Guest Indira Kirjoitettu July 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2005 Ei tule. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milda Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Ihan pienimuotoisen ajattelin itse väsätä, seremonian kulku ja vähän tietoa hääparista ja menu, se on siinä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Handeliini Kirjoitettu July 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2005 Pöydälle fiinimpi paperi jossa on runo, menu ja ohjelma. That's it! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu July 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2005 Juu meille ei tule mitään ylimääräistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LaST Kirjoitettu August 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2005 Jaetaanko häälehti kaikille vieraille vai onko se jossakin esillä, jossa sitä voi vieraat käydä lueskelemassa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu August 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2005 meille ei tule häälehteä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu August 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2005 meidän häälehti lähti kutsun mukana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipatilli Kirjoitettu September 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2005 Meillä oli A5-kokoinen vihkonen (neljä A4-arkkia taitettuna).Siinä oli kirkko-ohjelma, hääpaikan ohjelma, häämenu, kuvia ja tarinoita meistä ym. Kotona tein wordilla normaalit sivut, työpaikan kopiokoneella sai näppärästi tehtyä suoraan vihkoksi (omat paksummat paperit ja tietty pomon luvalla). Omasta ja vieraidenkin mielestä varsin onnistunut idea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carmen Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Meillä taitaa riittää 2 x A-nelonen (2+2 per pöytä), jossa menu ja toisessa juhlan kulku pääpiirteittäin. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tii-Ti Kirjoitettu October 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2005 juu ei tule, keskityn stressaamaan muita juttuja 8) eiköhän niissä menuissa, kutsuissa sun muissa oo ihan tarpeeksi duunia kaltaiselleni askartelu"ihmeelle" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu October 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2005 Juu ei tosiaan tuu, en ollu ees kuullu moisesta ennen kun tänne hairahduin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chandra Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 En ollut häälehdestä kuullutkaan ennen kuin tutustuin naikkareihin. En ole koskaan ollut häissä, joissa olisi ollut häälehteä. Meillä ei ollut. Meidän askartelut olivat kutsut, paikkakortit & menukortit, & myöhemmin teemme menimme naimisiin- & kiitoskortit. Vieraskirjan alussa oli tosin runo & kuvia meistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tanja.78 Kirjoitettu October 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2005 Ei tuu häälehteä, vaikka se ihan kivalta idealta kuulostaakin. Tuntuu, että on muutenkin tarpeeksi tekemistä. Jonkun "hääraportin" vois tehdä sitten häiden jälkeen ja jakaa lähimmille sukulaisille ja ystäville... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elppu Kirjoitettu October 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2005 Meille ei ole tulossa häälehteä. Tekemistä riittää muutenkin tarpeeksi enkä ole mikään askartelun ihmelapsi. Ihanaahan se olisi jos jaksaisi tehdä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
villituuli Kirjoitettu October 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2005 Toivottavasti meille tulee - itse kun olen toimittaja, samoin kaaso ja muutama muukin ystävä. Ei siis liene vaikea saada aikaan kunnon pakettia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lasikuula Kirjoitettu November 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2005 Juu ei todellakaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niinu25 Kirjoitettu November 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2005 Oon varmaan joskus tänne kirjottanutkin, mutta...meillä oli häälehti ja vieraat olivat tyytyväisiä. Sisälsi hääjuhlan kulun, menun, vierasesittelyt, meidän tarinan, istumajärkän jne. Kannessa oli meidän kuva. Ihana muisto häistä eikä ollenkaan niin hömppä idea mitä jotkut ovat ajatelleet... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorisdee Kirjoitettu November 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2005 meille ei tule häälehteä, eiköhän häissä ole muutenkin tarpeeksi puuhaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjo 18.2.2006 Kirjoitettu November 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2005 juu ei tuu, eihän aika riitä kaikkeen! Ajakoot omat valokuva-albumit saman asian eli kertokoot ne miten ollaan tavattu ja elämäämme eletty ennen häitä! Onneksi oon keränny kaikki mua ja sulhoa koskevat valokuvat omaan albumiin (siis albumeihin n. 4 kpl; onhan tässä yhteisiä vuosia takana jo 11) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
naali Kirjoitettu December 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2005 Ei tule meillekään. Koen sen turhaksi, siitä yksinkertaisesta syystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marienne Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Tulee! En ole ollut häissä jossa sellainen olisi ollut. Tustutuin ideaan täällä ja heti se tuntui omalta. Miksen tuota itse keksinyt ajattelin. Työskentelen viestintäalan tehtävissä, joten se on ihan mun juttu. Siitä tulee aikas iso ja värillinen, se on tarkoitus selata paikan päällä ja ottaa muistoksi (n. 1 per kutsu) sekä lähettää häistä poisjääneille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evestiina Kirjoitettu December 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2005 Tulee, kun sulho haluaa, tosin saapi sen sitten tehdäkin suurimmalta osin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaW Kirjoitettu December 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2005 Meillekään ei häälehteä tule. Satsaan hääjärjestelyissäni muihin juttuihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu December 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2005 Hip. Ei tule meillekään, tosin, piti ensin tulla, aloitin tekemäänkin jo, mutta vaihdoimme häälehden meistä kertovaan Slide Show:n! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 En muista, olenko jo vastannut tänne, mutta Meillä oli häälehti ja se sai paljon huomiota. No, kieltämättä nähtiin iso vaiva sen eteen, mutta oli kyllä vaivansa (ja hintansa...) arvoinen. Loppujen lopuksi itse häälehden sisältö oli helppo koota - ennemmin mun piti karsia juttuja. Työläs vaihe oli lehden nitominen ja koristelu. Häälehden kannen sisäpuolelle kun tuli nenäliina sekä nenaliina-aukon reunaan klemmarilla mun ja miehen yhteinen "käyntikortti" yhteystietoineen ja "saa ja pitää tulla käymään" -kommentteineen. Tässä sisäkannesta kuvaMeillä oli paksu häälehti, mutta ihmiset tykkäsivät niistä eikä niitä jäänyt juhlapaikkaan kuin muutama (niin, että just saatiin meille ja kummankin porukoille ja sisaruksille muistoksi). Meidän häälehti ehkä sai paljon huomiota ehkä siksikin, että meidän häät olivat suurimmalle osalle ekat häät, joissa oli häälehti. Eli uusi juttu viehätti ihmisiä. (Meillä taas tuo PowerPoint -esitys on niin kulunut juttu häissä, ettei haluttu sitä omiimme). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts