PullaNorsu Kirjoitettu January 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2008 T-T: kuulostaa hyvältä idealta. Vieraskirja toimis vähän niinku ala-asteen "ystäväni-kirjat". Tossa on tietty morsiusparille enemmän hommaa, mutta varmasti vieraiden on sit helpompi ruveta kirjaan kirjottelemaan, ja siitä jää ihana muisto Voisinkin kokeilla samaa, kiitos vinkistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu January 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2008 T-T: kuulostaa hyvältä idealta. Vieraskirja toimis vähän niinku ala-asteen "ystäväni-kirjat". Tossa on tietty morsiusparille enemmän hommaa, mutta varmasti vieraiden on sit helpompi ruveta kirjaan kirjottelemaan, ja siitä jää ihana muisto Voisinkin kokeilla samaa, kiitos vinkistä!Justiinsa!Ja kirjassa lukis sitten vähän muutakin kuin että onnea ja hyvää jatkoa jne jne.Noiden kysymysten keksiminen ottaa tällä hetkellä vähän koville, mutta onhan mulla aikaa Mutta kerro hei PullaNorsu jos sulle tulee hyviä vinkkejä mieleen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esteria Kirjoitettu January 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2008 Meille mun vanhemmat osti kihlajaislahjaksi vieraskirjan.. sellaisen tavallisen punakantisen. Se ei sovi mihinkään väreihin, ei ole erityisen persoonallinen tai muuta.. mutta ehkä käytämme silti sitä. Tuskin siitä noottiakaan vierailta tulee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karvinen Kirjoitettu January 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2008 Meillä on tämmöinen, eri kuvalla ja vuosiluvulla vaan:Tässä se kuva mikä meidän kirjan kannessa on: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 Moikka!Meille ei ihan tuollaista perinteisempää vieraskirjaa tule, vaan joka pöytään tulee kyniä ja A4:lle tulostettuja ns. ystäväkirja sivuja. Siiten olisi tarkoitus askarrella jokin kaunis kansio, johon oman sivunsa voi käydä laittamassa muovitaskuun. Pitäisi vaan löytää joku hyvä kansio pohja ja keksiä kiva idea miten koristella se. Ja muovitaskuihin voisi jokaiseen limata esim. jonkin teemaan sopivan tarran yläkulmaan. Tämä on siis vielä kehitysasteella. Onko joku muu käyttänyt samaa ideaa? Olisiko heittää ideoita, miten toteuttaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu February 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2008 Moikka!Meille ei ihan tuollaista perinteisempää vieraskirjaa tule, vaan joka pöytään tulee kyniä ja A4:lle tulostettuja ns. ystäväkirja sivuja. Siiten olisi tarkoitus askarrella jokin kaunis kansio, johon oman sivunsa voi käydä laittamassa muovitaskuun. Pitäisi vaan löytää joku hyvä kansio pohja ja keksiä kiva idea miten koristella se. Ja muovitaskuihin voisi jokaiseen limata esim. jonkin teemaan sopivan tarran yläkulmaan. Tämä on siis vielä kehitysasteella. Onko joku muu käyttänyt samaa ideaa? Olisiko heittää ideoita, miten toteuttaa?Juuri tähän malliin mä ajattelin. Sivut liimaan sitten johonkin nättiin kirjaan. Mutta ne kysymykset... Olen joskus täyttänyt kaverikirjaa, mutten muista kysymyksiä. Mahtaisitkos sinä Buttercat jaksaa kirjoittaa niitä tänne...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu February 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2008 Meidän vieraskirja näyttää tältä Sisäkannessa on meidän häävalssin sanat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennari Kirjoitettu February 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2008 Toi Buttercatin idea sai meikäläisenkin innostumaan. Emme kuitenkaan tunne toistemme sukuja kovin hyvin joten kysymykset aiheuttavat pientä päänvaivaa. Laittakaahan ihmiset rakkaat tänne kysymysideoita niin tuunataan ikimuistoiset vieraskirjat meille kaikille!Pikkuhiljaa rupea hääjännitys nousemaan... 14.6. olisi h-hetki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thulin Kirjoitettu February 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2008 (muokattu) Meille tulee tällanen, vähän erilainen vieraskirja. Eli tarkotus olisi, että vieraat kirjottavat lapulle (koko noin postikortti) viestin ja tiputtavat sen sitten laatikkoon. Häiden jälkeen olisi sitten tarkoitus liimata viestilappuset niitä varten ostettuun kirjaan. Laatikon viereen tulee pino lappusia ja kyniä. Muokattu: June 17, 2008, käyttäjä: thulin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy79 Kirjoitettu February 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2008 Me saatiin kaasolta lahjaksi vieraskirja. se on tällainen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu February 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2008 meille tulee tällänen. en tie vielä haluanko tuunata sitä jotenkin vai en...sisälle sitte tulee varmaa kuva meista ja päivämäärä ja nimet ja jotain että kirjoita ohjeita, terveisiä jne jne tai piirrä kuva ja oma nimi perään tms. mut kumminki ettei VAAN nimiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu February 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2008 (muokattu) Heissan kaikki!Mulla on sellainen valmis A4 kokoinen kysymys arkki tehtynä, otsikolla "Rakkaat häävieraamme". Se on mulla s-postissani, en vaan nyt jostain syystä saa sitä auki tällä työkoneella Eli en voi tänne sitä laittaa. Voin laittaa sen jahka ehdin olemaan kotona koneella, eli joskus näiden yövuorojen jälkeen....Thulin, ihana idea toi laatikko Muokattu: February 13, 2008, käyttäjä: Buttercat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu February 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2008 (muokattu) Noni, kaivelin mun arkistoja ja tällaisia kysymyksiä olin meille ajetellut:Nimi:Suhteeni hääpariin:Mottoni:Asun:Perheeseeni kuuluu:Lapsuuden unelma-ammattini:Nykyinen ammattini:Seuraavassa elämässäni olen:Harrastukseni:Erityistaitoni:En osaa:Parhaat puoleni:Elämäni tähtihetki:Oudoin tekemäni asia:Haluaisin matkustaa:Jos saisin kymmenen miljoonaa:Jos olisin historiallinen henkilö/rakennus/ auto/sarjakuvasankari jne. mikä olisin:Terveiseni tämän kirjan omistajalle:Ajattelin, että nää on kaikki sellaisia, joihin jokainen voi/pystyy vastaamaan ilman, että joutuisi hirveästi pähkäilemään Muokattu: February 14, 2008, käyttäjä: Buttercat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldie Di Kirjoitettu February 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2008 Meillä on haaveissa vieraskirjaksi valokuvaalbumi, johon tulisi kaikista vieraista potretit. Eli vieraista otettaan kuvat häihin saavuttaessa (kun kaikki ovat vielä parhaimmillaan ), aina perhe tai pariskunta kerrallaan. Kuvat sitten tulostetaan valokuvapaperille ja sisareni järjestää ne albumiin. Vieraat voivat sitten illan aikana jättää kuvan viereen terveisensä. Tuttavamme on luvannut hoitaa valokuvauksen ja hänestä idea oli loistava. Näin kaikista vieraista tulee kiva kuva albumiin, ja tarkoitus olisi vielä laittaa kiitoskortin mukaan kopio lahjaksi. Tämä tietenkin edellyttää digikameraa sekä sopivaa tulostinta, ja että vieraita ei ole aivan mahdottomasti. Albumia en ollut vielä edes miettinyt, mutta tältä palstalta huomasin tuollaisen mustasivuisen... sopii täydellisesti meidän teemaan Pitääkin ehkä lähteä sellainen hankkimaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-T Kirjoitettu February 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2008 Heissan kaikki!Mulla on sellainen valmis A4 kokoinen kysymys arkki tehtynä, otsikolla "Rakkaat häävieraamme". Se on mulla s-postissani, en vaan nyt jostain syystä saa sitä auki tällä työkoneella Eli en voi tänne sitä laittaa. Voin laittaa sen jahka ehdin olemaan kotona koneella, eli joskus näiden yövuorojen jälkeen....Thulin, ihana idea toi laatikko Joko on yövuorot tehty Innolla odottelen, josko saatais nähdä sun kysymykset... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu February 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2008 ^ Tässähän ne kai ovat?Noni, kaivelin mun arkistoja ja tällaisia kysymyksiä olin meille ajetellut:Nimi:Suhteeni hääpariin:Mottoni:Asun:Perheeseeni kuuluu:Lapsuuden unelma-ammattini:Nykyinen ammattini:Seuraavassa elämässäni olen:Harrastukseni:Erityistaitoni:En osaa:Parhaat puoleni:Elämäni tähtihetki:Oudoin tekemäni asia:Haluaisin matkustaa:Jos saisin kymmenen miljoonaa:Jos olisin historiallinen henkilö/rakennus/ auto/sarjakuvasankari jne. mikä olisin:Terveiseni tämän kirjan omistajalle:Ajattelin, että nää on kaikki sellaisia, joihin jokainen voi/pystyy vastaamaan ilman, että joutuisi hirveästi pähkäilemään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buttercat Kirjoitettu February 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2008 Juuh, siinähän ne Käyttäkää vapaasti hyväksenne, jos siltä tuntuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kahaku Kirjoitettu March 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2008 Lisää kysymys ideoita "ystäväni-tyyliseen" vieraskirjaan!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murska Kirjoitettu March 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2008 Noni, kaivelin mun arkistoja ja tällaisia kysymyksiä olin meille ajetellut:Nimi:Suhteeni hääpariin:Mottoni:Asun:Perheeseeni kuuluu:Lapsuuden unelma-ammattini:Nykyinen ammattini:Seuraavassa elämässäni olen:Harrastukseni:Erityistaitoni:En osaa:Parhaat puoleni:Elämäni tähtihetki:Oudoin tekemäni asia:Haluaisin matkustaa:Jos saisin kymmenen miljoonaa:Jos olisin historiallinen henkilö/rakennus/ auto/sarjakuvasankari jne. mikä olisin:Terveiseni tämän kirjan omistajalle:Ajattelin, että nää on kaikki sellaisia, joihin jokainen voi/pystyy vastaamaan ilman, että joutuisi hirveästi pähkäilemään Tää on kyl hauska idea. Pitääkin laittaa mietinnän alle, pitäis ehkä laittaa vielä muutama kysymys koskemaan hääparia. Tyyliin ensitapaamiseni morsiamen ja sulhasen kanssa.. hmm.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emäntä Kirjoitettu April 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2008 Tässäpä meille tuleva....oli alunperin kauttaaltaan sellanen pahvilaatikon ruskea Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Kirjoitettu April 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2008 Mä mietin kans tuota ystäväkirja-tyylistä vaihtoehtoa, mutta kun ajattelin vieraita jotka sinne tulee, niin päädyin sittenkin (toistaiseksi ainakin) siihen, että meille riittää vieraskirjaksi passepartout johon vieraat kirjoittavat puumerkkinsä. Se sitten hääkuvan ympärille kehyksiin muistoksi. Menee varsinkin miespuolisilta sinkkukavereilta hermot jos joutuvat väsäämään tollasia lappusia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wilma83 Kirjoitettu May 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2008 Tässä meidän vieraskirja: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
phianna Kirjoitettu May 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2008 Meille tulee myös Ystäväni-kirjan tapaan kysymyksiä, joihin tulee hääparista:Ennusta....seuraavan lapsemme nimi:..kotikaupunkimme 5 vuoden päästä:Kuvaile....morsianta 3 sanalla:..sulhasta 3 sanalla:Näistä häistä jäi erityisesti mieleen:Muita kysymyksiä itse vastaajaan liittyen otinkin Buttercatin listasta, kiitos hälle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu May 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2008 Meille tulee ihan vaan tällainen Now&Foreverilta tilattu vieraskirja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoniina Kirjoitettu June 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2008 Täsääpä meidän: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts