molempia.Tälläistä meille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Happily ever after Kirjoitettu October 20, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2012 Voi jumpe. Minä kun olin ajatellut, että siinä lukisi vain se kiitos..Onneksi tämä ei ole vielä ajankohtaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carnation_ Kirjoitettu July 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2014 Meille tulee kortin etukanteen kuva ja Kiitos. Sisäpuolelle kaksi kuvaa (toinen pieni) ja Tommy Tabermannin runo. Meillä ei ollut kutsussa ollenkaan runoa niin se tulee sitten tässä vaiheessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niittipyssy Kirjoitettu July 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2014 Yhtenä päivänä Radio Novalta tuli Samuli Edelmannin Tähtipölyä ja huomioni kiinnittyi lauseeseen "Kirkko ja kesälauantai, kaksi sormuksensa sai". Osu ja uppos, tosin meille tulee kesän sijasta kevät-sana (: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gyda Kirjoitettu December 8, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2015 Onko kukaan toteuttanut kiitoskortteja niin, että on kirjoittanut jokaiselle henkilökohtaiset kiitokset? Kuinka suuri urakka tässä oikeastaan on, onko kirjoitettu käsin vai koneella? Henkilökohtaiset sanat olisivat niin ihanat ja mieltälämmittävät, mutta kuinka usein hyvä idea jää suuren työn takia tekemättä? Unelma kiitoskortista olisi irrotettava hääparin kuva, nurkassa tai toisella puolella voisi olla päivämäärä ja nimet, mukaan sitten vieraista otettuja kuvia tai koko porukan ryhmäkuva, sekä juurikin tuo henkilökohtainen viesti. Viekö idealta pois se, että kiitosteksti olisikin kirjoitettu koneella? Käsiala on muutenkin ruma ja luultavasti pahenisi kymmenen tekstin jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrasmorsian16 Kirjoitettu December 13, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2015 Itselläni kiitoskorttein kirjoittamiseen on vielä aikaa, mutta Matkahäät-blogissa oli tehty juuri kuvaamallasi tavalla: http://matkahaat.blogspot.fi/2015/07/meidan-kiitoskortit.html Varmasti on hieman työlästä, mutta uskoisin kyllä, että vieraat arvostaisivat! Itsekin siis harkitsen (ainakin vielä) henkilökohtaisia kiitoksia Eikä mun mielestä haittaa, vaikka kirjoittaa koneella! Silloin ehkä jaksaa kirjoittaa pidemmästi, eikä ainakaan ole vierailla vaikeuksia saada selvää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts