oukkidoukki Kirjoitettu June 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2003 Onko kaikilla muilla sellanen paitsi meillä?Puoltoista viikkoa häihin, eikä tulostin toimi, eli me kyllä jäädään ilman sitä vaikka se kuinka "kuuluis kuvioon" :***Heippa, kävin muokkaamassa otsikkoa! JD Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Narsissi Kirjoitettu June 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2003 Meillekään ei tule. Kirkko-ohjelma ja menulehtiset kyllä tehdään, mutta ei mitään lehtiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
oukkidoukki Kirjoitettu June 11, 2003 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2003 Hehhehee ;DMeillä ei edes niitä!Sentään kutsut jaksettiin väsätä! (ja ylpeä siitä )Sovittiin, että silläaikaa kun porukka kokoontuu juhlapaikalle ja me ajellaan jossain, bestman kertoo suunnilleen illan ohjelman (jonka toivottavasti muistaa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jossu7 Kirjoitettu June 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2003 Siis mikä ihmeen häälehti?? Mä tiedän vaan ne kaupalliset häälehdet, mitä ostetaan ennen häitä ja mistä etsitään pukujen ja kampausten ja ja ja kuvia. Yksissäkään vierailemissani häissä ei ole ollut lehtiä eikä kyllä takuulla ole meilläkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moochie Kirjoitettu June 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2003 Ei meillekään tuu mitän häälehtee, en kertakaikkiaan oo mitenkään askarteleva-puuhaileva ihminen, joten ei tullu mieleenkään alkaa vääntää mitään..yhdistetty kirkko-ohjelma-menu-lehtinen tehdään joka jaetaan sit kirkossa vieraille, et suurinpiirtein pysyvät kärryillä et missä mennään.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cami Kirjoitettu June 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2003 Tuo häälehti oli mullekin aivan uusi tuttavuus näiltä sivuilta. Idea kuulostaa mielestäni oikein mukavalta, itse en kuitenkaan tule sellaista väsäämään, mutta jos olisi suuremmat juhlat, niin sitten ehkä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sisi Kirjoitettu June 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2003 Olen aika monet häät viime vuosina käynyt, eikä yksissäkään häälehteä ollut. Eli ei sitä kaikilla ole. (Meille kyllä tulee..) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sorellina Kirjoitettu June 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2003 meillä on, mutta mielestäni ei todellakaan pakollinen. Stressinaiheuttaja se ainakin on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannuk2a Kirjoitettu June 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2003 Mun mielestä mikään ei "kuulu kuvioon", vaan jokainen väsää mitä haluaa tai on tekemättä yhtikäs mitään jos siltä tuntuu. Meille tuskin tulee häälehteä, olen ylpeä jos saan edes ohjelmalehtiset porukan kans tehtyä. Ja jos nekin jää tekemättä, niin en aio siitä stressiä repiä. Oishan se mukava väsätä yhtä jos toista, mutta elämässä on muutakin kuinhäiden järjestelyä seuraavan puolen vuoden aikana. Voimia kaikille teille (meille) naikkareille juhlajärjestelyihin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peukkis Kirjoitettu June 13, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2003 Minäkin kuulin koko lehtisestä näiltä sivuilta, eikä sukulaisten tai ystäviemme häissäkään niitä ole ollut, eli ei ne millään muotoa ole pakolliset.En tiedä tuleeko meille, toisaalta ei, mutta entäs jos sittenkin... saahan sitä suunnitella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moochie Kirjoitettu June 14, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2003 Miekään en muuten oo yksissäkään häissä saanu häälehteä..eli ei se nyt niin vakiokamaa oo..eli ei kannata ottaa stressiä jos ei jaksa moista askarrella.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hippeli Kirjoitettu August 7, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2003 Minäkin kuulin vasta täällä moisesta lehdestä. Meille ei tuu, jos nyt jaksais menun kirjottaa. Ajateltiin laittaa se kehyksissä ruokapöytään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms_Beaver Kirjoitettu August 7, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2003 Me teimme kavereiden häihin polttariporukoin lehden hääparin tietämättä. olivat aivan innoissaan kun näkivät sen. Laitoimme kuvia polttareista ja juttuja kirjoitettuna "juorulehti" tyyliin. Näin ei tarvita erillistä polttarikansiota ja poikien polttari porukkakin oli innokkaana mukana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
menna Kirjoitettu August 7, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2003 Meillekään ei tule häälehteä. Onhan sellainen kiva, hauska muisto yms. mutta meillä pyritään pitämään homma mahdollisimman yksinkertaisena. Häälehti ja videointi olivat ensimmäiset karsitut 100 asiaa, jotka pitää tehdä -listassa . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest syysmorsei Kirjoitettu August 7, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2003 Minä olen ollut 2 häissä, joissa on ollut häälehti. Toiset oli saksalais-suomalaiset ja lehti oli sakaslaisten ystävien hääparille tekemä ja toiset oli viime talvena ja morsiammen veli oli lehden väsännyt.Lehti ei ole välttämätön. Meillä lehti kaikissa muodoissa on jonkinlainen teema juhlassa, mutta silti en tiedä tuleeko meille häälehteä. Sen näkee sitten... Itse en tod. näk. ehdi sitä väsäämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fong Kirjoitettu August 7, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2003 Meille ei tule. Ajattelin tehdä vain pienen ohjelma/menu-lehtisen, mutta en lehteä, vaikka kieltämättä se olisikin hyvä idea. Mietittiin kyllä, jos keräisi valokuva-albumiin vanhoja valokuvia, sekä meistä että häävieraista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hippeli Kirjoitettu August 7, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2003 Ei tuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanna_K Kirjoitettu August 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2003 Noup.Kirkko-ohjelmat ja menulehtiset erikseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronja Kirjoitettu August 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2003 Ei tullut meille, ei olis oikein sopinut muihin kuvioihin, ja järjestelemistä oli muutenkin tarpeeksi.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirustique Kirjoitettu August 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2003 Epäilen,että mahtaako meille tulla. tuskin,mutta ei sitä vielä varmaksi uskalla sanoa.No,aika näyttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tirkku Kirjoitettu August 10, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2003 Meille tulee...voittehan aina käyttää kopiokonetta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragazza Kirjoitettu August 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2003 Siis mikä ihmeen häälehti?? Mä tiedän vaan ne kaupalliset häälehdet, mitä ostetaan ennen häitä ja mistä etsitään pukujen ja kampausten ja ja ja kuvia. Yksissäkään vierailemissani häissä ei ole ollut lehtiä eikä kyllä takuulla ole meilläkään. Samat sanat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hipsuttelija Kirjoitettu August 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2003 Meille ei oo tulossa. Tehdään semmosseet "valokuvataulut" molemmista ennen yhteistä aikaa ja sitten yhdessä. 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilvineito Kirjoitettu August 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2003 No ei mullekaan semmoinen tule,joten et ole ainoa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
napis Kirjoitettu August 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2003 mä HALUUN sellaisen, suunnittelen/toteutan itse, miksi sitä muuten olisi iltapuhteina kouluttautunut mainosgraafikoksi. :eli meillä se ihan harrastuksen vuoksi.siskolle tein yllärinä mini-lehti-muotoisen ohjelmaläpyskän, tykkäsi kuulemma kovasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts